27.4.12

ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ: ΠΡΩΗΝ ΜΟΥ ΜΕ ΧΩΡΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ ΑΛΛΟΝ ΑΝΔΡΑ

Ναταλία Γερμανού: Πρώην μου με χώρισε γιατί ερωτεύτηκε άλλον άνδρα
protothema.gr, 24/4/2012
Η Ναταλία Γερμανού αποκάλυψε ότι έπαθε σοκ, όταν στα 20 χρόνια της, ο φίλος της, την παράτησε για... άλλον άνδρα!
«Όταν ήμουν 20 χρόνων, είχα σχέση με ένα αγόρι, ο οποίος με χώρισε επειδή ερωτεύτηκε έναν άλλο άνδρα γιατί κατάλαβε ότι η κλίση του ήταν αυτή. Ήταν ένα σοκ για μένα τότε. Ήμουν πολύ ερωτευμένη μαζί του -όπως και εκείνος μαζί μου-, όμως, στα 23 του, συνειδητοποίησε τελικά την σεξουαλική του κλίση. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι εκείνη τη στιγμή! Πάντα θα θυμάμαι ότι ένας πρώην μου με χώρισε για έναν άντρα. Ελπίζω μόνο να μην φταίω εγώ», δήλωσε η ίδια στο «Down Town» Κύπρου, ενώ ξεκαθάρισε πως όχι μόνο δεν έχει πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, αλλά έχει και πολλούς φίλους ομοφυλόφιλους που της δίνουν τις καλύτερες συμβουλές.
Τι αποκάλυψε, όμως, η Ναταλία για την πρώτη ερωτική της εμπειρία; «Την πρώτη μου ερωτική εμπειρία την είχα στα 17 μου, το καλοκαίρι που τελείωσα τη Β' λυκείου. Ένιωσα, λοιπόν, ότι αυτό που μου προκαλούσε έλξη, ήταν το αντρικό φύλο. Στην Γ' λυκείου, είχα φίλη και συμμαθήτρια μία κοπέλα η οποία ήξερα ότι η προτίμησή της ήταν τα κορίτσια. Προσπαθούσα από περιέργεια, να δω αν μπορώ να νιώσω έλξη για τα κορίτσια, όπως ένιωθε και εκείνη, αλλά δε μου βγήκε. Δεν προέκυπτε. Η προτίμησή μου ήταν καθαρά τα αγόρια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: