Η ανεπίσημη απάντηση του Συντονιστή κοινωνικού διαλόγου του ΚΕΕΛΠΝΟ στην επιστολή της ΟΛΚΕ, της οποίας εξακολουθεί να είναι μέλος:
Η προσέγγισή μου στο θέμα είναι σαφώς διαφορετική.
Η ολκε ρωτά το ΚΕΕΛΠΝΟ, «Πώς είναι δυνατόν ένας φορέας όπως το ίδιο, που αρμοδιότητά του είναι η επιδημιολογική επιτήρηση και η υλοποίηση δράσεων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της hiv λοίμωξης, και όλη η καλοκαιρινή του καμπάνια στηρίχθηκε στην προώθηση της χρήσης προφυλακτικού, να χρηματοδοτεί παράλληλα δράσεις οι οποίες προωθούν και προβάλλουν επικίνδυνες σεξουαλικές πρακτικές», αλλά και «για το ύψος της επιχορήγησης του ΚΕΕΛΠΝΟ προς την Proud promotions-διοργανώτρια εταιρία του Post-Porn Film Festival – και για το σκεπτικό μέσα απο το οποίο αυτή προέκυψε». Στα σχεδόν 20 χρόνια λειτουργίας του και παρά τις μεγάλες αδυναμίες του, το ΚΕΕΛΠΝΟ, έχει σαφέστατη πολιτική για το «κολπικό, στοματικό και πρωκτικό σεξ». Χρήση ελαστικού προφυλακτικού!
Αυτο αναγράφεται με πολύ σαφή τρόπο σε κάθε φυλλάδιο που κυκλοφορεί και μοιράζεται τόσο απο τις υπηρεσίες του, όσο και απο τους εθελοντές, πολλοί απο τους οποίους/ες είναι μέλη και φίλοι της ολκε. Αυτή είναι η σαφέστατη πολιτική που «προωθεί και προβάλλει» το ΚΕΕΛΠΝΟ!
Μετά απο οκτώ ταινίες του συγκεκριμμένου φεστιβάλ, υπήρχε ζωντανό πρωκτικό σεξ χωρίς προφυλακτικό σε εκδήλωση που πληρώνει το ΚΕΕΛΠΝΟ!
Και απο εδώ αρχίζει η διαφορετική προσέγγισή μου. Η άποψη των αρχών Υγείας στο θέμα είναι σαφής. Αλλά όπως ο καθένας μπορεί να καταλάβει, το θέμα δεν είνα τόσο απλό! Στην πραγματικότητα, και αυτό η ολκε το γνωρίζει, πολλοί άνθρωποι δεν τηρούν την προφύλαξη αυτή. Δεν έχουν πειστεί για την επικινδυνότητα των σεξουαλικών πρακτικών τους. Δεν έχουν πειστεί πως τους αφορά! Ασυνείδητα ή συνειδητά αδιαφορούν. Και συνεχίζουν σαν να μη συμβαίνει τίποτε.
Και εδώ τίθεται το ερώτημα.
Τί κάνει μια Δημόσια Αρχή με κοινωνική συνείδηση μπροστα σ αυτή την πραγματικότητα και πέρα απο ηθικισμούς;
Σιωπά;
Υποκρίνεται;
Θίγεται;
Καταγγέλλει κάποιους;
Κάνει πως δεν ξαίρει, ή δεν είδε;
Η ψάχνει τρόπους να βρεί αυτούς τους ανθρώπους και να το συζητήσει; Πού θα αντιμετωπίσει τους φόβους, την ενοχή ή την αδιαφορία των ανθρώπων αυτών; Την αποτυχία τους; Θα συνομιλεί μόνο με όσους έχουν καταφέρει να τηρούν τους κανόνες προφύλαξης ;
Δεν είναι καιρός να συναντήσει και αυτούς που απέτυχαν; Αυτούς που δεν ακούνε; Αυτούς που νομίζουν πως δεν τους αφορά; Τους «ανυποψίαστους», αλλά και τους «αδίστακτους', και «ανεύθυνους» που ενοχοποιημένοι δεν συζητούν καθόλου τις πρακτικές που επιλέγουν; Τους «απόβλητους» Τους επικίνδυνους;
(Μήπως είναι οι περισσότεροι;).
Πού θα τους βρεί άραγε πιό άμεσα, για να αντιμετωπίσει και αυτή την «εκδοχή», απο ένα χωρο που γίνεται και «απροφύλαχτο» σεξ; Μια δημόσια αρχή Υγείας υπάρχει στην περίπτωση αυτή μόνο για να καταγγέλει; Να προσποιείται πως δεν συμβαίνουν πράγματα; Η υπάρχει για να ανακαλύπτει να συζητεί και τελικά να πείθει; Αποψή μου είναι πως η παρουσία μιάς υπεύθυνης Αρχής Υγείας σ ένα φεστιβάλ πορνό είναι απαραίτητη!
Ιδιαίτερα όταν η επιλογή του φεστιβάλ είναι να παρουσιάσει και την επικίνδυνη εκδοχή. Την πραγματικότητα. Εκεί είναι οι συνάνθρωποι μας που έχουν σεξουαλική δραστηριότητα και δεν το κρύβουν. Ανάμεσά τους είναι και πολλοί που επιχειρούν απροφύλακτο σεξ. Και εκεί, πρέπει να ακούσουν μιά άλλη κουβέντα, όταν το θέμα τεθεί!
Εκεί βλέπω το ρόλο μιάς οργάνωσης της Κοινωνίας τον Πολιτών όπως η ολκε. Να επισημαίνει, να συζητεί, να αμφισβητεί, να προβληματίζει, χωρίς να στιγματίσει και να καταγγέλει. Να πείθει και όχι να κατηγορεί. Γιατί αυτός είναι ο ρόλος και των δύο.
Υπάρχει όμως και ένα άλλο θέμα.
Παρ όλο που το πρωκτικό σεξ χωρίς προφύλαξη παραμένει πολύ επικίνδυνο για τη μετάδοση του ιού όταν κάποιος είναι οροθετικός, το στοματικό σεξ που σε όλες τις ταινίες του φεστιβάλ ήταν επίσης χωρίς προφύλαξη, δεν προκάλεσε ερώτηση της ολκε! Σύμφωνα με το υλικό που μοιράζει και η ολκε, οι κίνδυνοι υπάρχουν στο κολπικό το στοματικό και το πρωκτικό σεξ, χωρίς προφυλακτικό. Γι αυτό περιέγραψα πιό πάνω τη σαφώς διαφορετική απο την επιστολή της ολκε προσέγγισή μου, και για τον «άλλο» ρόλο που καλούνται απο την πραγματικότητα να παίξουν, (εκτός απο την πολιτική ορθότητα), τόσο το ΚΕΕΛΠΝΟ, όσο και η ολκε.
Για το θέμα της «χρηματοδότησης», η αλήθεια είναι πως το ΚΕΕΛΠΝΟ, με μιά εξαιρετική οικονομική συμφωνία με το χώρο GAGARIN, (για λιγώτερο απο 10 000 ευρω το χρόνο), είναι παρόν με περίπτερο, υλικό αλλά και προσωπικό για προσωπική κουβέντα, για διάφορα ιατρικά θέματα, για όποιους, απο δεκάδες χιλιάδες νέους κυρίως συμπολίτες μας, παρακολουθούν 60(!), συναυλίες και εκδηλώσεις το χρόνο, στο χώρο αυτό, χωρίς να καθορίζει το ακριβές καλλιτεχνικό τους περιεχόμενο.
Και επειδή το ΚΕΕΛΠΝΟ, πολύ σωστά, είναι χορηγός του χώρου, κάποιοι διοργανωτές επιμέρους εκδηλώσεων,όπως το φεστιβάλ πορνό, χρησιμοποιούν στα δικα΄τους επιμέρους έντυπα το λογότυπο του «χορηγού», του χώρου GAGARIN. Το ΚΕΕΛΠΝΟ δεν πλήρωσε την οργανώτρια εταιρία του φεστιβάλ πορνό.
Ερώτηση της ολκε δεν προκάλεσαν πέντε χρόνια τώρα οι προβολές με στοματικό σεξ χωρίς προφύλαξη που παρακολούθησαν και πολλά μέλη της! Ερώτηση της ολκε δεν προκάλεσε η προβολή της πρωτοπορειακής ταινίας του Παναγιώτη Ευαγγελίδη, και στελέχους της ολκε, με πρωκτικό σεξ χωρίς προφύλαξη στο ίδιο φεστιβάλ! Ερώτηση της ολκε δεν προκάλεσε το γεγονός οτι καμμία άλλη οργάνωση οροθετικών δεν συνυπέγραψε την επιστολή που έστειλε στο ΚΕΕΛΠΝΟ!
Ερώτηση προκαλεί το γεγονός ότι καταγγελτικό λόγο για τη «στήριξη του ΚΕΕΛΠΝΟ στη διοργάνωση αυτή», για λόγους ηθικής, μεχρι τώρα μόνο το ΛΑΟΣ είχε αναπτύξει, στη Βουλή! H ολκε να μου επιτρέψει να παρατηρήσω πως χρειάζεται να ξαναδεί την αρτιότητα και την επαγγελματική σύνταξη των προτάσεων που καταθέτει για χρηματοδότηση, πρίν αρχίσει τη σύγκριση για το ποιά οργάνωση παίρνει τί και απο πού.
(τέλος ας συμειώσουμε πως παρα το γεγονός πως το απροφύλακτο πρωκτικό σεξ είναι πολύ επικίνδυνο για μετάδοση του ιού hiv, μπορούν να το απολαμβάνουν άνθρωποι που δεν είναι οροθετικοί και κάνουν σεξ μόνο μεταξύ τους, πορνοστάρ που οι εταιρείες τους, τους απασχολούν για θεάματα που γίνονται μόνο με οροαρνητικούς παίκτες για όσο η σύμβασή τους διαρκεί, καθώς και άνθρωποι που γνωρίζουν την όποια κατάστασή τους, και συμφωνούν μεταξύ τους να το κάνουν).
Γρηγόρης Ν Βαλλιανάτος.
Η προσέγγισή μου στο θέμα είναι σαφώς διαφορετική.
Η ολκε ρωτά το ΚΕΕΛΠΝΟ, «Πώς είναι δυνατόν ένας φορέας όπως το ίδιο, που αρμοδιότητά του είναι η επιδημιολογική επιτήρηση και η υλοποίηση δράσεων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της hiv λοίμωξης, και όλη η καλοκαιρινή του καμπάνια στηρίχθηκε στην προώθηση της χρήσης προφυλακτικού, να χρηματοδοτεί παράλληλα δράσεις οι οποίες προωθούν και προβάλλουν επικίνδυνες σεξουαλικές πρακτικές», αλλά και «για το ύψος της επιχορήγησης του ΚΕΕΛΠΝΟ προς την Proud promotions-διοργανώτρια εταιρία του Post-Porn Film Festival – και για το σκεπτικό μέσα απο το οποίο αυτή προέκυψε». Στα σχεδόν 20 χρόνια λειτουργίας του και παρά τις μεγάλες αδυναμίες του, το ΚΕΕΛΠΝΟ, έχει σαφέστατη πολιτική για το «κολπικό, στοματικό και πρωκτικό σεξ». Χρήση ελαστικού προφυλακτικού!
Αυτο αναγράφεται με πολύ σαφή τρόπο σε κάθε φυλλάδιο που κυκλοφορεί και μοιράζεται τόσο απο τις υπηρεσίες του, όσο και απο τους εθελοντές, πολλοί απο τους οποίους/ες είναι μέλη και φίλοι της ολκε. Αυτή είναι η σαφέστατη πολιτική που «προωθεί και προβάλλει» το ΚΕΕΛΠΝΟ!
Μετά απο οκτώ ταινίες του συγκεκριμμένου φεστιβάλ, υπήρχε ζωντανό πρωκτικό σεξ χωρίς προφυλακτικό σε εκδήλωση που πληρώνει το ΚΕΕΛΠΝΟ!
Και απο εδώ αρχίζει η διαφορετική προσέγγισή μου. Η άποψη των αρχών Υγείας στο θέμα είναι σαφής. Αλλά όπως ο καθένας μπορεί να καταλάβει, το θέμα δεν είνα τόσο απλό! Στην πραγματικότητα, και αυτό η ολκε το γνωρίζει, πολλοί άνθρωποι δεν τηρούν την προφύλαξη αυτή. Δεν έχουν πειστεί για την επικινδυνότητα των σεξουαλικών πρακτικών τους. Δεν έχουν πειστεί πως τους αφορά! Ασυνείδητα ή συνειδητά αδιαφορούν. Και συνεχίζουν σαν να μη συμβαίνει τίποτε.
Και εδώ τίθεται το ερώτημα.
Τί κάνει μια Δημόσια Αρχή με κοινωνική συνείδηση μπροστα σ αυτή την πραγματικότητα και πέρα απο ηθικισμούς;
Σιωπά;
Υποκρίνεται;
Θίγεται;
Καταγγέλλει κάποιους;
Κάνει πως δεν ξαίρει, ή δεν είδε;
Η ψάχνει τρόπους να βρεί αυτούς τους ανθρώπους και να το συζητήσει; Πού θα αντιμετωπίσει τους φόβους, την ενοχή ή την αδιαφορία των ανθρώπων αυτών; Την αποτυχία τους; Θα συνομιλεί μόνο με όσους έχουν καταφέρει να τηρούν τους κανόνες προφύλαξης ;
Δεν είναι καιρός να συναντήσει και αυτούς που απέτυχαν; Αυτούς που δεν ακούνε; Αυτούς που νομίζουν πως δεν τους αφορά; Τους «ανυποψίαστους», αλλά και τους «αδίστακτους', και «ανεύθυνους» που ενοχοποιημένοι δεν συζητούν καθόλου τις πρακτικές που επιλέγουν; Τους «απόβλητους» Τους επικίνδυνους;
(Μήπως είναι οι περισσότεροι;).
Πού θα τους βρεί άραγε πιό άμεσα, για να αντιμετωπίσει και αυτή την «εκδοχή», απο ένα χωρο που γίνεται και «απροφύλαχτο» σεξ; Μια δημόσια αρχή Υγείας υπάρχει στην περίπτωση αυτή μόνο για να καταγγέλει; Να προσποιείται πως δεν συμβαίνουν πράγματα; Η υπάρχει για να ανακαλύπτει να συζητεί και τελικά να πείθει; Αποψή μου είναι πως η παρουσία μιάς υπεύθυνης Αρχής Υγείας σ ένα φεστιβάλ πορνό είναι απαραίτητη!
Ιδιαίτερα όταν η επιλογή του φεστιβάλ είναι να παρουσιάσει και την επικίνδυνη εκδοχή. Την πραγματικότητα. Εκεί είναι οι συνάνθρωποι μας που έχουν σεξουαλική δραστηριότητα και δεν το κρύβουν. Ανάμεσά τους είναι και πολλοί που επιχειρούν απροφύλακτο σεξ. Και εκεί, πρέπει να ακούσουν μιά άλλη κουβέντα, όταν το θέμα τεθεί!
Εκεί βλέπω το ρόλο μιάς οργάνωσης της Κοινωνίας τον Πολιτών όπως η ολκε. Να επισημαίνει, να συζητεί, να αμφισβητεί, να προβληματίζει, χωρίς να στιγματίσει και να καταγγέλει. Να πείθει και όχι να κατηγορεί. Γιατί αυτός είναι ο ρόλος και των δύο.
Υπάρχει όμως και ένα άλλο θέμα.
Παρ όλο που το πρωκτικό σεξ χωρίς προφύλαξη παραμένει πολύ επικίνδυνο για τη μετάδοση του ιού όταν κάποιος είναι οροθετικός, το στοματικό σεξ που σε όλες τις ταινίες του φεστιβάλ ήταν επίσης χωρίς προφύλαξη, δεν προκάλεσε ερώτηση της ολκε! Σύμφωνα με το υλικό που μοιράζει και η ολκε, οι κίνδυνοι υπάρχουν στο κολπικό το στοματικό και το πρωκτικό σεξ, χωρίς προφυλακτικό. Γι αυτό περιέγραψα πιό πάνω τη σαφώς διαφορετική απο την επιστολή της ολκε προσέγγισή μου, και για τον «άλλο» ρόλο που καλούνται απο την πραγματικότητα να παίξουν, (εκτός απο την πολιτική ορθότητα), τόσο το ΚΕΕΛΠΝΟ, όσο και η ολκε.
Για το θέμα της «χρηματοδότησης», η αλήθεια είναι πως το ΚΕΕΛΠΝΟ, με μιά εξαιρετική οικονομική συμφωνία με το χώρο GAGARIN, (για λιγώτερο απο 10 000 ευρω το χρόνο), είναι παρόν με περίπτερο, υλικό αλλά και προσωπικό για προσωπική κουβέντα, για διάφορα ιατρικά θέματα, για όποιους, απο δεκάδες χιλιάδες νέους κυρίως συμπολίτες μας, παρακολουθούν 60(!), συναυλίες και εκδηλώσεις το χρόνο, στο χώρο αυτό, χωρίς να καθορίζει το ακριβές καλλιτεχνικό τους περιεχόμενο.
Και επειδή το ΚΕΕΛΠΝΟ, πολύ σωστά, είναι χορηγός του χώρου, κάποιοι διοργανωτές επιμέρους εκδηλώσεων,όπως το φεστιβάλ πορνό, χρησιμοποιούν στα δικα΄τους επιμέρους έντυπα το λογότυπο του «χορηγού», του χώρου GAGARIN. Το ΚΕΕΛΠΝΟ δεν πλήρωσε την οργανώτρια εταιρία του φεστιβάλ πορνό.
Ερώτηση της ολκε δεν προκάλεσαν πέντε χρόνια τώρα οι προβολές με στοματικό σεξ χωρίς προφύλαξη που παρακολούθησαν και πολλά μέλη της! Ερώτηση της ολκε δεν προκάλεσε η προβολή της πρωτοπορειακής ταινίας του Παναγιώτη Ευαγγελίδη, και στελέχους της ολκε, με πρωκτικό σεξ χωρίς προφύλαξη στο ίδιο φεστιβάλ! Ερώτηση της ολκε δεν προκάλεσε το γεγονός οτι καμμία άλλη οργάνωση οροθετικών δεν συνυπέγραψε την επιστολή που έστειλε στο ΚΕΕΛΠΝΟ!
Ερώτηση προκαλεί το γεγονός ότι καταγγελτικό λόγο για τη «στήριξη του ΚΕΕΛΠΝΟ στη διοργάνωση αυτή», για λόγους ηθικής, μεχρι τώρα μόνο το ΛΑΟΣ είχε αναπτύξει, στη Βουλή! H ολκε να μου επιτρέψει να παρατηρήσω πως χρειάζεται να ξαναδεί την αρτιότητα και την επαγγελματική σύνταξη των προτάσεων που καταθέτει για χρηματοδότηση, πρίν αρχίσει τη σύγκριση για το ποιά οργάνωση παίρνει τί και απο πού.
(τέλος ας συμειώσουμε πως παρα το γεγονός πως το απροφύλακτο πρωκτικό σεξ είναι πολύ επικίνδυνο για μετάδοση του ιού hiv, μπορούν να το απολαμβάνουν άνθρωποι που δεν είναι οροθετικοί και κάνουν σεξ μόνο μεταξύ τους, πορνοστάρ που οι εταιρείες τους, τους απασχολούν για θεάματα που γίνονται μόνο με οροαρνητικούς παίκτες για όσο η σύμβασή τους διαρκεί, καθώς και άνθρωποι που γνωρίζουν την όποια κατάστασή τους, και συμφωνούν μεταξύ τους να το κάνουν).
Γρηγόρης Ν Βαλλιανάτος.
και οι ανεπίσημες απορίες του 10%, που χρηματοδοτείται από το ΚΕΕΛΠΝΟ και βασικοί συντελεστές του είναι μέλη της ΟΛΚΕ:
http://www.10percent.gr/interactive/forum/%CE%94%CE%B9%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-10/6931-%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%8E%CF%80%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%BD%CF%8C.html?limit=10&start=160#7336
17 σχόλια:
"Και επειδή το ΚΕΕΛΠΝΟ, πολύ σωστά, είναι χορηγός του χώρου, κάποιοι διοργανωτές επιμέρους εκδηλώσεων, όπως το φεστιβάλ πορνό, χρησιμοποιούν στα δικά τους επιμέρους έντυπα το λογότυπο του «χορηγού», του χώρου GAGARIN. Το ΚΕΕΛΠΝΟ δεν πλήρωσε την οργανώτρια εταιρία του φεστιβάλ πορνό."
Ένα ξέρω: το πουλί μου και την υπογραφή μου να προσέχω που τα βάζω.
Ντροπή στο Βαλλιανάτο που στρογγυλοκάθεται σε δημόσιο αξίωμα και χρησιμοποιεί ακόμα παρωχημένο εξυπνακισμό, νομίζοντας ότι οι υπόλοιποι τρώμε χόρτο. Πάει καιρός που το στυλ του, που μου θυμίζει εκείνο τον ανεκδιήγητο “only gay in the village” στο “Little Britain” μπορεί εκθαμβώσει ή πείσει εμάς τους υπόλοιπους.
Η τελευταία παράγραφος εντός παρενθέσεων, για να μην αρχίζω να σχολιάζω όλο το κατάπτυστο κείμενο-απάντηση, είναι όλα τα λεφτά για την καταλληλότητα του συγκεκριμένου δικηγόρου στη θέση αυτή.
Λες και το διακύβευμα είναι το αν τελικά κινδύνευσαν οι συντελεστές του σόου να κολλήσουν τον ιο. Λες και το πρόβλημα με τη χορηγία του Κεελπνο σε ένα bareback live show επιλύεται αν διασφαλιστεί η υγεία αυτών που γαμήθηκαν επί σκηνής. Λες και δεν ξέρει πολύ καλά ο δικηγορίσκος πως ένα σόου προβάλει μια κατάσταση, την οποία χορηγεί το ΚΕΕΛΠΝΟ, προς κατανάλωση των θαμώνων. Και πως εκεί τίθεται το ζήτημα της ηθικής στάσης του Κεελπνο. Οι θεατές, οι καταναλωτές, αυτοί που παραβρέθηκαν για να καταναλώσουν μια πρόταση.
Το θεμα δεν είναι ότι δεν το γνωρίζει και ούτε αναλίσκεται σ'αυτούς τους ηθικούς-λεκτικούς-εννοιολογικούς ακροβατισμούς υποσυνέιδητα προκειμένου να κοιμάται ήρεμα το βράδυ.
Το κείμενο αυτό που βρίθει ανακριβειών, στρεψοδικείων και φληναφημάτων είναι η σκόπιμη, συνειδητή απάντηση του συντονιστή κοινωνικού διαλόγου του ΚΕΕΛΠΝΟ κου Γρηγόρη Ν. Βαλλιανάτου, και μας καλεί στοχευμένα να αναγκάσουμε τη σκέψη μας σε κωλοτούμπες για να το καταπιούμε.
Ένα έχω να πω κύριε Βαλλιανάτε και το λέω ως απλός γκέι αυτής της χώρας που δεν διεκδίκησε και δεν θα διεκδικήσει ποτέ χορηγία του κεελπνο: Είσαι δικηγόρος.
Το καλύτερο, όμως, είναι:
η επιλογή του φεστιβάλ είναι να παρουσιάσει και την επικίνδυνη εκδοχή. Την πραγματικότητα. Εκεί είναι οι συνάνθρωποι μας που έχουν σεξουαλική δραστηριότητα και δεν το κρύβουν.
Υπάρχει, μάλιστα, σχετικά μ' αυτό κι ένα εξαιρετικό σχόλιο στο φόρουμ του 10%.
"Στα σχεδόν 20 χρόνια λειτουργίας του και παρά τις μεγάλες αδυναμίες του, το ΚΕΕΛΠΝΟ, έχει σαφέστατη πολιτική για το «κολπικό, στοματικό και πρωκτικό σεξ». Χρήση ελαστικού προφυλακτικού!"
"Παρ όλο που το πρωκτικό σεξ χωρίς προφύλαξη παραμένει πολύ επικίνδυνο για τη μετάδοση του ιού όταν κάποιος είναι οροθετικός, το στοματικό σεξ που σε όλες τις ταινίες του φεστιβάλ ήταν επίσης χωρίς προφύλαξη, δεν προκάλεσε ερώτηση της OΛKE! Σύμφωνα με το υλικό που μοιράζει και η ΟΛΚΕ, οι κίνδυνοι υπάρχουν στο κολπικό το στοματικό και το πρωκτικό σεξ, χωρίς προφυλακτικό."
Σύμφωνα με τα διάφορα φυλλάδια που έχουν μοιραστεί αλλά και τη διεθνή βιβλιογραφία, το στοματικό σεξ χωρίς προφυλακτικό και χωρίς εκσπερμάτιση θεωρείται πρακτική χαμηλού ρίσκου το οποίο όμως θεωρητικά δεν μπορεί να αποκλειστεί. Πρακτικές υψηλού ρίσκου θεωρούνται οι πρωκτικές και κολπικές επαφές χωρίς προφύλαξη και η εκσπερμάτιση στο στόμα ή το πρόσωπο (λόγω κινδύνου επαφής με τα μάτια). Αυτές είναι και οι πρακτικές που αποκλείονται από τις εταιρείες παραγωγής πορνό που θέλουν να γυρίζουν ταινίες με "ασφαλέστερο" σεξ.
Τα ίδια ακριβώς πράγματα ανέφερε το πιο πρόσφατο σχετικό φυλλάδιο που κυκλοφόρησε στο Γκάζι (αν θέλει ο "συντονιστής" να του το δείξω) και το οποίο μάλιστα διαβάθμιζε με χρώματα τις διάφορες πρακτικές ανάλογα με τον κίνδυνο (κίτρινο χρώμα για τις πρακτικές χαμηλού κινδύνου και κόκκινο για τις πρακτικές υψηλού κινδύνου).
Βέβαια έχουν περάσει κάτι χρόνια από τότε, μια που το ΚΕΕΛΠΝΟ ενδιαφέρεται περισσότερο για τις ...νεανικές ορδές που συρρέουν καθημερινά στο Gagarin σε σχέση με αυτές που συρρέουν στο Γκάζι. Και πως να μην ενδιαφέρεται βέβαια, αφού μπορεί να τα προσεγγίζει σε τιμή ευκαιρίας, έναντι του μηδαμινού κονδυλίου των €10.000, ποσό πράγματι αστείο σε σχέση με έναν προϋπολογισμό πρόληψης της τάξης των 10 εκατομμυρίων. Ο οποίος όλοι γνωρίζουμε πόσο αποτελεσματικά και με πόση διαφάνεια διατίθεται καθώς τα νούμερα των νέων μολύνσεων μιλάνε από μόνα τους.
Προκαλεί λοιπόν το λιγότερο απορία ποιος είναι ο πραγματικός στόχος αυτού του "μαξιμαλισμού" σχετικά με το τι συνιστά "ασφαλέστερο" σεξ και μάλιστα από "επίσημα" χείλη. Μαξιμαλισμός που τελικά δεν μπορεί να συμβάλλει σε τίποτα άλλο πέρα από την πλήρη απενεχοποίηση του χωρίς προφυλάξεις σεξ σε όλες του τις μορφές.
Αρκετά είπαμε όμως. Καιρός να βάλουμε φερμουάρ για να μη βρίσκει να λέει το ...ΛΑΟΣ.
Διαφορετικές προσεγγίσεις. Την καλησπέρα μου.
@ Xomeritis
Μα είναι "ο μόνος γκέι στο χωριό". 'Η για να ίμαι περισσότερο ακριβής πρόκειται μάλλον για το ...Λουδοβίκο των γκέι.
Αυτό δεν μας λέει τόσα χρόνια; "Μετά από μένα, το ΛΑΟΣ"
Το βέβαιον για μένα είναι ότι δεν πρόκειται περί "παρωχημένου εξυπνακισμού" αλλά περί περιορισμένων δυνατοτήτων. Μέχρι εκεί μπορεί να φθάσει - ας μην υπερεκτιμούμε.
Όσο για εκείνους που νομίζουν πως οι υπόλοιποι τρώνε χόρτο, αυτό που ισχύει πάντα και παντού είναι πως "αυτοί που νομίζουν ότι οι άλλοι είναι χαζοί, είναι αληθινά χαζοί οι ίδιοι".
Σε απλά ελληνικά δηλαδή "L'État, c'est moi" .
Να τον χαίρονται οι σύντροφοί του στο αδιάφθορο κυβερνόν μας κόμμα. Είναι επιφανές μέλος τους πια.
Επιτρέψτε μου τη διόρθωση ότι οι απορίες που εξέφρασα στο φόρουμ του 10%, όπου παραπέμπει το λινκ σας, είναι προσωπικές μου απορίες και όχι του 10%, ούτε επίσημα ούτε ανεπίσημα. Το ίδιο και οτιδήποτε υπογράφω με το διαδικτυακό μου νικ: {}.
Παρακαλώ να το σεβαστείτε και να διορθώσετε την καταληκτήρια φράση του κειμένου σας (πρόταση διόρθωσης: "απορίες μετέχοντος στη συζήτηση στο φόρουμ του 10%, που χρηματοδοτείται από το ΚΕΕΛΠΝΟ και βασικοί συντελεστές του είναι μέλη της ΟΛΚΕ").
Ευχαριστώ.
{}
{},
Με δεδομένη τη «στενή» σχέση σας με το επιχορηγούμενο περιοδικό 10% και τη ισχυρή παρουσία σας στο φόρουμ του, όπου επανειλημμένα έχετε εκφράσει, υπερασπιστεί ή διερμηνεύσει τις θέσεις της συντακτικής ομάδας του, το «ανεπίσημες απορίες του 10%» αντιστοιχεί σε αυτό που οι δημοσιογράφοι θα έλεγαν «απορίες σύμφωνα με κύκλους προσκείμενους στο 10%».
Κατά τα άλλα, δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω ούτε στις τηλε-ψυχιατρικές διαγνώσεις σας, ούτε στα ντεντεκτιβίστικης φιλοδοξίας διαδικτυακά μαντέματά σας. Και, φυσικά, δεν προτίθεμαι να σας ζητήσω να απολογηθείτε για το πλήθος ανακριβειών και παραπληροφόρησης που έχετε γράψει ή ενθαρρύνει να γραφούν στο εν λόγω φόρουμ σε βάρος του Α.Π., πολύ περισσόετερο να απαιτήσω να ανασκευάσετε. Δεν συμμερίζομαι, βλέπετε, τη «λογική της (διαδικτυακής) αλλαξοκωλιάς».
erva,
Επιτρέψτε μου μόνο, για να μην εξακολουθείτε να δημιουργείτε εντυπώσεις, να διαχωρίσω ακόμη μια φορά τη θέση μου: δεν λειτουργώ ως κύκλος προσκείμενος στο 10%, δεν εκφράζω παρά προσωπικές απόψεις.
Κατά τα άλλα, δεν θα σας ακολουθήσω στη χυδαιότητα αναφερόμενος σε δικές σας σχέσεις. Όσο και να με προκαλείτε, υπερβαίνοντας κάθε όριο διαδικτυακής δεοντολογίας, δεν θα το κάνω.
Τέλος, δεν καταλαβαίνω σε ποιες διαγνώσεις και μαντέματα αναφέρεστε - δεν τα επιχείρησα ποτέ. Η δίκη προθέσεων είναι δικό σας σπορ, όχι δικό μου - σ'αυτό διαπρέπετε, όπως διαπρέπετε στις ανακρίβειες και την παραπληροφόρηση σε ό,τι αφορά θέσεις που δεν συμφωνούν με τις δικές σας.
{}
Τέλος, δεν καταλαβαίνω σε ποιες διαγνώσεις και μαντέματα αναφέρεστε - δεν τα επιχείρησα ποτέ.
Ελάτε, τώρα! Όσο επιλεκτικά ασθενική μνήμη κι αν έχετε, φαντάζομαι να θυμάστε πως στην συζήτηση στο φόρουμ του 10% όχι μόνον αλλάξατε τον τίτλο από «Διαβάζοντας την ψυχή των ανθρώπων στο πορνό» σε «Διαβάζοντας την ψυχή των ανθρώπων σε μπλογκ» αλλά είχατε γράψει επί λέξει: «Παρένθεση: Το Απέναντι Πεζοδρόμιο που κάποτε έψεγε όσους μετείχαν, λέει, σε διαδικτυακές συζητήσεις αλλού χρησιμοποιώντας άλλα νικ - για φαντάσου! Κλείνει η παρένθεση.» υπαινισσόμενος σαφώς ότι άλλη δουλειά δεν είχα από το να μπαίνω στο φόρουμ με διαφορετικά, άσχετα ψευδώνυμα.
Τις καραμέλες περί «δίκης προθέσεων» και «συνομωσιολογίας» ίσως να σας ήταν χρήσιμο να τις κρατήσετε για τον βήχα που συνήθως προκαλούν στους ψάλτες οι απορίες.
A, αυτό ονομάζετε, με τον μαξιμαλισμό και την υπερβολή που σας διακρίνει, "τηλε-ψυχιατρικές διαγνώσεις" και "ντεντεκτιβίστικης φιλοδοξίας διαδικτυακά μαντέματα".
Έχετε δίκιο - στην περίπτωση αυτή όντως υπαινίχθηκα, όχι φυσικά ότι δεν είχατε άλλη δουλειά, όπως και πάλι μαξιμαλιστικά και υπερβολικά ισχυρίζεστε, αλλά ότι τέλος πάντων είχατε συμμετάσχει κάποια στιγμή στο φόρουμ με άλλο ψευδώνυμο. Προφανώς σας μπέρδεψα με άλλη. Αν ποτέ δεν έχετε συμμετάσχει στο φόρουμ του 10% με διαφορετικό ψευδώνυμο, σας απολογούμαι.
Βέβαια, η αλλαγή του τίτλου είναι άσχετη με διαγνώσεις και μαντέματα βέβαια - έγινε για να σηματοδοτηθεί ότι το συγκεκριμένο σχόλιό μου αφορούσε όχι τον πυρήνα του θέματος, αλλά την τελευταία σας ανακρίβεια / απρέπεια για τις "ανεπίσημες απορίες".
Δυστυχώς, η δίκη προθέσεων και η συνωμοσιολογία δεν είναι δικές μου καραμέλες αλλά χαρακτηριστικά του λόγου που εκφέρετε στο μπλογκ σας - όχι τα μοναδικά, αλλά πάντως τελείως αναγνωρίσιμα.
Ανώνυμε ({};),
Μα βέβαια, τα χαρακτηριστικά του λόγου μου είναι τελείως αναγνωρίσιμα, τόσο που να "με μπερδεύετε με άλλη".
Άν θέλετε ωστόσοσο να απολογηθείτε, φροντίστε να το κάνετε στον "τόπο του εγκλήματος" για να έχει και κάποια αξία.
Να ξέρετε πάντως ότι τα φθηνά κόλπα για δημιουργία εντυπώσεων δεν πιάνουν στους αναγνώστες όλων των ιστοσελίδων. Μην κρίνετε εκ του φόρουμ σας τα αλλότρια.
Πάλι διαστρεβλώνετε αυτό που είπα; Ή έχετε πρόβλημα να κατανοήσετε τι διαβάζετε και ν'απαντήσετε επ'αυτού και όχι λοξά ή το κάνετε επίτηδες. Μίλησα για δύο συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του λόγου σας, τη δίκη προθέσεων και τη συνωμοσιολογία, όχι για όλα. Ούτε ισχυρίστηκα ότι είστε ο μόνος μ'αυτά τα χαρακτηριστικά, ως εκ τούτου, άλλωστε, σας μπέρδεψα με άλλη. Θα απολογηθώ στον τόπο του εγκλήματος, εφόσον πράγματι δεν έχετε γράψει ποτέ με διαφορετικό ψευδώνυμο αλλού, κάτι που αντιλαμβάνομαι ότι θεωρείτε περίπου εγκληματικό.
Δεν ξέρω αν πιάνουν τα φτηνά κόλπα προς εντυπωσιασμό στους αναγνώστες όλων των ιστολογίων, πάντως στο δικό σας δίνουν και παίρνουν - είστε από τους καλούς διδάξαντες.
Ωραίο λογοπαίγνιο αυτό το εκ του φόρουμ τα αλλότρια. Όπερ έδει δείξαι.
{}
Λέτε, λοιπόν, ότι το διάβασμά μου δεν ειναι straight αλλά bent;
Με κολακεύετε. :)
Όπως νομίζετε. Αν ήθελα πάντως στ' αλήθεια να σας κολακέψω, θα σας έλεγα για το χαμόγελό σας. Να χαμογελάτε συχνότερα, σας πηγαίνει.
:)
{}
Δημοσίευση σχολίου