11.7.14

"ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΙΟΥΤΟΣ"


Σπουδαίες συνεργασίες με διεθνείς και εγχώριες σταρ, δημιουργία, έρωτας αλλά και ναρκωτικά! Ο σχεδιαστής μόδας, κοσμικογράφος και συγγραφέας μιλάει για την ομοφυλοφιλία και για την προσωπική του ζωή!
Ζήσατε ανεκπλήρωτους έρωτες; «Δεν ήμουν από αυτούς που έκρυβαν τη ζωή τους. Απλώς ότι έκανα το έκανα με ευπρέπεια. Το να είσαι ομοφυλόφιλος την εποχή εκείνη δεν ήταν και το πιο εύκολο πράγμα. Επιπλέον ήταν λίγοι και οι ομοφυλόφιλοι που ήταν ευπρεπείς. Βέβαια, δεν ήθελα ποτέ να ενοχληθεί η μητέρα μου».
Ο πατέρας σας αποδέχτηκε το γεγονός ότι ο γιος του ήταν ομοφυλόφιλος; «Με τον μπαμπά μου είχα πάντα πόλεμο. Μάλιστα, όταν πήγα στην Αμερική, επισκέφτηκα έναν ψυχολόγο να δω μήπως έφταιγε ο πατέρας μου για το σεξουαλικό μου προσανατολισμό. Μου απάντησε «μην ξανάρθεις τα λεφτά σου από τη στιγμή που ξέρεις ότι δεν αγαπούσες τον πατέρα σου», τόνισε ο κύριος Ντίμης Κρίτσας στο περιοδικό ΕΓΩ!.
Σας έλειψε η πατρική αγάπη; «Είχα μια μαμά που με λάτρευε και τη λάτρευα. Ποτέ δεν συζητούσαμε στο σπίτι για εμένα. Θυμάμαι μια φορά πάνω σε μια κουβέντα η γιαγιά μου είπε «νομίζω ότι αυτός είναι τοιούτος». Έτσι έλεγαν τους ομοφυλόφιλους τότε. Φρόντιζα πάντοτε να συμπεριφέρομαι με πολλή προσοχή, χωρίς να θίγω κανέναν».
Σας ενοχλεί να είναι κάποιος προκλητικός; «Το θεωρώ ανούσιο. Στο «Studio 54 από τη μία μεριά έβλεπες βασιλιάδες με σμόκιν και από την άλλη ομοφυλόφιλους να κάνουν τρέλες. Βέβαια στη Νέα Υόρκη ήταν πιο απελευθερωμένοι. Ύστερα ήρθε το AIDS και τα κατέστρεψε όλα. Όλη η ζωή των γκέι και των κοσμικών κύκλων καταστράφηκε από αυτήν τη μάστιγα».
Ταρακουνηθήκατε όταν μάθατε ότι ο Billy Bo είχε AIDS; «Καθόλου, διότι κάθε φορά που ερχόταν στην Αμερική κινούνταν στα άκρα, δεν είχε όρια. Με τον Billy Bo δεν με συνέδεε καμία φοβερή φιλία. Είχε μανία γιατί ήταν ωραίος. Στη Νέα Υόρκη όμως, δεν είχε ιδιαίτερες κατακτήσεις. εκεί οι γκέι ψάχνουν άντρες. Θυμάμαι ένα βράδυ που τον είχα πάει σε ένα πάρτι στο «Underground», μου είπε «Ντίμη, κανείς δεν με κοιτάζει». «Επειδή είσαι θηλυπρεπής» του απάντησα». (ourlife.gr, 11/7/2014)

Δεν υπάρχουν σχόλια: