4.5.12

ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΩΝ ΓΚΕΪ

Η γνωστή τραγουδίστρια δεν φοβάται να πει την ηλικία της και αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο “Εγω!” ότι έχει κάνει πλαστικές επεμβάσεις και botox. “Είμαι 56 και έχω νικήσει το χρόνο. Μόνο τον Θεό φοβάμαι και σέβομαι”, δήλωσε και πρόσθεσε: “Φυσικά (σ.σ. και έχω κάνει πλαστικές επεμβάσεις). Δεν φοβάμαι να το πω. Έχω κάνει επίσης πολλά Botox τα τελευταία έξι χρόνια και συνεχίζω να κάνω. Μην ξεχνάς ότι όλες οι σταρ του εξωτερικού κάνουν. Δεν είναι κακό”.
Παράλληλα, η γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια εξομολογήθηκε πως έχει δεχτεί φλερτ από γυναίκες και δήλωσε πως οι gay την θεωρούν πρότυπό τους. “Ναι έχει συμβεί. Λειτούργησα αυθόρμητα και φιλικά σαν να μην έγινε τίποτα... Είναι κάτι που στην αρχή σοκάρει”, είπε και πρόσθεσε: “Μην ξεχνάς ότι το περισσότερο πελατολόγιο μου ήταν gay. Τους αγαπώ πολύ και τους τιμώ, γιατί είναι πολύ μοναχικά άτομα. Με έχουν πρότυπο. Και όχι μόνο τώρα, επί χρόνια. Όπως είχαν την συγχωρεμένη την Αλίκη. Τους αγαπώ, είναι πολλοί καλοί φίλοι, τους εμπιστεύομαι. Μου αρέσει που μιμούνται το πώς μιλάω και το πώς κοιτάω”. (tlife.gr)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χριστός και Παναγία - η εναλλακτικά οποιαδήποτε έκφραση δηλώνει υπέρμετρη απορία.
Τι σχέση έχουμε εμείς, έχω εγώ, με αυτο το πράγμα; Αυτη δεν είχε πει ότι τρώει είδη υγιεινής;
Επειδη περιστοιχίζεται με ροζ κομμωτές δεν σημαίνει ότι ολοι οι γκέι είναι έτσι! :Ο
Το δεκαεφτάχρονο νευρικό μου σύστημα αυτη τη στιγμή καταρρέει. Σε λωρίδες.