26.10.13

Η ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΜΟΥ

Θα κάνει σεξ για πρώτη φορά μπροστά σε κοινό εν ονόματι της... τέχνης!
Ο λόγος για τον Κλέιτον Πέτετ, που θα κάνει γκέι σεξ για πρώτη φορά μπροστά σε 100 άτομα, ως μέρος ενός έργου που ονομάζεται “Η σχολή της τέχνης έκλεψε την παρθενιά μου.”
skai.gr, 25/10/2013
Να θυσιαστεί εν ονόματι της τέχνης ετοιμάζεται ένας 19χρονος φοιτητής στη Βρετανία. Ο φοιτητής ανακοίνωσε τα σχέδια του να χάσει την... παρθενιά του μπροστά σε ακροατήριο -στο πλαίσιο μιας “περφόρμανς”- αλλά δεν το έχει πει ακόμη στους γονείς του!
Ο λόγος για
 τον Κλέιτον Πέτετ, που θα κάνει γκέι σεξ για πρώτη φορά μπροστά σε 100 άτομα, ως μέρος ενός ζωντανού έργου τέχνης που ονομάζεται “Η σχολή της τέχνης έκλεψε την παρθενιά μου.”
Αφότου ο 19χρονος έχει ασφαλές σεξ με έναν φίλο θα ζητήσει από το κοινό να τού πει τι σκέψεις έχει για την... απόδοσή του!

Ο έφηβος, ο οποίος έχει προγραμματίσει την εκδήλωση από τότε που ήταν 16 ετών, είπε: “Κράτησα την παρθενιά μου για 19 χρόνια και δεν την πετάω ελαφρά τη καρδία. Έχω αποφασίσει να χρησιμοποιήσω τη δική μου, και την απώλειά της, για να δημιουργήσω ένα 'κομμάτι' (σ.σ εννοεί την “περφόρμανς”) που πιστεύω ότι θα τονώσει μια ενδιαφέρουσα συζήτηση”.
Ο Πέρετ
 σπουδάζει στη σχολή τέχνης Central Saint Martins. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τον επόμενο Ιανουάριο στο Χάκνεϊ, στο Ανατολικό Λονδίνο, ωστόσο μερικοί ομοφυλόφιλοι ακτιβιστές έχουν οργιστεί με την απόφασή του, δηλώνοντας ότι εξευτελίζει την ιδέα του σεξ μεταξύ δυο ανθρώπων που αγαπιούνται.
Η επίσκοπος Σάρον Φέργκιουσον, του Λεσβιακού και Γκέι Χριστιανικού Κινήματος (τελευταία φωτό κάτω), διερωτήθηκε: “Έργο τέχνης μπροστά στο κοινό, πού είναι η αγάπη, ο σεβασμός και η αμοιβαιότητα σε αυτό;”


Δεν υπάρχουν σχόλια: