Η διαχείριση αποσκευών αποτελούσε
ανέκαθεν μπελά για την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία. Όση προσπάθεια κι
αν καταβληθεί πάντα κάτι πάει στραβά. Κάποιες φορές και για λόγους που
δεν είχες φανταστεί ποτέ.
Αυτό ακριβώς συνειδητοποίησε και η
αεροπορική εταιρεία Jetstar (ανήκει στο δυναμικό της Qantas), η οποία
δραστηριοποιείται στην Αυστραλία και στην Νέα Ζηλανδία, μετά από μια
φωτογραφία που δημοσίευσε ένας άνδρας στο Twitter. Συγκεκριμένα,
απεικόνιζε μια βαλίτσα πάνω στην οποία κάποιος είχε γράψει την φράση «I
AM GAY», χρησιμοποιώντας αυτοκόλλητα ετικετών.Η
ευθύνη, προφανώς, βαραίνει τους εργαζόμενους της εν λόγω αεροπορικής
μιας και ο κάτοχος της βαλίτσας δεν είχε παρατηρήσει κάτι τέτοιο όταν
την παρέδωσε στο γκισέ.
Ο ίδιος, πατέρας δύο παιδιών, εξήγησε
ότι παρατήρησε το τι συμβαίνει όταν περίμενε στην αίθουσα παραλαβής
αποσκευών για να πάρει τα πράγματα του. Όλοι οι επιβάτες της πτήσης
είχαν συγκεντρωθεί εκεί για τον ίδιο λόγο. Παραδέχτηκε επίσης, ότι
αρχικά αιφνιδιάστηκε και αισθάνθηκε μεγάλη ντροπή όταν αναγκάστηκε να
πάρει τη βαλίτσα του, μιας και τα μάτια όλων των παρευρισκομένων, ήταν
καρφωμένα πάνω του.
Συγκεκριμένα έγραψε: «Πίστευα ότι
ήμουν αρκετά χοντρόπετσος απέναντι στα επίμονα βλέμματα του κόσμου. Όταν
όμως άρχισα να σέρνω τη βαλίτσα μέσα στην αίθουσα, παρατήρησα ότι οι
άνθρωποι που υπήρχαν με κοιτούσαν με έναν διαφορετικό τρόπο. Η βαλίτσα
ήταν κάτι σαν κόκκινο πανί.
Είμαι ένας λευκός ετεροφυλόφιλος
άνδρας. Αυτό σημαίνει ότι έχω το προνόμιο να μην υποβάλλομαι συχνά στην
κριτική του κόσμου. Αλλά για λίγα λεπτά, καθώς έπρεπε να «περπατήσω ως
ομοφυλόφιλος» σε ένα δημόσιο μέρος, ένιωθα υποβαθμισμένος, ένιωθα
ντροπιασμένος, ένιωθα ταπεινωμένος.
Για μένα αυτό κράτησε μόνο για λίγα
λεπτά μιας ημέρας της ζωής μου. Αν αυτό που ένιωσα εκείνα τα λεπτά,
συνέβαινε κάθε μέρα για όλη μου τη ζωή, τότε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί
οι gay φίλοι μας αισθάνονται απομονωμένοι και έχουν τόσα υψηλά ποσοστά αυτοκτονιών. Είναι απαράδεκτο».
Ο άνδρας ανέβασε τη φωτογραφία στις 13 Οκτωβρίου, επισημαίνοντας ότι το περιστατικό συνέβη στο αεροδρόμιο του Περθ. «Ήταν μετά τα μεσάνυχτα και η πτήση καθυστέρησε περισσότερο από μία ώρα».
Ο ίδιος κάλεσε την Jetstar, περισσότερο
για να χρησιμοποιήσει το περιστατικό σαν μια ευκαιρία προβληματισμού
παρά για να τιμωρήσει τους υπευθύνους. «Προτιμώ να έχω μία γενικότερη ευσυνειδησία απέναντι στην απώλεια θέσεων εργασίας».
Ο εκπρόσωπος της Jetstar πάντως, δήλωσε στην εφημερίδα «The Sydney Morning Herald» ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει σχετική έρευνα.
«Λάβαμε αυτό το περιστατικό πολύ σοβαρά και έχουμε ήδη επικοινωνήσει με
το επιβάτη για να του ζητήσουμε συγνώμη σχετικά με την όποια δυσφορία
αντιμετώπισε». (kserolas.gr, 21/10/2013)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου