29.9.08

ΖΕΥΓΑΡΙΑ 9

Image Hosted by ImageShack.us
..
λίγο πριν φύγω το πρωί από το σπίτι
πάω στο bed να σκάσω ένα φιλί στη Χριστιάνα
φυσικά κοιμόταν η καρδιά μου του καλού καιρού
νιώθει το φιλί
μισοκοιμισμένη
ανοίγει ίσα-ίσα μια σχισμή τα βλέφαρα
με κοιτάει με ένα γλυκό βλέμμα
του στυλ
τι ωραία που είναι εδώ στη χώρα “του-ύπνου-και-του-μαξιλαριού”
μου γουργουρίζει πολλά “σαγαπάω” στη σειρα
κάνει να αλλάξει πλευρό
και ντουκ! με τον αγκώνα
ρίχνει την υδρογειο-πορτατιφ-μπλε-φως-μεσα-στο-σκοταδι
που έχουμε δίπλα στο bed
με το θόρυβο που κάνει το λαμπατερρρ που σβουρίζει πάνω στο παρκε
(ναι και το bed στο πάτωμα είναι)
η Χριστιάνα μισοξυπνάει
γυρνάει το κεφάλι
κοιτάει
μία εμένα
μία τη λάμπα
και με μισόκλειστα μάτια λέει:
“έκανε ο κόσμος τούμπα”
σαγαπάω για κάθε σουρεαλιστική ατάκα σου (και όχι μόνο…)
...................................................................................................λενακι
.
Freedom Island
.
Σε αγαπάω… μου λείπεις… Όταν φεύγεις μου φταίνε όλα… Ξαπλώνω στο κρεβάτι και μυρίζω το μαξιλάρι σου, φοράω τα ρούχα σου για να νιώθω κοντά σου… Κοιτάω το κινητό μου για να δω αν μου έχεις στείλει μήνυμα, όχι ότι δεν θα το άκουγα απλά για να σιγουρευτώ…
Έχεις ομορφύνει τελευταία κι εγώ είμαι πιο ερωτευμένη από ποτέ…
Ε.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!
Είναι παράξενο και όμορφο ταυτόχρονα να το διαβάζω σε ένα άλλο blog!
Ευχαριστώ!
Ειρήνη

erva_cidreira είπε...

Εμείς σ' ευχαριστούμε και σας καλωσορίζουμε και τις δυο σας στη μπλογκόσφαιρα.

Ανώνυμος είπε...

καλημερες... εξαιρετικη η φωτογραφια του ποστ...[η δήλωση και γραπτως] :-)