.
Τα Λιμανάκια των gay
Ανθή Βούλγαρη (Εσπρέσσο, 4.8.2008) Φωτ.: Βαγγέλης Μασιας
Αναστενάζουν τα βραχάκια της Βουλιαγμένης από τις ερωτικές περιπτύξεις και τα παιχνίδια των ομοφυλοφίλων! Κάτω απ’ τον καυτό ήλιο του καλοκαιριού ζευγαράκια αντρών κατηφορίζουν με τα μαγιό τους στη βραχώδη πλαγιά που οδηγεί στη θάλασσα, ακριβώς κάτω από τις στροφές (γνωστές για τις κόντρες που γίνονται εκεί) στα Λιμανάκια.
Οσοι είναι μόνοι πάνε απλώς για «ψάρεμα» και κατά το απογευματάκι, την ώρα που ο ήλιος αρχίζει να χάνεται μέσα στα γαλανά νερά του Σαρωνικού, πέφτουν τα πρώτα δολώματα. Γυμνοί σαραντάρηδες επιδεικνύουν τα προσόντα τους εκθέτοντας το κορμί τους, ενώ νόστιμοι νεαροί, έτοιμοι για όλα, αρχίζουν το μπλα-μπλα με ψαρομάλληδες κυρίους και λίγο πιο πέρα κάποιοι άλλοι, αδιαφορώντας για τα αδιάκριτα βλέμματα, αρχίζουν τις περιπτύξεις.
Τα Λιμανάκια, λίγο πριν από τη Βάρκιζα, έχουν γίνει gay στέκι για όσους διψούν για νέες γνωριμίες και εμπειρίες, ενώ οι ζιγκολό έχουν μετατρέψει το σημείο σε καλοκαιρινή πιάτσα.
H ιδανικότερη ώρα για τα χαϊδολογήματα είναι λίγο πριν πέσει το σκοτάδι. Το φλερτ έχει προχωρήσει αφού έχει γίνει η επιλογή του ερωτικού συντρόφου και πολλοί έχουν περάσει στα προκαταρκτικά. Οσοι συχνάζουν εκεί γνωρίζουν πολύ καλά τι γίνεται και γι’ αυτό το λόγο δεν διστάζουν να ερωτοτροπούν απροκάλυπτα. Οι πιο ντροπαλοί κρύβονται πίσω από τους θάμνους, ενώ όσοι μένουν «μπουκάλες» αυτοϊκανοποιούνται παρατηρώντας τα... δρώμενα.
Το ίδιο «έργο» παίζεται και λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω, στα βράχια επί της παραλιακής προς το Σούνιο (λίγο μετά την «Τρύπα του Καραμανλή»). Πρόκειται επίσης για τόπο συνάντησης γυμνιστών που είναι έτοιμοι για ό,τι προκύψει. Οι περίοικοι μας λένε ότι οι φήμες για ολονύχτια καυτά πάρτι οργιάζουν. «Λένε πως μόλις πέσει ο ήλιος ψωνίζονται. Πάνε και πολλοί αλλοδαποί εκεί. Τι να πω... Εμείς δεν τολμάμε να πλησιάσουμε. Οσοι έχουν πάει τυχαία εκεί για να αποφύγουν την πολυκοσμία έχουν φύγει τρομαγμένοι» μας λέει η κυρία που διατηρεί ψιλικατζίδικο στην περιοχή, η οποία και μας συμβουλεύει να μην προσπαθήσουμε να πλησιάσουμε στο σημείο αν έχει πέσει ο ήλιος.
Τα Λιμανάκια, λίγο πριν από τη Βάρκιζα, έχουν γίνει gay στέκι για όσους διψούν για νέες γνωριμίες και εμπειρίες, ενώ οι ζιγκολό έχουν μετατρέψει το σημείο σε καλοκαιρινή πιάτσα.
H ιδανικότερη ώρα για τα χαϊδολογήματα είναι λίγο πριν πέσει το σκοτάδι. Το φλερτ έχει προχωρήσει αφού έχει γίνει η επιλογή του ερωτικού συντρόφου και πολλοί έχουν περάσει στα προκαταρκτικά. Οσοι συχνάζουν εκεί γνωρίζουν πολύ καλά τι γίνεται και γι’ αυτό το λόγο δεν διστάζουν να ερωτοτροπούν απροκάλυπτα. Οι πιο ντροπαλοί κρύβονται πίσω από τους θάμνους, ενώ όσοι μένουν «μπουκάλες» αυτοϊκανοποιούνται παρατηρώντας τα... δρώμενα.
Το ίδιο «έργο» παίζεται και λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω, στα βράχια επί της παραλιακής προς το Σούνιο (λίγο μετά την «Τρύπα του Καραμανλή»). Πρόκειται επίσης για τόπο συνάντησης γυμνιστών που είναι έτοιμοι για ό,τι προκύψει. Οι περίοικοι μας λένε ότι οι φήμες για ολονύχτια καυτά πάρτι οργιάζουν. «Λένε πως μόλις πέσει ο ήλιος ψωνίζονται. Πάνε και πολλοί αλλοδαποί εκεί. Τι να πω... Εμείς δεν τολμάμε να πλησιάσουμε. Οσοι έχουν πάει τυχαία εκεί για να αποφύγουν την πολυκοσμία έχουν φύγει τρομαγμένοι» μας λέει η κυρία που διατηρεί ψιλικατζίδικο στην περιοχή, η οποία και μας συμβουλεύει να μην προσπαθήσουμε να πλησιάσουμε στο σημείο αν έχει πέσει ο ήλιος.
.
Το ρεπορτάζ της Espresso συνοδεύεται από φωτογραφίες ανύποπτων λουομένων, οι οποίες ελήφθησαν προφανώς με τηλεφακό.
27 σχόλια:
Διάβαζα σήμερα στα σχόλια γνωστού και μη εξαιρετέου "φόρουμ" ότι "έλα μωρέ, τι περιμένεις δεν είχε τι να γράψει η Εσπρέσσο και ασχολήθηκε με τα Λιμανάκια, σιγά το ζήτημα".
'Οταν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι επιδεικνύουν τέτοια πρωτοφανή ανεκτικότητα απέναντι σε τόσο κατάπτυστα φαινόμενα είναι λογικό ο φασισμός και οι πρακτικές του να θεριεύουν.
Δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο να μας φτύνουν και εμείς να λέμε ότι βρέχει.
Επίσης να προσθέσω ότι στο συγκεκριμένο φόρουμ αναπαράγονται οι κατάπτυστες φωτογραφίες έτσι ώστε η παραβίαση των προσωπικών δεδομένων των λουόμενων να μεταφερθεί και στο Διαδίκτυο.
Υποθέτω ότι αναφέρεσαι στο γνωστό φόρουμ εκείνων που "προασπίζουν την ομοφυλοφιλική επιθυμία και ελευθερία".
Και βέβαια από όλες τις φωτογραφίες της Espresso θα πρόσεξες ότι διάλεξαν να δημοσιεύσουν σε μεγέθυνση την πιο ...αποκαλυπτική.
Το ανεξήγητο(;) είναι ότι η ανεκτικότητά τους είναι επιλεκτική.
"Το ανεξήγητο(;) είναι ότι η ανεκτικότητά τους είναι επιλεκτική"
'Ενα κρυπτικό σχόλιο το οποίο μπορεί ίσως να αποκρυπτογραφηθεί από τους άμεσα εμπλεκόμενους αλλά εμάς τους υπόλοιπους μας αφήνει στο σκοτάδι. Το ερωτηματικό μετά τη λέξη ανεξήγητο υπονοεί ότι ενδεχομένως αυτός που το γράφει μπορεί να το εξηγήσει αλλά πάντως δεν το κάνει. Η επιλεκτικότητα που καταγγέλει επίσης δεν προσδιορίζεται (υπέρ ποίων/εναντίον ποίων).
Αντίστοιχα και με την πορνο-αγγελία που ανέφερες στα σχόλια για τη Βόρεια Κύπρο. "Για δικούς σου λόγους" τους οποίους πάντως δεν διευκρίνισες ούτε την αναδημοσίευσες ούτε υπέδειξες ξεκάθαρα ποιοι είναι αυτοί που εμπλέκονται. Ακολούθησε μία θυελλώδης συζήτηση στην οποία συμμετείχαν τέσσερα άτομα τα οποία προφανώς έχουν "εσωτερική πληροφόρηση" και γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα και η οποία σε τίποτα δεν διαφώτισε όσους δεν "παροικούν στην Ιερουσαλήμ". Αντίθετα συσκότισε περισσότερο τα πράγματα.
Το πρόβλημα όταν κάποιος υπονοεί ένα σκοτεινό παρασκήνιο χωρίς να δίνει όλες τις πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του είναι ότι ο εξωτερικός παρατηρητής -δικαίως ή αδίκως- ενστικτωδώς τείνει να τον κατατάσσει σε αυτό το παρασκήνιο. Επαναλαμβάνω ότι αυτό μπορεί να είναι άδικο αλλά είναι καλό να γνωρίζουμε ότι συμβαίνει. Και τελικά το μόνο προάγεται είναι μια ατμόσφαιρα γενικευμένης έλλειψης εμπιστοσύνης, κυνισμού και αναχωρητισμού.
Μπορούμε να καταγγέλουμε ξεκάθαρα κάτι που πέφτει στην αντίληψή μας και με το οποίο διαφωνούμε όπως έκανα πιο πάνω. Μπορούμε όταν έχουμε υπόνοιες να τις στοιχειοθετούμε όσο καλύτερα μπορούμε παρουσιάζοντας τα αντίστοιχα στοιχεία. Οι μπηχτές τι ακριβώς εξυπηρετούν;
Όλα τα παραπάνω φιλικά και χωρίς καμία διάθεση παρεξήγησης.
Το σχόλιο μου, αγαπητέ μου Υπερήρωα, είναι τόσο κρυπτικό, όσο και το δικό σου περί γνωστού και μη εξαιρετέου "φόρουμ". Αλλά, μεταξύ μας τώρα, κακά τα ψέματα, όποιος θέλει να καταλάβει, καταλαβαίνει.
Και η επιλεκτικότητα που αναφέρω επίσης είναι εύκολα εξηγήσιμη, τουλάχιστον για όποιον θέλει να κάνει μερικούς απλούς συνδυασμούς, π.χ. γιατί υπάρχει τόση ανεκτικότητα όταν πρόκειται για δημόσιους χώρους, ενώ δεν υπάρχει όταν πρόκειται για πάρτυ σε μπαρ ή σάουνες, ιδιαίτερα αν έχουν προηγηθεί διαφημιστικές καταχωρήσεις στο εν λόγω σάιτ.
Το ίδιο συμβαίνει και με την πορνο-αγγελία. Τα στοιχεία δόθηκαν, όποιος δεν ναρκισσευόταν με τα δικά του σχόλια, παρακολουθούσε τι έγραφαν οι άλλοι κι έμπαινε στον κόπο να ψάξει στο ίντερνετ την ημέρα εκείνη, πριν αποσυρθούν άρον άρον οι καταχωρήσεις της αγγελίας, όπως κάποιοι όντως έπραξαν, θα έβρισκε όλα όσα χρειαζόταν για να μάθει για να μην έχει απορίες.
Το Α.Π. ποτέ δεν χρησιμοποίησε «εσωτερική πληροφόρηση», μετά από 3 χρόνια θα έπρεπε να το γνωρίζεις. Η ύλη του προέρχεται από το διαδίκτυο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, ΠΑΝΤΑ με αναφορά στη πηγή. Το ίδιο και οι πληροφορίες του, το πολύ πολύ σ’ αυτές να χρειαστεί και λίγο γκουγκλάρισμα. Αλλά, ξέρεις, και ο αναγνώστης πρέπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες του για το τι θέλει να μάθει και όχι ποντιοπιλατικά να νίπτει μονίμως τας χείρας του. Και το επιθυμητό θα ήταν να τοποθετείται με παρρησία, αντί να περιμένει οι άλλοι να βγάλουν το φίδι από την τρύπα για λογαριασμό του.
Με λίγα λόγια ο εξωτερικός παρατηρητής, που λες, κάποτε πρέπει να βάλει το μυαλό του να δουλέψει και να αποφασίσει αν θέλει να παραμείνει βολικά και αμέτοχα μόνον σιωπηλός παρατηρητής.
Κι επειδή μου αναφέρεις την σημερινή καταγγελία σου σαν παράδειγμα σωστής δράσης, σου λέω, με πολύ αγάπη, ότι, όπως σήμερα έψαξες να βρεις τις φωτογραφίες που η ανάρτηση ανέφερε και δεν περιείχε κι έτσι έπεσες πάνω στη συζήτηση που εύστοχα μας σχολίασες, αν έτσι είχες κάνει και σε άλλες περιπτώσεις θα κατέτασσες τον καθένα εκεί που πρέπει χωρίς να αμφιβάλλεις για το δίκαιο ή μη της κρίσης σου.
Ως προς τους φόβους σου για τον κίνδυνο αναχωρητισμού, θα σου επισήμαινα ότι σε αυτή τη φάση είναι ζήτημα ελεύθερης βούλησης του καθενός, όταν το «παιχνίδι» θα έχει ολοκληρωθεί δυστυχώς θα αποτελεί μονόδρομο για τον κάθε αξιοπρεπή κι έντιμο ομοφυλόφιλο. Προσωπικά το έργο το έχω ξαναδεί και αδυνατώ να πιστέψω ότι το τωρινό remake θα έχει happy end.
Κι αν κάποιος νομίζει ότι «η σιωπή είναι χρυσός», του λέω ότι «η σιωπή ΤΟΥ είναι ο χρυσός ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ».
Άλλωστε ο χρόνος αποτελεί πάντα τον οριστικό και πλέον αδέκαστο κριτή για όλους και όλα. Αν και η κρίση του έρχεται συνήθως αργά. Εδώ θα είμαστε να τη σχολιάσουμε.
Υγ. Απορία 1η: Μπηχτές ονομάζεις τον μίτο που κάποιος θα πρέπει να ξετυλίξει προκειμένου να φτάσει στην έξοδο του λαβυρίνθου;
Απορία 2η: Αλήθεια το λες ότι μετά από 83 σχόλια στο ποστ της ILGA δεν έμαθες τίποτα καινούργιο; Μήπως να τα ξαναδιαβάσεις;
Χαίρομαι που με αφορμή το σχόλιό μου ξεκαθαρίστηκαν κάποια πράγματα. Αυτό που λες είναι ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα δεν θα επιδείκνυε την ίδια ανεκτικότητα απέναντι στη φασιστική αδιακρισία της Εσπρέσσο αν αυτή αφορούσε εμπορικές εκδηλώσεις που στηρίζονται από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Παρεμπιπτόντως ο μοναδικός λόγος που δεν ανέφερα την ιστοσελίδα ονομαστικά είναι ότι δεν θέλω να τους διαφημίσω.
Για να ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν υπάρχουν κάποιοι που μέσω μιας συγκεκριμένης ιστοσελίδας προσπαθούν να μονοπωλήσουν μια μικρή (διαφημιστική) αγορά και να βγάλουν από τη μέση πιθανούς ανταγωνιστές τους. Το κάνουν προβάλλοντας τη διασύνδεσή τους με συγκεκριμένες ακτιβιστικές οργανώσεις γεγονός που θα συμφωνήσω ότι και δυσάρεστο είναι και αντιπαραγωγικό. Αυτό ακριβώς εννοώ όταν λέω ότι πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μην αναλωνόμαστε σε αντιδικίες με διάφορους ανεκδιήγητους τύπους που από πολλούς μπορούν να ερμηνευτούν ως προσωπικές. Πρόκειται για πολύ σοβαρό ζήτημα αρχής και πολύ καλά κάνεις που το προβάλλεις με επιμονή.
Από την άλλη θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι το τι κάνει το GayWorld, o Πολύχρωμος Πλανήτης, ο Σοφιανός ή η Μαρία Cyber (για να πούμε επιτέλους τα πράγματα με το όνομά τους) ποιες είναι οι σχέσεις μεταξύ τους και ο
ανταγωνισμός για το μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας καθώς και ποιος έχει τις πιο πλούσιες ακτιβιστικές περγαμηνές τελικά μάλλον συμπτώματα μιας παθογένειας αποτελούν παρά πηγή του προβλήματος. Μια παθογένεια που δεν αφορά αποκλειστικά τον γκέι ακτιβισμό και την γκέι αγορά αλλά ολόκληρη τη δημόσια ζωή στην Ελλάδα. Και δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από αυτή την παθογένεια για να δικαιολογήσουμε την έλλειψη συμμετοχής και διεκδικητικότητας από τη μεγάλη πλειοψηφία της κοινότητάς μας (ή της ελληνικής κοινωνίας γενικότερα) η οποία αν υπήρχε θα είχε περιθωριοποιήσει τα νοσηρά φαινόμενα.
Γι αυτό και πιστέυω ότι δεν θα πρέπει να κάνουμε τη χάρη σε αυτούς τους ανθρώπους να τους μετατρέπουμε σε πρωταγωνιστές. Η πρόκληση είναι να εμπνεύσουμε με το δικό μας παράδειγμα τον κόσμο που μας διαβάζει να σηκώσει το βλέμμα του ψηλότερα από την τριτοκοσμική πραγματικότητα που μας περιβάλλει.
Δεν φτάνει να γίνουμε όλοι πιο υποψιασμένοι. Σημασία έχει να γίνουμε και πιο απαιτητικοί.
Και δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από αυτή την παθογένεια για να δικαιολογήσουμε την έλλειψη συμμετοχής και διεκδικητικότητας από τη μεγάλη πλειοψηφία της κοινότητάς μας (ή της ελληνικής κοινωνίας γενικότερα) η οποία αν υπήρχε θα είχε περιθωριοποιήσει τα νοσηρά φαινόμενα.
Ασφαλώς κι όχι.
Αλλά επίσης δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι κάποιοι παίζουν χωρίς κανόνες, τραμπουκίζουν και δημιουργούν εσκεμμένα ένα κλίμα τρομοκρατίας, που λειτουργεί αποτρεπτικά προς κάθε ταλαιπωρημένο, αξιοπρεπή και φιλήσυχο ομοφυλόφιλο.
Κι εδώ δεν μιλάμε για επιχειρηματικούς ανταγωνισμούς. Εν πολλοίς αναμενόμενους. Αν και ακόμη κι εκεί μια δεοντολογία υπάρχει και μέχρι πρόσφατα γινόταν σε γενικές γραμμές σεβαστή.
Μιλάμε για το πώς κάποιοι μέσα από τις ίδιες τις οργανώσεις τούς παροτρύνουν, τους χρησιμοποιούν και τους καλύπτουν, φυσικά με τα ανάλογα ανταλλάγματα.
Κι όπως όλα δείχνουν υπάρχει πρόθεση να χοντρύνουν κι άλλο το παιχνίδι του εκφοβισμού κι απαξίωσης όλων εκείνων που δεν είναι διατεθειμένοι να τους αφήσουν το πεδίο ελεύθερο για να μεταφέρουν στον γκέι χώρο μεθόδους, πρακτικές και ήθος «μαφίας».
Όπως φαίνεται, έχουν να δουν πολλά τα μάτια μας ακόμη.
gay super hero: Κάνεις πολύ καλά που λες τα πράγματα με τ' όνομά τους.
Από τη μεριά μου κάποιες διευκρινήσεις:
Ο Πολύχρωμος Πλανήτης, δεν έχει καμία συμμετοχή στη "διαφημιστική πίτα". Τα ελάχιστα μπάνερς που βλέπεις στη σελίδα μας, είναι χωρίς χρήματα μετά από
συνεννόηση. Μία μόνο φορά στο παρελθόν είχαμε κάνει διαφήμιση για το βιβλίο "2 έφηβοι στους 20" των εκδ. Γοργώ, με ελάχιστα χρήματα και μάλιστα ενώ είχε λήξει ο χρόνος που είχαμε συνεννοηθεί για τη διαφήμιση, συνεχίσαμε
ακόμη 6 μήνες να διατηρούμε το μπάνερ τους, γιατί θέλαμε να υποστηρίξουμε την προσπάθεια που κάνει ο εκ Θεσσαλονίκης εκδ. οίκος.
Ο Πολύχρωμος Πλανήτης είναι εκδοτικός οίκος και βιβλιοπωλείο
(διαθέτει επίσης και ελληνικό και ξένο τύπο, gadgets κ' dvd's). Δεν είναι εταιρεία παροχής διαφημιστικών υπηρεσιών.
Επίσης, ο Πολύχρωμος Πλανήτης δεν ανταγωνίζεται (επειδή έρβα μίλησες στο σχόλιό σου για ανταγωνισμό)
καμμία από τις επιχειρήσεις που προανέφερες. Δεν υπάρχει κανένα αντικείμενο επιχειρηματικού ανταγωνισμού. Έχουμε διαφορετικό αντικείμενο.
Επίσης: επειδή μιλάς για πρωταγωνιστές, και συμπεριλαμβάνεις τον Πολύχρωμο Πλανήτη, μιλώντας για τον εαυτό μου, δεν επιθυμώ να είμαι πουθενά πρωταγωνίστρια. Επιθυμώ μόνο να κάνω την δουλειά μου όσο πιο καλά μπορώ και να βγάζουμε όσο πιο καλά βιβλία γίνεται στις εκδόσεις μας. Και μια φορά το μήνα που κάνουμε εκδήλωση στον χώρο μας, να έχει να προσφέρει κάτι.
Τέλος: η ενασχόληση με τα κοινά (ακτιβισμός) υπήρξε για κάποια χρόνια μέρος της ζωής μου. Δεν θεωρώ ότι έκανα κάτι σημαντικό, ούτε ζήτησα από κανέναν κάτι. (μίλησες για περγαμηνές).
Και κάτι ακόμη: Ο Πολύχρωμος Πλανήτης δεν επιθυμεί να εμπλέκεται σε καμμία διαμάχη,
προσωπική κόντρα ή οτιδήποτε παρόμοιο.
Καταλήγω: O Πολύχρωμος Πλανήτης δεν έχει καμμία σχέση με τα παραπάνω που έγραψες.
Απλές εξηγήσεις και καθαρές κουβέντες.
Είμαι στη διάθεσή σου.
Μαρίνα.
transs είπε: Και κάτι ακόμη: Ο Πολύχρωμος Πλανήτης δεν επιθυμεί να εμπλέκεται σε καμμία διαμάχη, προσωπική κόντρα ή οτιδήποτε παρόμοιο.
Αν διαβάζετε το Απέναντι Πεζοδρόμιο, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν "εμπλέκεται σε καμμία διαμάχη, προσωπική κόντρα ή οτιδήποτε παρόμοιο" οπότε θα έπρεπε κι εσείς – αφού αναγνωρίζετε την αξία, του "να λέγονται τα πράγματα με το όνομά τους" - να πείτε τα πράγματα με το όνομά τους ξεκαθαρίζοντάς το, ώστε κάποιος τυχαίος αναγνώστης να μην τσουβαλιάσει και το Α.Π. Εγώ, τουλάχιστον, θα πρόσεχα πολύ ώστε να μην αδικήσω κάποιον άλλο πάνω στην βιασύνη μου να υπερασπίσω τον εαυτό μου.
Θα πρέπει ακόμα να ξέρετε ότι αυτά εδώ τα σχόλια, είναι η συνέχεια, κατά κάποιο τρόπο, όσων γράφτηκαν ΕΔΩ, οπότε έχετε ήδη διαπιστώσει ότι ούτε τώρα πρόκειται για κάτι προσωπικό αλλά, αυστηρώς και μόνον, για όσα προέκυψαν από δημοσιεύματα σε ξένα και ελληνικά σάιτς.
Κατά την άποψή μου δε, θα έπρεπε ακόμα να ξέρετε ότι η ακτιβιστική ευαισθησία αλλά και η στοιχειώδης ευγένεια, απαιτεί να παίρνετε θέση όταν καθυβρίζεται ένας μπλογκερ που σας φιλοξενεί τακτικά και να μην χρησιμοποιείτε το μπλογκ του μόνον όταν θέλετε να προβάλετε τις δραστηριότητές σας ή όταν νιώθετε ότι προσβάλλεστε εσείς.
k.σ-μ,
Να σας θυμίσω λοιπόν ότι πριν από λίγους μήνες εσείς ήσασταν που κατηγορούσατε το Α. Π. για αναπόδεικτες καταγγελίες προθέσεων και συνιστούσατε στον gordongr: «η λάσπη είναι ακριβή στις μέρες μας. Μάζευε και μπορεί να χτίσεις κάνα σπίτι, ώστε να μην χρειαστεί να τραμπουκίζεις για να κερδίσεις θέσεις και να έχεις απολαβές, όπως μαθαίνουμε.»
Χαίρομαι αν στο εντωμεταξύ αλλάξατε γνώμη, αλλά επιτρέψτε μου να περιμένω τον χρόνο να μου το επιβεβαιώσει με σχετική ασφάλεια.
Κατά τα άλλα όταν κρίνουμε, θα πρέπει να περιμένουμε ότι θα κριθούμε κι εμείς.
Ευτυχώς που τα γραπτά μένουν, και στις περιπτώσεις εκείνες που μιλήσαμε και στις άλλες που προτιμήσαμε να σωπάσουμε. Και είναι ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία, υπέρ ή κατά.
@ Mαρίνα
Κοριτσάρα μου άραξε στα κυβικά σου.
@ Ερβα
Τα σχόλια που μου κόβεις με το μετριασμό τα μαθαίνουνε όλοι και δε βγάζεις τίποτε. Γελάνε πολλοί μαζί σου.
@ Κσμ
Θα σου κάνω μέηλ για να ξέρεις τι παίζει γιατί είσαι λίγο ούφο.
k.σ-μ,
Δεν έγραψα τα παραπάνω για να προβάλω τίποτε. Έκανα κάποιες διευκρινήσεις ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Το τελευταίο περί εμπλοκής κτλ είχε να κάνει με την παθογένεια
για την οποία μίλησε ο αγαπητός gay super hero.
Γνωρίζω τι γράφτηκε, τα έχω παρακολουθήσει στο ποστ που σημειώνετε.
Η γνώμη μου επί της ουσίας του ποστ είναι ότι θα έπρεπε οι ελληνικές οργανώσεις να στείλουν μια απλή ολιγόλογη επιστολή στην ILGA που να επισημαίνει το λάθος και να ζητά τη διόρθωσή του.
Για τα όσα ακολούθησαν τα γνωρίζω καλά. Τα έχω κι εγώ υποστεί στο παρελθόν (και έχω μιλήσει γι' αυτά) από την συγκεκριμένη - σωστά έγραψε ο έρβα - μαφία που δυστυχώς οι οργανώσεις ανέχονται. Και το χειρότερο είναι ότι όλα αυτά προκαλούν απογοήτευση σε όσους/ες θα ήθελαν να ασχοληθούν με τον χώρο. Ελπίζω έστω και τώρα να το καταλάβουν και να απομονώσουν αυτά τα άτομα.
Θα σας πω όμως και κάτι άλλο αγαπητή k.σ-μ., με πολλή ειλικρίνεια.
Από το 2001 περίπου, που ασχολήθηκα αρχικά τότε με τα κοινά
και στην συνέχεια με τον Πολύχρωμο Πλανήτη, νιώθω συχνά σαν σάκος του μποξ. Καταλαβαίνετε, πιστεύω, τί εννοώ. Πιστέψτε με, με έχει κουράσει αυτό
Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον τα σχόλια σας.Πείτε με αφελη(μπορεί και να ειμαι ) πείτε με οτι θέλετε αλλά απο την άλλη γιατί εμένα μου δίνετε η εντύπωση οτι εκτός απο φασαρία και διαφήμιση δεν κάνουμε τίποτα άλλο? Και θα έρθω και θα εξηγηθώ χωρίς να έχω όρεξη να μπλεχτώ σε μια διαμάχη που κατά την γνώμη μου δεν έχει κανένα νόημα.
Δηλαδή οτι κάποιος έχει γραφείο παροχής υπηρεσιών βιβλιοπώλέιο μπαράκι σάουνα και οτι άλλο έχει εμάς γιατί μας πειράζει?
Τόσο κακό ειναι?
Δηλαδη αν κάποιος έχει μπάρ σάουνα κτλ... δεν έχει δικαίωμα να ειναι σε οργάνωση? Ειναι αυτό όρος στις οργανώσεις? Γίνεσε μελος αφου εξετάσουν το επάγγελμα?
Αν ειναι πετυχιμένος και έχει διαφημίσεις εμάς γιατί μας ενοχλέι?
Ειχαμε γράψει τόσα και τόσα για την τσόντα αλλά όταν λέμε οτι καποιος που κάνει τσόντα δεν μπορεί να ειναι σε οργάνωση ειναι σαν να λέμεοτι καμιά τραβεστί δεν μπορεί να ειναι σε οργάνωση γιατι πουλάει το κορμί της.
Απο τα λίγα που ξέρω
η κυρία Γαλανού δεν ειναι σε καμιά οργάνωση και οταν ήταν ποτέ μέσω αυτής δεν θυμάμαι να διαφήμισε τον εκδοτικό οίκο της παρά μόνο απο το επίσημο site του οίκου.
Η Μαρία cyber δεν νομίζω να ειναι σε καμιά οργάνωση και δεν την βλέπω και δεν την ακούω πουθενά.
Ο Αντρέας Ιωαννίδης του φόρουμ ειναι απλά μέλος της ΟΛΚΕ και ποτέ δεν έκανε χρήση της ιδιότητας αυτής υπέρ του άπεναντίας έκανε πολλά για την ΟΛΚΕ που του αναγνωρίζουν (σε όποιον δεν αρέσουν απλά διαφωνεί με την ΟΛΚΕ το καταστατικό και της ενέργειές της και προτιμά άλλη η καμιά αργάνωση)
και τέλος ο Σοφιανός επίσης αν δεν κάνω λάθος δεν ανοίκει πουθενά.
Εκτός όμως απο αυτους υπάρχουν τόσοι άλλοι που δεν αναφέρατε που ασχολούνται με μπίσνες με θέμα την ομοφυλοφιλία. Γιατί τους ξεχάσαμε αυτους?
Αυτο στο οποίο έχω ένσταση ειναι το εξής..
αν υπάρχει κάτι που θέλει κάποιος να καταγγέλει για πρόσωπα και οργανώσεις επίσημα γιατί δεν το κάνει?
Εμενα οι αοριστολογίες δεν μου αρέσουν.
Κάποιος φέρνει ενα θέμα .. με στοιχεία αυτο εξετάζεται και τότε υπάρχουν οι συνέπεις..
Εκτός και αν το θέμα μας ειναι να μιλήσουμε γενικά για την ομοφυλοφιλία τις οραγνώσεις και τις επιχειρήσεις ..αλλά αυτό δεν γίνετε απο το blog θέλει δουλειά.
Πρέπει να υπάρχουν πρόσωπα συμμετοχές και ορεξη για δουλεια ..
@ pisoglendis
Το θέμα που τίθεται είναι πως κάποιος γίνεται πετυχημένος και φέρνει διαφημίσεις όπως λες και τι συμβαίνει σε όσους επιλέγουν να ΜΗΝ διαφημιστούν στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Επιπλέον από που προέρχονται οι λυσσαλέες προσωπικές επιθέσεις εναντίον της κ. Γαλανού η οποία από ό,τι γνωρίζω κάνει εξαιρετική δουλειά στον τομέα των εκδόσεων με τον οποίο επέλεξε να ασχοληθεί και πραγματικά δεν τις αξίζει.
Αγαπητέ pisoglendis,
Φαίνεται ότι, εκτός από επιλεκτική ευαισθησία στην υπεράσπιση αυτών που «θίγονται», έχεις και επιλεκτική μνήμη.
Να σε βοηθήσω εγώ λοιπόν θυμίζοντάς σου ότι:
Η Μαρία Cyber, που επίσης από πολλούς θεωρείται ότι έχει κάπως ελαστικά όρια δεοντολογίας, έστειλε «ανοιχτή» επιστολή, με πολλούς παραλήπτες, στον Ανδρέα Ιωαννίδη, σοκαρισμένη από τη συμπεριφορά του για να του επισημάνει ότι με όσα πράττει δεν υπονομεύει μόνον την εύθραυστη έννοια της gay επιχειρηματικότητας, αλλά και την ίδια την αξιοπιστία του gay κινήματος, δηλ. όλων μας. Η απάντηση ήταν το γνωστό τροπάρι «Μαρία μου, θα σου απαντήσω ιδιωτικά».
Η κόντρα του ιδίου ατόμου με τον Πωλ Σοφιανό είναι επίσης πασίγνωστη. Δεν δίστασε μάλιστα να αποστείλει επιστολές μέχρι και σε ...ιστολόγους προκειμένου να δημιουργήσει μέτωπο εναντίον του. Εκτός από μέλος της ΟΛΚΕ, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι δηλώνει και οργανωτής του Pride, όπου οι επιλεκτικοί αποκλεισμοί επιχειρηματιών προκάλεσαν στο παρελθόν τις διαμαρτυρίες των ιδιοκτητών των πλέον ιστορικών gay bars και φέτος την παρέμβαση και στηλίτευσή τους από τον Λύο Καλοβυρνά στη στήλη του στην Athens Voice.
Η Μαρίνα Γαλανού έχει υποστεί τέτοιες αήθεις επιθέσεις από το γνωστό σάιτ, που ακόμη κι εσύ φρόντισες να αποστασιοποιηθείς. Κάτι που δεν βλέπω να πράττεις με τον καινούργιο κύκλο επιθέσεων σε ιστολόγους από διαδικτυακό «περιοδικό» όπου συμμετέχεις.
Και για να τελειώνουμε, δεν έχουμε να ασχοληθούμε με κανέναν, αν αυτός κινείται μέσα σε πλαίσια στοιχειώδους δεοντολογίας. Φαίνεται όμως ότι κάποιοι προτιμούν να ψαρεύουν στα θολά νερά του «ο καθένας να κοιτάζει τη δουλειά του», όπου δουλειά, και μάλιστα ακτιβιστική, μπορεί να χαρακτηριστεί μόνον οτιδήποτε συμφέρει εκείνους προσωπικά, ή τους πάτρωνες τους, κι ας βλάπτει όλους τους άλλους.
erva_cidreira,
αφού δεν δημοσιεύσατε τα σχόλιά μου, πράγμα για το οποίο σας έδωσα την άδεια μου να κρίνετε αν θέλετε να το πράξετε ή όχι, "η στοιχειώδης δεοντολογία" όπως γράφετε, μέσα στο πλαίσιο της οποίας κινείστε κι εσείς, επιβάλλει να διαγράψετε και το σχόλιό μου και την απάντησή σας. Στην αντίθετη, περίπτωση θα χρειαστεί να τα επαναλάβω.
ανώνυμε
To ταχυδρομείο μου είναι ανεπίδεκτο σε προσωπικά μέηλ συνέχειας δημόσιου διαλόγου ή "εξωτερικών" πληροφοριών. Ατυχήσατε!
transs
Ξέρω ότι νιώθετε συχνά σαν σάκος του μποξ, μου το έχετε ξαναπεί. Όλοι το ξέρουν, μείνετε ήσυχη. Και, πιστέψτε με, κι εμένα με έχει κουράσει να το ακούω αυτό κάθε φορά. Καταλαβαίνετε, πιστεύω, τι εννοώ. Καλό κουράγιο σάς εύχομαι.
transs
Επί της ουσίας του ποστ, για το οποίο χαίρομαι που πήρατε θέση μετά την επισήμανσή μου, δεν νομίζετε ότι πρέπει να γράψετε την άποψή σας στο σχετικό ποστ και όχι εδώ;
k.σ.-μ.
Δεν αντιλαμβάνομαι το είδος της τράμπας που μου προτείνετε.
Τα 4 σχόλια-σεντόνιά σας δεν δημοσιεύθηκαν, όχι επειδή μου δίνατε την άδεια γι’ αυτό, αλλά γιατί δεν είχαν καμία αναλογία μεγέθους με τις μερικές αράδες στις οποίες υποτίθεται απαντούσαν, έβριθαν εκφράσεων προσβλητικών για μένα κι άλλους ιστολόγους και μετατόπιζαν τη συζήτηση σε εν πολλοίς προσωπικού σας ενδιαφέροντος θέματα.
Και βεβαίως δεν μπορώ να σβήσω τα σχόλια που μου ζητάτε, γιατί στο Α.Π. αυτό δεν έχει γίνει ποτέ μέχρι σήμερα, τουλάχιστον όχι από εμένα. Μπορείτε όμως να τα δημοσιεύσετε σε κάποιο από τα δικά σας ιστολόγια, ή σε όποιο άλλο γκέι ιστότοπο προσφερθεί να τα φιλοξενήσει. Άλλωστε οι προσφορές, όπως έχουμε δει, δεν σας λείπουν.
Μπορείς να μου διευκρινίσεις τι εννοείς η Μαρία Cyber που επίσης απο πολλούς θεωρείται ότι έχει καπως ελαστικά όρια δεοντολογίας?
Tι εννοείς ελαστικά όρια. Εαν ξέρεις πιοιοί είναι οι πολλοί να το γράψεις. Eαν δεν ξέρεις να μη γράφεις εντυπώσεις σε βάρος της.
M.K.
Εννοώ ότι και για εκείνη είχε λεχθεί ότι κάποια εποχή έμπλεκε τις ακτιβιστικές και εμπορικές της δραστηριότητες.
Μάλιστα τα σχόλια υπάρχουν στα σχετικά ποστ για τα φεστιβάλ ταινιών που διοργανώνει. Κι αν θυμάμαι καλά είχε γίνει τότε και η ανάλογη συζήτηση.
Οι προσωπικές μου απόψεις επίσης βρίσκονται με σαφήνεια καταγραμμένες. Και φυσικά δεν έχω κανέναν λόγο να δημιουργώ εντυπώσεις υπέρ ή σε βάρος οποιουδήποτε. Αναρωτιέμαι πώς σας πέρασε από το μυαλό κάτι τέτοιο!
erva_cidreira,
η ιστορία της "τράμπας" είναι η εξής. Γράφω ένα σχόλιο σαφές, σαφέστατο και επί πραγματικών γεγονότων, που ΔΕΝ αφορά σ' εσάς. Εσείς απαντάτε απαντάτε "αντ' αυτής", στρεψόδικα. Το έχετε ξαναπράξει - κατά σύμπτωσιν! - για τον ίδιο σχολιαστή, αν θυμάστε... τότε που ανέφερα στην transs την λογοκλοπή της, που σεις ο ίδιος είχατε διαπιστώσει και επιβεβαιώσει μέσα στο Απέναντι Πεζοδρόμιο. Σας ζήτησα λοιπόν ή να δημοσιεύετε το σχόλιό μου που σας απαντά, ή να αποσύρετε τα προηγούμενα, αφού λέτε ότι σας "πιάνουν χώρο". Δεν είναι κακή τράμπα αν το καλοσκεφθείτε... αλλά αν εξακολουθείτε να μην θέλετε, δεν θα επιμείνω να τα δημοσιεύσετε και ο νοών νοείτω.
Και για να το ελαφρύνουμε λίγο, πάντα με το χιούμορ σας! Δεν σας εγκαταλείπει ακόμα κι όταν νευριάζετε λιγουλάκι! Σας θαυμάζω! Η απάντησή σας για το μέγεθος των σχολίων είναι για λεύκωμα. Τα σχόλια που σας γράφουν τα μετράτε με τη λέξη; Τα "εκτιμάτε" δηλαδή με το αντίστροφο μέτρο από αυτό που εκτιμά και η qu.pr. τα ...προσόντα των "καλλιτεχνών"; Και ο κανόνας σας είναι αναλογία λέξεων μεταξύ των σχολιαστών; Σαν άσκηση είναι πολύ ενδιαφέρουσα, πράγματι! Να την εφαρμόσετε. Ή μήπως πληρώνετε ενοίκιο στο μπλογκ σας με το τετραγωνικό;
Κατά τα άλλα, δύο σχόλια σάς έγραψα, τα άλλα δύο ήταν αντί μέηλ: "όχι προς δημοσίευση" έγραφα. Αφού έχετε comment moderation το βρήκα πιο εύκολο από το να αλλάζω σελίδες για να ψάχνω το μέηλ σας. Μου κάνει έκπληξη που είστε ...κάπως χαλαρός στην δεοντολογία σχετικώς με τα προσωπικά μηνύματα και το αναφέρετε δημοσίως. Πάντως, μιας και το ...μαρτυρήσατε, σας δίνω και την άδεια να τα δημοσιεύσετε κι αυτά τα δύο που "έβριθαν εκφράσεων προσβλητικών για σας κι άλλους ιστολόγους". Νομίζω, μάλιστα, ότι είναι και υποχρέωσή σας να το πράξετε ώστε να προστατεύσετε αυτούς "τους άλλους ιστολόγους". Θα έλεγα, μάλιστα, ότι είναι και υποχρέωσή σας να το πράξετε ώστε να προστατεύσετε αυτούς "τους άλλους ιστολόγους". Αν και αυτά που σας έγραψα είναι της αυτής ακριβώς ουσίας με ό,τι σχετικό έγραψα στο ποστ της ΙLGA, όταν σεις επισημάνατε "την σιωπή των πολλών". Tο περισσότερο που έκανα τώρα ήταν ότι σας έδωσα και παραδείγματα. Από εμένα έχετε όλο το ελεύθερο να τα δημοσιεύσετε και τα δύο, και είμαι πρόθυμη να σας καταβάλλω όποιο ποσό μου ζητήσετε για την υπενοικίαση του χώρου που θα σας πιάσουν.
Να θυμάστε όμως ότι ο καθένας γράφει και αναλόγως προς την ευκολία του. Προσωπικώς η πληκτρολόγηση δεν μου είναι δύσκολη γιατί στην real life είμαι δακτυλογράφος. Αν θέλετε κι εσείς να γράψω κάτι για λογαριασμό σας, μην διστάσετε να μου το ζητήσετε. Ακόμα κι αν μου βάλετε όριο λέξεων. Θα το κάνω ευχαρίστως!
Για τις προσφορές που γράφετε ότι έχω, δεν καταλαβαίνω σε τι αναφέρεστε.
Να τι εννοούσα όταν σας έγραψα για τις ασάφειές σας που δημιουργούν παρεξηγήσεις, στo σχόλιό μου που δεν περάσατε. ;-)
Θα απαντήσω μόνο σε όσα λές για εμένα..
δεν θα συνεχίσω να απαντάω για άλλους..μπορούν να το κάνουν αυτοι για αυοτύς
για το διαδυκτιακό περιοδικό λοιπόν να πω οτι δεν έχω καμία σχέση με αυτό.
Η συμμετοχή μου άρχισε και σταμάτησε στο πρώτο τεύχος.
Σε κανένα απο τα επόμενα δεν έγραψα κείμενα και δεν ενεπλάκην.
Δεν ξέρω ούτε την ύλη του ούτε έχω κάποια θέση σε αυτό.
Τα κείμενα έχουν υπογραφή και ξέρεις ποιός γράφει τι.
Οσο για το φόρουμ στο οποίο συμμετέχω έχω την ευθήνη μόνο όσων έχω γράψει εγω και μόνο εγω. Καλά η άσχημα. Εχω γράψει και πράγματα που τα υποστιρίζω και πράγματα που τα μετάνιωσα η που αναθεώρησα.
Αυτά για την ιστορία.
Ολα τα άλλα ειναι τόσο μεγάλη και μεπρδεμένη ιστορία...δεν θα συνεχίσω.
Δε γνωρίζω τις προσωπικές σου απόψεις για τη Μαρία Cyber. Μπορείς να μου πεις που μπορώ να τις βρώ?
Εάν δημιουργείς εντυπώσεις άσε να το κρίνουνε αυτοί που διαβάζουνε.
Μ.Κ.
k.σ.-μ.
Δακτυλογραφείτε μηχανικά, χωρίς να διαβάζετε και να κατανοείτε τι γράφετε ή σας γράφουν, επαγγελματική διαστροφή, υποθέτω.
Αλλιώς θα είχατε δει ότι η πρότασή σας για τράμπα προηγείται της αναφοράς μου για σχόλια-σεντόνια, θα είχατε επίσης προσέξει ότι μίλησα για 4 σχόλια-σεντόνια χωρίς πουθενά να αναφέρω ότι τα δυο συνιστούσαν προσωπικά μηνύματα, κάτι που μόνη σας αποκαλύψατε, θα είχατε διαπιστώσει ότι πιάνεστε ανακόλουθη όταν λέτε στον ανώνυμο ότι δεν συνεχίζετε ιδιωτικά έναν δημόσιο διάλογο αφού λίγο παρακάτω παραδέχεστε ότι αποπειραθήκατε να επικοινωνήσετε ιδιωτικά μαζί μου παράλληλα με τη δημόσια συζήτηση.
Αν λοιπόν στον κάπως επιπόλαιο τρόπο να σχολιάζετε προσθέσετε και κάποια κενά στοιχειωδών γνώσεων, όπως για παράδειγμα ότι το «λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν», ε, λογικό μου φαίνεται να μην καταλαβαίνετε προφανείς αναφορές και να οδηγείστε σε παρανοήσεις.
Τελικά ο σχολιασμός δεν είναι μόνον υπόθεση ευκολίας στη δακτυλογράφηση ή σωστής ορθογραφίας, δεν νομίζετε;
Pisoglendis,
Αυτή τη φορά νομίζω ότι επιτέλους συνεννοηθήκαμε. Χαίρομαι γι’ αυτό.
ανώνυμε/η,
Σας ανέφερα ήδη κάποια ποστ, αν και σίγουρα υπάρχουν αναφορές και σε σχόλια άλλων αναρτήσεων και επίσης σε άλλα ιστολόγια.
Αν ετοιμάζετε κάποια διατριβή επί του θέματος, θα πρέπει να το ψάξετε λίγο.
Aυτό που νομίζω είναι ότι αποκατέστησα την αλήθεια στο ψέμμα που γράψατε για τέσσερα "σχόλια". Δεν είχα άλλο τρόπο παρά να γράψω την αλήθεια. Αν δεν είχε προηγηθεί το ψέμμα σας, δεν θα είχε ακολουθήσει η αλήθεια μου.
Στο "λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν" περιλαμβάνονται και τα σύντομα διαφημιστικά μηνύματα;
Π.χ. μπορώ να σας γράψω κι εγώ τι πουλάω στο μαγαζί μου; Όπως σας έγραψε η transs "Ο Πολύχρωμος Πλανήτης είναι εκδοτικός οίκος και βιβλιοπωλείο (διαθέτει επίσης και ελληνικό και ξένο τύπο, gadgets κ' dvd's).";
Εκτός από δακτυλογράφος είμαι και καταστηματάρχης. Δεν είμαι φιλόσοφος για να λακωνίζω, ξέρω όμως να διαφημίζομαι, αν μου δώσετε βήμα. ;-)
υ.γ.΄
Ξέρετε μήπως τι σημαίνει "ανώνυμο μέηλ"; Μην εξομοιώνετε περιπτώσεις. Εγώ δεν είμαι "ανώνυμος". Και όχι μόνον το παραδέχθηκα, αλλά σας έγραψα ότι τα δύο "προσωπικά μηνύματα" μπορείτε να τα δημοσιεύσετε. Γιατί δεν το κάνετε και προτιμάτε να παίζετε παιχνίδια εντυπώσεων;
...και όπως βλέπω ούτε τα κανονικά σχόλια δεν δημοσιεύσατε ακόμα.
Μα αν σας δώσει κανείς το βήμα, θα του πάρετε στο τέλος και το μπλογκ . Και, ξέρετε, κάποιοι ...βιοποριζόμαστε απ’ αυτό :))
Σε καλό σας, πάντως, τι διάθεση και η δική σας να μονοπωλείτε τις συζητήσεις, προβάλλοντας μονίμως την ακεραιότητα του χαρακτήρα σας, τη φιλαλήθειά σας, τις απαραβίαστες αρχές σας ή τις επαγγελματικές σας ενασχολήσεις.
Ωστόσο αν πρόκειται να σας ικανοποιήσει να μας δώσετε το όνομα και τη διεύθυνση του δακτυλογραφείου σας, να το κάνετε. Μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει τώρα, παρά μετά από 100 σχόλια.
k.σ.-μ.
Δύο καινούργια σχόλιά σας, το ένα από αυτά σεντόνι, για να ξαναπάρουμε λέτε τη συζήτηση από την αρχή και με την απειλή της συνέχειας στο διηνεκές να αιωρείται απειλητική...
Τι είναι τούτο πάλι; Η μέρα της Μαρμότας σε διαδικτυακή εκδοχή;
Έλεος!!!
Τα σχόλια αυτής της ανάρτησης κλείνουν.
Δημοσίευση σχολίου