Αλλαγή
Φύλου «αλά καρτ»
Βασίλης
Φασούλας (protothema.gr, 3/11/2017)
Η θέση της Ευθύνης για απόλυτο σεβασμό του πυρήνα της
προσωπικότητας του ανθρώπου, σύμφωνα με τις θεμελιώδεις αρχές του Κράτους
Δικαίου, του Συντάγματος, των Νόμων και των Διεθνών Συνθηκών είναι
δεδομένη.
Πλην όμως η προσωπικότητα προστατεύεται και
πρέπει να προστατεύεται δια Νόμων και Δικαστηρίων όταν ΘΙΓΕΤΑΙ.
Ουδείς πλέον στην σύγχρονη κοινωνία έχει το δικαίωμα να θίγει, να μέμφεται, να λοιδορεί ή να ενεργεί ρατσιστικά απέναντι σε ομοφυλόφιλους ή διεμφυλικούς συμπολίτες μας, οι οποίοι μπορούν να συμπεριφέρονται, να ενδύονται, να ενεργούν, εν τέλει να υπάρχουν όπως ακριβώς θέλουν. Είναι μία κατάκτηση του Δυτικού Κόσμου και της ανθρωπότητας εν γένει.
Από την άλλη ένα σύγχρονο Κράτος και η εντός αυτού οργανωμένη Κοινωνία λειτουργούν με συγκεκριμένους κανόνες, συγκεκριμένο κοι-νωνικό ρυθμό, συγκεκριμένα πρότυπα. Η αναφορά ενός πχ δασύτριχου θηριώδους ανδρός με το, βάσει της ανατομίας και της φυσιολογίας του φύλο του, δεν του απαγορεύει να νοιώθει όπως θέλει και τανάπαλιν, μία γυναίκα μπορεί να νοιώθει και περαιτέρω να ενεργεί και να ερωτεύεται όπως θέλει.
Όταν όμως κάποιος/α, χωρίς να έχει προβεί σε οποιαδήποτε διόρθωση φύλου, χωρίς να έχει τεθεί σε εξονυχιστικές και πολύχρονες ψυχιατρικές εξετάσεις να δηλώνει κατά το δοκούν ακόμη και στην μετεφηβική ηλικία ό,τι θέλει, πιθανώς με υπερχειλή επιπολαιότητα των στιγμών που ζει, τούτο επιφέρει τα εξής:
- Απόλυτη σύγχυση του κοινωνικού ρυθμού και των αισθητικών κριτηρίων μιας κοινωνίας για το τι είναι άνδρας και τι γυναίκα, ιδίως στην νεα γενιά. Πχ ένα παιδάκι μπορεί να βλέπει έναν άνδρα με γένια και όλα τα χαρακτηριστικά του φύλου του και εκ του νόμου να υποχρεούται να τον εκφωνεί και να τον θεωρεί γυναίκα, μπορεί να βλέπει μία γυναίκα με όλα τα χαρακτηριστικά και την ενδυμασία του φύλου της και να είναι υποχρεωμένο να την εκφωνεί να την ονοματίζει και την προσαγορεύει ως άνδρα. Μας ενδιαφέρει άραγε το παιδί να κατανοεί την έννοια του φύλου και σε δεύτερο χρόνο την έννοια της ελεύθερης επιλογής ταυτότητας ή πρέπει ως Κοινωνία να καταργήσουμε τα φύλα ; Και ακριβώς γιατί πρέπει να γίνει αυτό και πώς; Περαιτέρω υπάρχει κάποια αδήριτη συλλογική ψυχοπνευματική ανάγκη προς τούτο ; Υ-πάρχει κοινωνική συναίνεση προς τούτο; Υπάρχει εν τέλει κάποιο πλήρωμα του κοινωνικού και πολιτισμικού μας χρόνου προς τούτο; Υπάρχει λοιπόν κάποια σκοπιμότητα προς τούτο;
- Πρακτικά προβλήματα ΑΠΕΙΡΑ. Πχ σε ένα συμβόλαιο αγοράς συμπράττει κάποιος ως άνδρας και κατόπιν σε επόμενο συμβόλαιο πωλήσεως ή δωρεάς ως γυναίκα. Εφόσον είναι κρυφία η αλλαγή ληξιαρχικής πράξης γεννήσεως πώς ακριβώς θα έχει ισχύ το συμβόλαιο αυτό; Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει άρση του απορρήτου και ουσιαστικά καταστρατήγηση της δήθεν μυστικότητας της διαδικασίας. Τι θα ισχύει για την υποχρέωση στράτευσης αν πχ εν μέσω θητείας κάποιος εκδηλώσει την επιθυμία να αλλάξει φύλο και καταθέσει σχετικά έγγραφα; Τι θα γίνεται σε δημόσιους χώρους όπου το φύλο είναι καθοριστικό (πχ δοκιμαστήρια, αποδυτήρια, αποχωρητήρια κοκ); Σε ποιες φυλακές και πώς θα κρατούνται ανατομικά και εμφανισιακά άνδρες που δηλώνουν γυναίκες και αντιστοίχως γυναίκες που δηλώνουν άνδρες; Τι θα ισχύει με το καθεστώς του Αγίου Όρους; Ένα παιδί που ήδη έχει γεννηθεί από άτομο που άλλαξε δεν θα φαίνεται παιδί με δύο μαμάδες ή δύο μπαμπάδες; Μία αλλαγή φύλου χωρίς τις αναγκαίες ψυχιατρικές εξετάσεις ποιος και πώς διασφαλίζει ότι δεν γίνεται από επιπολαιότητα, ή ακόμη και ψυχικά ή ψυχιατρικού τύπου προβλήματα που ουδεμία σχέση έχουν με πραγματική διαταραχή φύλου;
Σε δεύτερη ανάγνωση εμφαίνονται τα εξής:
α) Αυθαιρεσία και απολυταρχική συμπεριφορά μίας συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας, εν προκειμένω μέρους, ναι μέρους γιατί δεν συμφωνούν όλοι, της ομοφυλοφιλικής και διεμφυλικής «κοινότητας», καθότι σε καμμία κοινότητα δεν ανήκουν οι gay συμπολίτες μας αλλά είναι αναπόσπαστο μέρος μας και ψυχή από την ψυχή μας, απέναντι στο υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο.
β) Διαστροφή του τι εστί Ελεύθερη Βούληση, Δικαίωμα Αυτοπροσδιορισμού, Προστασία Προσωπικότητας με την επιβολή των θέλω και των επιθυμιών συγκεκριμένων ομάδων, μέλη των οποίων μάλιστα ουδέποτε θα έχουν την κατάλληλη ψυχιατρική εκτίμηση προκειμένου για το σοβαρό ώριμο και βάσιμο της επιλογής τους, πόσο μάλλον δεν θα έχουν καν υπηρετήσει τον λόγο τους με την ζωή τους, όπως υπηρέτησαν οι διεμφυλικές γυναίκες και διεμφυλικοί άνδρες που είχαν την γενναιότητα υπό πολλές αντιξοότητες να αλλάξουν φύλο και να ζήσουν την ζωή τους στο φύλο της επιλογής τους και όχι στο κατά δήλωσίν τους φύλο. Αυτή όμως η αυθαίρετη βούληση δεν έχει καμμία σχέση ούτε με το Δικαίωμα ούτε με την Ελευθερία. Είναι απότοκος της εποχής μας. Μίας εποχής Δικαιωματισμού και Ελευθεριότητας. Οι οποίες απλώς ευτελίζουν την ιερή έννοια του δικαιώματος και της Ελευθερίας για τις οποίες δεν χύθηκαν απλά τόνοι μελανιών, ή στην σύγχρονη εποχή πληκτρολογήσεων tweets και shares, αλλά κυρίως Αίματος.
Ουδείς πλέον στην σύγχρονη κοινωνία έχει το δικαίωμα να θίγει, να μέμφεται, να λοιδορεί ή να ενεργεί ρατσιστικά απέναντι σε ομοφυλόφιλους ή διεμφυλικούς συμπολίτες μας, οι οποίοι μπορούν να συμπεριφέρονται, να ενδύονται, να ενεργούν, εν τέλει να υπάρχουν όπως ακριβώς θέλουν. Είναι μία κατάκτηση του Δυτικού Κόσμου και της ανθρωπότητας εν γένει.
Από την άλλη ένα σύγχρονο Κράτος και η εντός αυτού οργανωμένη Κοινωνία λειτουργούν με συγκεκριμένους κανόνες, συγκεκριμένο κοι-νωνικό ρυθμό, συγκεκριμένα πρότυπα. Η αναφορά ενός πχ δασύτριχου θηριώδους ανδρός με το, βάσει της ανατομίας και της φυσιολογίας του φύλο του, δεν του απαγορεύει να νοιώθει όπως θέλει και τανάπαλιν, μία γυναίκα μπορεί να νοιώθει και περαιτέρω να ενεργεί και να ερωτεύεται όπως θέλει.
Όταν όμως κάποιος/α, χωρίς να έχει προβεί σε οποιαδήποτε διόρθωση φύλου, χωρίς να έχει τεθεί σε εξονυχιστικές και πολύχρονες ψυχιατρικές εξετάσεις να δηλώνει κατά το δοκούν ακόμη και στην μετεφηβική ηλικία ό,τι θέλει, πιθανώς με υπερχειλή επιπολαιότητα των στιγμών που ζει, τούτο επιφέρει τα εξής:
- Απόλυτη σύγχυση του κοινωνικού ρυθμού και των αισθητικών κριτηρίων μιας κοινωνίας για το τι είναι άνδρας και τι γυναίκα, ιδίως στην νεα γενιά. Πχ ένα παιδάκι μπορεί να βλέπει έναν άνδρα με γένια και όλα τα χαρακτηριστικά του φύλου του και εκ του νόμου να υποχρεούται να τον εκφωνεί και να τον θεωρεί γυναίκα, μπορεί να βλέπει μία γυναίκα με όλα τα χαρακτηριστικά και την ενδυμασία του φύλου της και να είναι υποχρεωμένο να την εκφωνεί να την ονοματίζει και την προσαγορεύει ως άνδρα. Μας ενδιαφέρει άραγε το παιδί να κατανοεί την έννοια του φύλου και σε δεύτερο χρόνο την έννοια της ελεύθερης επιλογής ταυτότητας ή πρέπει ως Κοινωνία να καταργήσουμε τα φύλα ; Και ακριβώς γιατί πρέπει να γίνει αυτό και πώς; Περαιτέρω υπάρχει κάποια αδήριτη συλλογική ψυχοπνευματική ανάγκη προς τούτο ; Υ-πάρχει κοινωνική συναίνεση προς τούτο; Υπάρχει εν τέλει κάποιο πλήρωμα του κοινωνικού και πολιτισμικού μας χρόνου προς τούτο; Υπάρχει λοιπόν κάποια σκοπιμότητα προς τούτο;
- Πρακτικά προβλήματα ΑΠΕΙΡΑ. Πχ σε ένα συμβόλαιο αγοράς συμπράττει κάποιος ως άνδρας και κατόπιν σε επόμενο συμβόλαιο πωλήσεως ή δωρεάς ως γυναίκα. Εφόσον είναι κρυφία η αλλαγή ληξιαρχικής πράξης γεννήσεως πώς ακριβώς θα έχει ισχύ το συμβόλαιο αυτό; Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει άρση του απορρήτου και ουσιαστικά καταστρατήγηση της δήθεν μυστικότητας της διαδικασίας. Τι θα ισχύει για την υποχρέωση στράτευσης αν πχ εν μέσω θητείας κάποιος εκδηλώσει την επιθυμία να αλλάξει φύλο και καταθέσει σχετικά έγγραφα; Τι θα γίνεται σε δημόσιους χώρους όπου το φύλο είναι καθοριστικό (πχ δοκιμαστήρια, αποδυτήρια, αποχωρητήρια κοκ); Σε ποιες φυλακές και πώς θα κρατούνται ανατομικά και εμφανισιακά άνδρες που δηλώνουν γυναίκες και αντιστοίχως γυναίκες που δηλώνουν άνδρες; Τι θα ισχύει με το καθεστώς του Αγίου Όρους; Ένα παιδί που ήδη έχει γεννηθεί από άτομο που άλλαξε δεν θα φαίνεται παιδί με δύο μαμάδες ή δύο μπαμπάδες; Μία αλλαγή φύλου χωρίς τις αναγκαίες ψυχιατρικές εξετάσεις ποιος και πώς διασφαλίζει ότι δεν γίνεται από επιπολαιότητα, ή ακόμη και ψυχικά ή ψυχιατρικού τύπου προβλήματα που ουδεμία σχέση έχουν με πραγματική διαταραχή φύλου;
Σε δεύτερη ανάγνωση εμφαίνονται τα εξής:
α) Αυθαιρεσία και απολυταρχική συμπεριφορά μίας συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας, εν προκειμένω μέρους, ναι μέρους γιατί δεν συμφωνούν όλοι, της ομοφυλοφιλικής και διεμφυλικής «κοινότητας», καθότι σε καμμία κοινότητα δεν ανήκουν οι gay συμπολίτες μας αλλά είναι αναπόσπαστο μέρος μας και ψυχή από την ψυχή μας, απέναντι στο υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο.
β) Διαστροφή του τι εστί Ελεύθερη Βούληση, Δικαίωμα Αυτοπροσδιορισμού, Προστασία Προσωπικότητας με την επιβολή των θέλω και των επιθυμιών συγκεκριμένων ομάδων, μέλη των οποίων μάλιστα ουδέποτε θα έχουν την κατάλληλη ψυχιατρική εκτίμηση προκειμένου για το σοβαρό ώριμο και βάσιμο της επιλογής τους, πόσο μάλλον δεν θα έχουν καν υπηρετήσει τον λόγο τους με την ζωή τους, όπως υπηρέτησαν οι διεμφυλικές γυναίκες και διεμφυλικοί άνδρες που είχαν την γενναιότητα υπό πολλές αντιξοότητες να αλλάξουν φύλο και να ζήσουν την ζωή τους στο φύλο της επιλογής τους και όχι στο κατά δήλωσίν τους φύλο. Αυτή όμως η αυθαίρετη βούληση δεν έχει καμμία σχέση ούτε με το Δικαίωμα ούτε με την Ελευθερία. Είναι απότοκος της εποχής μας. Μίας εποχής Δικαιωματισμού και Ελευθεριότητας. Οι οποίες απλώς ευτελίζουν την ιερή έννοια του δικαιώματος και της Ελευθερίας για τις οποίες δεν χύθηκαν απλά τόνοι μελανιών, ή στην σύγχρονη εποχή πληκτρολογήσεων tweets και shares, αλλά κυρίως Αίματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου