Σκηνοθεσία: Σόφι Χάιντ
Η δεκαεξάχρονη Μπίλι έρχεται ξαφνικά αντιμέτωπη με την απόφαση της μητέρας της να αλλάξει φύλο. Για τον ένα χρόνο που διαρκεί η όλη διαδικασία, καλείται να μετακομίσει στον πατέρα της, κάτι που δέχεται απρόθυμα, υπό τον όρο να συναντιούνται με τη μητέρα της κάθε Τρίτη, ανελλιπώς.
Καθώς η μεταβατική περίοδος δοκιμάζει τον άλλοτε ισχυρό δεσμό τους, η Μπίλι διερευνά τα σύνορα της ενηλικίωσης και της σεξουαλικότητάς της, παρέα με δύο μεγαλύτερους συμμαθητές της και μια βιντεοκάμερα στην οποία καταγράφει τις μέρες και τις σκέψεις της.
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία μυθοπλασίας της Σόφι Χάιντ δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη από τις ντοκιμαντερίστικες καταβολές της Αυστραλής σκηνοθέτιδας. Ετσι, η συναισθηματικά μετέωρη και χειμαρρώδης ενηλικίωση της ηρωίδας περνά πρωτίστως μέσα από την υποκειμενική ματιά της προσωπικής της βιντεοκάμερας.
Τα ζητήματα της ταυτότητας, της σεξουαλικότητας, του ρόλου εντός και εκτός του οικογενειακού κάδρου, και των δυσδιάκριτων ορίων μεταξύ επιθυμίας και των πλαισίων που μας προσδιορίζουν, αποκτούν εδώ μία αφοπλιστικά χιουμοριστική, αλλά καθ' όλα ώριμη οπτική. Ν.Σ.
ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ
Κινηματογράφος Ideal, 18/9, 18:00
Καθώς η μεταβατική περίοδος δοκιμάζει τον άλλοτε ισχυρό δεσμό τους, η Μπίλι διερευνά τα σύνορα της ενηλικίωσης και της σεξουαλικότητάς της, παρέα με δύο μεγαλύτερους συμμαθητές της και μια βιντεοκάμερα στην οποία καταγράφει τις μέρες και τις σκέψεις της.
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία μυθοπλασίας της Σόφι Χάιντ δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη από τις ντοκιμαντερίστικες καταβολές της Αυστραλής σκηνοθέτιδας. Ετσι, η συναισθηματικά μετέωρη και χειμαρρώδης ενηλικίωση της ηρωίδας περνά πρωτίστως μέσα από την υποκειμενική ματιά της προσωπικής της βιντεοκάμερας.
Τα ζητήματα της ταυτότητας, της σεξουαλικότητας, του ρόλου εντός και εκτός του οικογενειακού κάδρου, και των δυσδιάκριτων ορίων μεταξύ επιθυμίας και των πλαισίων που μας προσδιορίζουν, αποκτούν εδώ μία αφοπλιστικά χιουμοριστική, αλλά καθ' όλα ώριμη οπτική. Ν.Σ.
ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ
Κινηματογράφος Ideal, 18/9, 18:00
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου