10.1.13

ΤΖΟΡΤΖ ΚΛΟΥΝΕΪ: ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΙΦΤΙΝΓΚ ΣΤΟΥΣ ΟΡΧΕΙΣ

Συνέντευξη στο ιταλικό περιοδικό Max 
Τζόρτζ Κλούνεϊ: «Έχω κάνει λίφτινγκ στους όρχεις»
toprotothema, 9-1-2013 
Σε συνέντευξή του στο ιταλικό περιοδικό Max ο Αμερικανός ηθοποιός Τζορτζ Κλούνει μίλησε για πολιτική, ομοφυλοφιλία, παιδιά και…λίφτινγκ. 
 Ποζάροντας ως άλλος Κάρι Γκράντ ο Κλούνει δήλωσε πως δε θα μπορούσε να γίνει ποτέ πολιτικός, γιατί είχε πολλές γυναίκες και έχει κάνει χρήση ναρκωτικών. 
Οσο για τις αισθητικές επεμβάσεις που τα σκανδαλοθηρικά περιοδικά του χρεώνουν κατά καιρούς ο ίδιος απάντησε, επαναλαμβάνοντας κάτι που είχε πει το 2008, πως «δεν έχω πειράξει τα μάτια μου, όμως έχω ξοδέψει αρκετά για να ισιώσω το δέρμα στους όρχεις. Εκεί ναι, δε μου αρέσουν οι ρυτίδες!». Μάλιστα ως ειδικός πλέον είπε ότι πρόκειται για μια τεχνική «την οποία στο Χόλιγουντ τη γνωρίζουν όλοι. Ονομάζεται ball ironing». Μάλιστα το 2008 όταν είχε αποκαλύψει πως έχει υποβληθεί σε αυτή την επέμβαση αυτοσαρκαζόμενος αποκάλεσε τον εαυτό του «Iron man». 
 Ο Κλούνει όμως μίλησε και για την προσωπική του ζωή κάνοντας αναφορά και στις φήμες που τον θέλουν ομοφυλόφιλο. «Ολοι νομίζουν ότι είμαι γκέι. Ποιος νοιάζεται; Δε πρόκειται ποτέ να διαψεύσω κανένα κουτσομπολιό, γιατί δε θέλω να νομίζει ο κόσμος ότι το να είσαι ομοφυλόφιλος είναι κάτι κακό. Η προσωπική ζωή μου είναι μόνο δική». 
 Σχετικά δε, με το στοίχημα 10.000 δολαρίων που είχαν βάλει οι φίλες του Μισέλ Πφάιφερ και Νικόλ Κίντμαν ότι θα παντρευόταν πριν τα σαράντα του χρόνια, δήλωσε: «έχασαν και τους έστειλα πίσω τις επιταγές. Στοιχημάτισα διπλά ότι δε θα αποκτήσω παιδιά πριν τα πενήντα. Όταν μου ξυπνά το πατρικό ένστικτο πηγαίνω στον Μπραντ και την Αντζελίνα και ξαναθυμάμαι τον λόγο για τον οποίο ζω πολύ καλά χωρίς μωρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: