14.10.13

ΔΗΛΩΣΕΙΣ... 1



Μαρία Μπακοδήμου: «Επειδή ξέρω ότι οι gay, ειδικά στην εφηβεία τους, είναι παιδιά που βασανίζονται πάρα πολύ, γιατί δεν έχουν ξεκαθαρίσει την επιλογή τους, το μόνο που με νοιάζει είναι να μην δυσκολευτεί το παιδί μου να αποδεχτεί αυτό που είναι. Τα παιδιά μου θα τα αγαπάω έτσι και αλλιώς, ότι και να είναι, θα είμαι εκεί δίπλα τους, να τους συμπαρίσταμαι σε όλες τις επιλογές τους. Με νοιάζει μόνο να είναι πολύ ευτυχισμένοι» δήλωσε η παρουσιάστρια πριν από καιρό στο περιοδικό People.
Μέμος Μπεγνής: «Είναι τρομερό αυτό το gay θέμα… Θα μπορούσα να είμαι gay, να μην είμαι, θα μπορούσα να πάω με γυναίκες, θα μπορούσα να πάω με άντρες, θα μπορούσα να πάω και με τα δύο. Δεν αφορά κανέναν αυτό. Το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του δεν κατάλαβα ποτέ γιατί είναι στόχος συζητήσεων» είπε στο περιοδικό Λοιπόν.
Κατερίνα Καινούργιου: « Η σεξουαλική επιλογή είναι καθαρά δικαίωμα του ατόμου. Αποδέχομαι τους ανθρώπους όπως είναι, χωρίς να τους κρίνω. Δεν είμαι ομοφυλόφιλη αλλά αποδέχομαι την ομοφυλοφιλία. Δεν μπορώ γενικά τον ρατσισμό και στην Ελλάδα έχουμε κάτι τέτοια κόμπλεξ και τα σιχαίνομαι» απόσπασμα από συνέντευξη της στο Must.
Άννα Βίσση: « Με φλερτάρουν και γυναίκες και άντρες. Και μου αρέσει αυτό. Για μένα αυτό είναι το φυσικό. Να μπορείς να ερωτευτείς έναν άνθρωπο που να σου δίνει κάτι» είχε πει παλιότερα σε ραδιοφωνική εκπομπή.
Νότης Σφακιανάκης: « Πολλές φορές, όμως, έχουν παρερμηνεύσει και έχουν παραποιήσει τα λεγόμενά μου. Αιτιολογώ αυτά που λέω. Δε λέω κάτι για να δημιουργούνται εντυπώσεις. Είναι δικαίωμά τους να κάνουν ότι θέλουν οι ομοφυλόφιλοι. Αλλά έχω άδικο σε αυτό που είπα; Δεν έχετε ακούσει αγόρια να μιλούν και να συμπεριφέρονται σαν ομοφυλόφιλοι, ενώ δεν είναι; Ένας ομοφυλόφιλος άνδρας, του οποίου έχουν υπερισχύσει τα θηλυκά στοιχεία έναντι των αρσενικών και αρέσκεται στο να έχει σεξουαλικές σχέσεις με άντρες, θα του πω να μην το κάνει; Αφού η φύση το ορίζει αυτό. Αλλά αυτός ο ομοφυλόφιλος, αυτός ο αρσενικός πρέπει να βγαίνει δημόσια σαν να είναι τέσσερις γυναίκες μαζί; Δεν είναι αντιαισθητικό; Ότι και να είσαι θα πρέπει να σε αγαπούν για αυτό που είσαι» δήλωσε ο τραγουδιστής στο περιοδικό ΕΓΩ πριν λίγο καιρό.
Έλενα Παπαρίζου: «Καλύτερα ένα παιδί να μεγαλώνει με gay γονείς παρά με μία άθλια, άχρηστη μάνα» απάντησε όταν ρωτήθηκε για το θέμα γάμων και υιοθεσιών από gay ζευγάρια στο περιοδικό People.
Στέλιος Ρόκκος: « Όλοι οι άντρες έχουμε μια γυναίκα μέσα μας, και αυτό δεν το λέω εγώ αλλά οι επιστήμονες. Δεν υπάρχει άντρας που να μην έχει θηλυκά στοιχεία γιατί κουβαλά κομμάτια από την μάνα του που βύζαξε και τον μεγάλωσε. Η σύντροφός μου, πολλές φορές μου έχει πει όταν πηγαίνουμε στα μαγαζιά ότι ψωνίζω σαν γυναίκα. Λαίμαργα. Μου αρέσει να χαζεύω τις βιτρίνες, κουβαλάω ένα κομμάτι φιλαρέσκειας. Ακόμα και ο τρόπος που αντιμετωπίζω την φύση είναι γυναικείος. Είχε έρθει τις προάλλες ο αδερφός μου στο σπίτι και του έδειχνα με μεγάλη φιλαρέσκεια την πρώτη μαργαρίτα που είχε βγει στον κήπο. Πολλούς μπορεί να σοκάρουν αυτά που λέω αλλά εγώ πιστεύω ότι οι άντρες έχουν γυναικείες ευαισθησίες και αυτό ήθελα να πω μέσα από αυτό τον τίτλο. Δεν με νοιάζει αν θα με πουν gay ή οτιδήποτε άλλο. Ακόμα και το παιδί μου, αν με έπιανε και μου έλεγε ότι είναι gay, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα. Και ειλικρινά πιστεύω ότι θα ήταν πολύ απελευθερωτικό και για τους δύο να το παραδεχτεί πρώτα στον εαυτό του και μετά σε εμένα – θα μας άνοιγε άλλους δίαυλους επικοινωνίας» είχε δηλώσει στο περιοδικό  Down Town Κύπρου.
Κώστας Μαρτάκης: «Δεν τίθεται θέμα να είμαι gay.Αν ήμουν ομοφυλόφιλος πιθανόν να το έλεγα ο ίδιος. Από όταν ξεκίνησα το τραγούδι λέγονται διάφορα για μένα και την προσωπική μου ζωή. Τα κακοπροαίρετα σχόλια που ακούγονται δεν με αφορούν και δεν με αγγίζουν» είχε δηλώσει και αυτός στο Down Town Κύπρου.
Κώστας Φραγκολιάς: « Έχω gay φίλους και είναι πιο ψαγμένοι άνθρωποι. Εγώ είμαι πιο ακατέργαστος σε σχέση με αυτούς. Είναι άνθρωποι που τους θαυμάζω. Για όσα έχουν διαβάσει, για τον τρόπο που χρησιμοποιούν την ελληνική γλώσσα, για τα ταξίδια και τις εμπειρίες τους» είπε στο περιοδικό People. (thegreekz.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: