3.12.07

ΖΕΥΓΑΡΙΑ 1

Image Hosted by ImageShack.us
.
Συγκατοικούμε από το Φεβρουάριο του 1993. Σε διάφορους τόπους, διάφορα σπίτια, με λίγη ή πολλή άνεση, ενίοτε με πολλά λεφτά τα οποία πάντα φροντίζουμε να ξοδεύουμε σε ταξίδια και διασκεδάσεις, με πολλά παιχνίδια τα πρώτα χρόνια με διάφορους νεαρούς ή και όχι και τόσο νεαρούς, με έναν δίμηνο χωρισμό κάποτε, αλλά τελικά με την απίστευτη επιμονή του έρωτα.
Τον αγαπώ όσο δεν πιστεύει κανείς ότι μπορεί να αγαπήσει.
Τα λίγα βράδια, σε όλα αυτά τα χρόνια, που έχουμε κοιμηθεί χωριστά, γιατί ένας από τους δυό μας είναι σε επαγγελματικό ταξίδι, είναι αφόρητα. Όταν μένω στο σπίτι μας, και εκείνος είναι μακριά, δεν κοιμάμαι. Και δεν διαβάζω. Βλέπω τηλεμάρκετινγκ στην τηλεόραση με μια αποπροσωποίηση σχεδόν σχιζοφρενική έως ότου, το πρωί, με παίρνει τελικά ο ύπνος για να με ξυπνήσουν αγωνιώδεις εφιάλτες μιά δυό ώρες μετά.
Οι επιστροφές από αυτά τα ταξίδια είναι πάντα χαρμόσυνες. Μελοδραματικά, σαν να πρόκειται για επιστροφή σπάνιου επιζώντος από πόλεμο, αγκαλιαζόμαστε και σύντομα βρισκόμαστε ο ένας μέσα στον άλλο, σαν έφηβοι που το κάνουν για πρώτη φορά. Ύστερα μουσική, λευκό κρασί, και πιθανώς μία εορταστική έξοδος…
.
Image Hosted by ImageShack.us
.
Δέκα λεπτά αργότερα τον έπαιρνα στο τηλέφωνο εγώ, και μιλήσαμε για κανα σαραντάλεπτο, λέγοντας τις γνωστές ξεκαρδιστικές μαλακιούλες που μπορώ να πω μόνο μαζί του, γελώντας "σα Γαλλίδα πουτάνα", όπως έλεγε ένας συμμαθητής μου στο Γυμνάσιο.
Ώρα επτά και κάτι, και με το ημίφως του φθινοπώρου να γλυκαίνει την ατμόσφαιρα, φόρεσα αυτό που μόνο αυτό το μήνα μπορώ να φοράω ατιμωρητί: βερμούδα και μακρυμάνικη μπλούζα, το αγαπημένο μου στυλ. "Βάλε και κάτι άλλο από πάνω", με είχε προειδοποιήσει ο καλός μου, "κάνει ψύχρα". Το γιαπωνέζικο χακί πουκάμισο-σακάκι ήταν ό,τι έπρεπε.
Ανηφορίζοντας προς το σταθμό ένιωθα φωτομοντέλο."Τι ωραίο στυλ είναι αυτό, κουκλί μου;". Το χαμόγελό του ήταν μέχρι τ'αυτιά, κι επειδή είναι και Τοξότης μάλλον έλεγε αλήθεια. Ακόμα του άρεσα, λοιπόν! Τριάμιση σχεδόν χρόνια μετά, να ένας καλός λόγος να γιορτάσει κάποιος Κυριακή απόγευμα...
.
. Image Hosted by ImageShack.us
.
Ο Αρης έχει ξαπλώσει από ώρα. Ακούω χωρίς προσπάθεια την ανάσα του. Τεντώνω προς τα πίσω και πλάγια το κεφάλι για να δω στο υπνοδωμάτιο. Βλέπω τα δυνατά του πόδια να εξέχουν λίγο πάνω από το σεντόνι. Οι άσπρες πατούσες του κοιτάζουν προς την ντουλάπα. Απλώνομαι ακόμη λίγο. Η ματιά μου φτάνει ως εκεί, που ενώνονται οι μηροί. (...)
Ο Αρης αποκοιμήθηκε ήδη στο κρεβάτι μου. Πήγα κοντά του. Ένοιωσα τη θέρμη του κορμιού του, τη στιγμή που τον ρώτησα αν θα κοιμηθεί εδώ. Σχεδόν άγγιξα με τα χείλη μου το αφτί του. Εκείνος κούνησε αδιάφορα τους ώμους του. Το εξέλαβα ως κατάφαση. Τον ευχαρίστησα μ' ένα φιλί στο μέτωπο, σαν και αυτά που μου κόλλαγε η μάνα στα μικράτα μου, σαν ήθελε να δει αν είχα πυρετό. Εκείνη τη στιγμή, ήρθε πάλι και με πλάκωσε εκείνη η αγάπη και η φροντίδα, που θέλω να του δίνω. Υποθέτω ότι έτσι πρέπει να νιώθει ένας γονιός για το παιδί του. Ποτέ δεν θα μάθω αν είναι στ΄ αλήθεια έτσι...

3 σχόλια:

George Le Nonce είπε...

'Αγαπητέ μου Erva, εὐχαριστῶ γιὰ τὴν ἀνθολόγηση. Ἂν καὶ ποτὲ δυστυχῶς δὲν ἔμοιαζα μὲ τοὺς ἄνδρες τῆς φωτογραφίας, εὐχαριστῶ καὶ γιὰ τὴν ἐπιλογή της.

Τὸ καλύτερο, βέβαια, εἶναι πὼς τίποτε ἀπὸ ὅσα ἔγραφα τότε δὲν ἔχει ἀλλάξει. Εἶμαι τυχερός!

erva_cidreira είπε...

George Le Nonce:
Είμαι σίγουρος ότι για μια ευτυχισμένη μακροχρόνια σχέση χρειάζεται κάτι περισσότερο από τύχη και κάτι λιγότερο από τέλειο σώμα.
Να είστε πάντα καλά!

George είπε...

Έτσι ήταν τότε.
Σας ευχαριστώ γιατί διαβάζοντας σας και ανακαλώντας μνήμες (που ο θυμός διέγραψε από τη μνήμη μου φασιστικά)θα συνεχίσω να ελπίζω και να μην συμβιβαστώ με τίποτα λιγότερο.
Να είστε καλά όλοι και Καλές Γιορτές με αγαπημένα χαμόγελα γύρω σας.