4.6.12

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΜΑΡΔΑΝΗΣ: ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΜΟΥ ΜΕ ΜΟΝΑΞΙΑ ΑΛΛΑ ΚΕΡΔΙΣΑ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ

Χρήστος Σιμαρδάνης: «Πλήρωσα την παραδοχή μου με μοναξιά αλλά κέρδισα αληθινούς φίλους»
gossip-tv.gr, 2/6/2012
«Δεν το έχω μετανιώσει επ' ουδενί. Έτσι ζω από 16 ετών και το έχω πληρώσει και με μοναξιά και με κακόβουλα ή άκομψα σχόλια, αλλά κερδίζοντας και αληθινούς φίλους» αναφέρει ο Χρήστος Σιμαρδάνης σχετικά με την παραδοχή του ότι είναι ομοφυλόφιλος.
«Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που είναι κάτι και διατυμπανίζουν ότι είναι κάτι άλλο. Το βρίσκω γελοίο, χυδαίο, βρόμικο, και κουραστικό αυτό και δεν θα το έκανα ποτέ. Υπάρχουν και αυτοί που είναι αυτό που είναι, αλλά δεν προκαλούν και δεν δηλώνουν ψέματα ότι είναι κάτι άλλο. Απλά στις κρίσιμες ερωτήσεις οι απαντήσεις είναι τέτοιες που ούτε δηλώνουν ξεκάθαρα τι είναι, αλλά ο έξυπνος δημοσιογράφος καταλαβαίνει τι αποφεύγουν να πουν και τι προσπαθούν να πουν με άλλον τρόπο. Αυτό έκανα εγώ σε όλη μου τη ζωή. Με κάποια αφορμή πέρασα στην τρίτη κατηγορία και έκανα αυτό που έκανα» συμπλήρωσε ο ηθοποιός στο «Λοιπόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: