Espresso: - Εχετε γράψει το βιβλίο «Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα». Ποιος ο μύθος και ποια τα στερεότυπα γι’ αυτό το θέμα;
Άδωνις Γεωργιάδης: Ομοφυλοφιλία υπήρχε και στην αρχαία Ελλάδα, όπως υπήρχε και πριν από αυτήν, όπως υπάρχει και σήμερα, όπως θα υπάρχει και αύριο, ως μία ερωτική επιλογή ενός ποσοστού του πληθυσμού. Ομως πολλοί ψευδώς ή από άγνοια πίστευαν ότι στην ελληνική αρχαιότητα η ομοφυλοφιλία ήταν από κοινωνικά αποδεκτή έως επιβεβλημένη.
Αυτό που έκανα στο βιβλίο μου ήταν παρουσιάζοντας πάνω από 400 αποσπάσματα από την αρχαία ελληνική γραμματεία να αποδείξω ότι στην πραγματικότητα οι απόψεις της αρχαίας κοινωνίας για την ομοφυλοφιλία ήταν πολύ πιο συντηρητικές από τις δικές μας. Μετά το βιβλίο μου ο αείμνηστος καθηγητής μου στα Αρχαία Ανδρέας Παναγόπουλος δήλωσε «αυτό το θέμα μετά το βιβλίο του Αδωνη Γεωργιάδη έκλεισε» και οι σχετικές δημόσιες απόψεις σχεδόν εξαφανίστηκαν. Μέχρι σήμερα ουδείς έχει κατορθώσει να απαντήσει στα επιχειρήματά μου, αφού για να το κάνει θα πρέπει να αμφισβητήσει την αρχαία γραμματεία. Καλώς ή κακώς, το τι πίστευαν οι αρχαίοι Ελληνες για την ομοφυλοφιλία θα μας τον πουν εκείνοι και όχι ο κ. Dover ή ο κ. Βαλλιανάτος.
Άδωνις Γεωργιάδης: Ομοφυλοφιλία υπήρχε και στην αρχαία Ελλάδα, όπως υπήρχε και πριν από αυτήν, όπως υπάρχει και σήμερα, όπως θα υπάρχει και αύριο, ως μία ερωτική επιλογή ενός ποσοστού του πληθυσμού. Ομως πολλοί ψευδώς ή από άγνοια πίστευαν ότι στην ελληνική αρχαιότητα η ομοφυλοφιλία ήταν από κοινωνικά αποδεκτή έως επιβεβλημένη.
Αυτό που έκανα στο βιβλίο μου ήταν παρουσιάζοντας πάνω από 400 αποσπάσματα από την αρχαία ελληνική γραμματεία να αποδείξω ότι στην πραγματικότητα οι απόψεις της αρχαίας κοινωνίας για την ομοφυλοφιλία ήταν πολύ πιο συντηρητικές από τις δικές μας. Μετά το βιβλίο μου ο αείμνηστος καθηγητής μου στα Αρχαία Ανδρέας Παναγόπουλος δήλωσε «αυτό το θέμα μετά το βιβλίο του Αδωνη Γεωργιάδη έκλεισε» και οι σχετικές δημόσιες απόψεις σχεδόν εξαφανίστηκαν. Μέχρι σήμερα ουδείς έχει κατορθώσει να απαντήσει στα επιχειρήματά μου, αφού για να το κάνει θα πρέπει να αμφισβητήσει την αρχαία γραμματεία. Καλώς ή κακώς, το τι πίστευαν οι αρχαίοι Ελληνες για την ομοφυλοφιλία θα μας τον πουν εκείνοι και όχι ο κ. Dover ή ο κ. Βαλλιανάτος.
(espressonews.gr, 11/2/2012)
2 σχόλια:
Δηλαδή, θέλει να πει ο Αδωνις ότι η αρχαία Ελλάδα ήταν πιο συντηρητική όσον αφορά την αντιμετώπιση του ανθρώπινου σώματος και της ανθρώπινης σεξουαλικότητας από μια Ιουδιαϊκή αίρεση, η οποία κατέληξε σ' αυτή τη χώρα και σε ορισμένα άλλα κράτη να λέγεται "Ορθοδοξία"; Σε ποιον τα πουλάει αυτά; Ας ξαναδεί τα αρχαία ελληνικά αγάλματα κι ας διαβάσει χωρίς παραμορφωτικούς φακούς την αρχαία ελληνική θρησκεία και μυθολογία καθώς και τα γυμνάσια και τους αγώνες, κυρίως τους Ολυμπιακούς και, επίσης, το αρχαίο ελληνικό θέατρο. Τι από όλα αυτά κράτησε ο Χριστιανισμός. Όλα τα κυνήγησε και τα κατέστρεψε γιατί δεν ταίριαζαν στην χριστιανική (διάβαζε: ιουδαιοχριστιανική) ηθική, που πηγάζει κυρίως από τα βιβλία της παλαιάς διαθήκης.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ (ΠΡΟΤΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ) ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΩΣ ΑΝΑΓΚΗ ΟΠΩΣ Η ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Ο ΥΠΝΟΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η ΕΛΞΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΦΥΛΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ;-) ΕΠΕΙΤΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ (=ΜΗ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ) ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΑΔ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ; ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΡΙΤΙΡΙΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΝ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ;
Δημοσίευση σχολίου