2.6.08

ΓΑΜΟΙ ΠΑΝΤΟΥ;

Image Hosted by ImageShack.us
.
Γκέι γάμοι σε 4 πόλεις
Αναγγελίες ομόφυλων ζευγαριών και σε Γιάννινα, Λέσβο, Μαγνησία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γιώργος Ζαχαριάδης - Στέλιος Βραδέλης, ΤΑ ΝΕΑ 2/6/2008
Πολλοί γάμοι ταυτόχρονα σε πολλές περιοχές της Ελλάδας είναι η αντίδραση των ομοφυλοφιλικών οργανώσεων στην παραγγελία του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδά προς τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου να ελέγξει ποινικά τον δήμαρχο Τήλου εφόσον προχωρήσει στην τέλεση γάμου μεταξύ ομοφύλων.
Την ίδια ώρα, όμως, «απόβαση» στην Τήλο κάνουν τηλεοπτικά συνεργεία, αλλά και φίλοι των ομόφυλων ζευγαριών. Η παρέμβαση Σανιδά, με την οποία καλεί τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Ρόδου να «προβεί στα νόμιμα» εφόσον ο δήμαρχος Τήλου κ. Τάσος Αλιφέρης τελέσει τους γάμους, φαίνεται να έχει κλονίσει την απόφαση του δημάρχου να προχωρήσει στις τελετές. Ο κ. Αλιφέρης, μιλώντας στα «ΝΕΑ», άφησε ανοικτό το θέμα εάν τα ζευγάρια πάνε στην Τήλο να μην τελέσει το γάμο, εφόσον προηγουμένως δεν εξασφαλιστεί η εγκυρότητά του!
Χθες στην εφημερίδα «Εποχή» δημοσιεύτηκαν αγγελίες για ακόμη τρεις γάμους ομοφύλων, εκτός από τους 2 που έχουν προγραμματιστεί να γίνουν στο νησί των Δωδεκανήσων. Πρόκειται για αναγγελίες τέλεσης πολιτικών γάμων στα Γιάννινα, τη Λέσβο και τη Μαγνησία. Όπως επισημαίνουν με δηλώσεις τους στα «ΝΕΑ» μέλη της Ομοφυλοφιλικής και Λεσβιακής Κοινότητας Ελλάδας (ΟΛΚΕ), «αυτή είναι η απάντησή μας στον κ. Σανιδά, ο οποίος δεν μπορεί να μας σταματήσει. Γάμοι θα γίνουν και όχι μόνο στην Τήλο».
Για τις επόμενες ημέρες, μάλιστα, όπως αποκαλύπτουν μέλη της ΟΛΚΕ, ετοιμάζεται «απόβαση» στην νησί της Δωδεκανήσου από ομοφυλόφιλους που θέλουν να δώσουν το «παρών» «σε μια ιστορική στιγμή για την κοινότητά τους», όπως επισημαίνουν, για την οποία «δεν φανταζόμαστε πως θα υπάρξει κάποια ακύρωση από πλευράς του δημάρχου», όπως αναφέρουν. Πάντως, τουλάχιστον για σήμερα, αναβάλλεται το ραντεβού του δημάρχου της Τήλου με τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Γιώργο Οικονόμου, ο οποίος θα τον ενημέρωνε για την παραγγελία του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδά. Ο δήμαρχος- που είναι και γιατρός- ενημέρωσε χθες τον εισαγγελέα ότι δεν μπορεί να μεταβεί σήμερα στη Ρόδο γιατί η άλλη γιατρός που υπηρετεί στην Τήλο ασθένησε και έφυγε και κατά συνέπεια το νησί δεν μπορεί να μείνει χωρίς γιατρό.
Πάντως και χθες ο κ. Αλιφέρης επέμεινε στην άποψη που διατύπωσε στα «ΝΕΑ» ότι «πρέπει να εξασφαλιστεί η εγκυρότητα και η νομιμότητα της πράξης». Με νέες δηλώσεις του χθες ο δήμαρχος της Τήλου υποστήριξε ότι πολλοί νομικοί διαφωνούν με την άποψη του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, ενώ παράλληλα επικαλέστηκε και οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δεν απαγορεύει τους γάμους μεταξύ ομοφύλων. «Υπάρχει μια σύγχυση γύρω από το θέμα», τόνισε ο κ. Αλιφέρης. «Πρέπει να υπάρξει μια τεκμηριωμένη άποψη ώστε να μην αμφισβητείται η εγκυρότητα της πράξης. Δεν πρόκειται να κάνω τους γάμους για διαφημιστικούς σκοπούς», κατέληξε ο δήμαρχος της Τήλου.
Πάντως, για την πρωτοβουλία του δημάρχου Τήλου υπάρχουν και σφοδρότατες αντιδράσεις εκ μέρους κατοίκων του νησιού, αλλά και διαφόρων οργανώσεων Τηλίων από ολόκληρο τον κόσμο. Ο Σύλλογος Τηλίων της Αμερικής έστειλε επιστολή στον κ. Αλιφέρη με την οποία τον καλεί να ανακαλέσει την απόφαση αυτή «κι ας γίνει αυτός ο περιβόητος γάμος όπου αλλού, στη γενέτειρα ας πούμε των υποψηφίων και όχι στο νησί μας».

6 σχόλια:

erva_cidreira είπε...

01/06/2008
Δελτίου Τύπου του Τμήματος Δικαιωμάτων του ΣΥΝ, για το απαράδεκτο έγγραφο του κ. Σανιδά προς τον εισαγγελέα Πρωτοδίκων Ρόδου

Το Τμήμα Δικαιωμάτων του Συνασπισμού καταγγέλλει με δριμύτητα το «γνωστό άγνωστο» για τη μισαλλοδοξία του σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων Εισαγγελέα Σανιδά και ταυτόχρονα τον ενημερώνει ότι οι απειλές του δεν πρόκειται να πιάσουν τόπο ούτε και να ανατρέψουν την προδιαγεγραμμένη πορεία των πραγμάτων σε ό,τι αφορά την απολύτως νόμιμη τέλεση γάμου ομόφυλων ζευγαριών. Η παρέμβαση του κ. Σανιδά, το φονταμενταλιστικό χαρακτήρα της οποίας θα ζήλευαν ακόμη και οι μουλάδες του Ιράν, έφερε στις μνήμες τη νοοτροπία ολοκληρωτικών καθεστώτων του μεσοπολέμου, και ως εκ τούτου πρέπει να στηλιτευτεί από κάθε δημοκρατική φωνή ως ξένο σώμα σε μια σύγχρονη κοινωνία.

Ο Συνασπισμός υποστηρίζει επίσημα την τέλεση γάμου από το Δήμαρχο Τήλου θεωρώντας ως ύψιστης σημασίας την πρωτοβουλία του ραδιοσταθμού «Κόκκινο 105,5», της εφημερίδας Εποχή και της ΟΛΚΕ. Στέκεται αλληλέγγυος στο πλευρό τους, όπως και σε κάθε άλλον που αμφισβητεί έμπρακτα τις διακρίσεις εναντίων των ομοφυλόφιλων αντρών και γυναικών».

Τμήμα Δικαιωμάτων

erva_cidreira είπε...

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ», ΔΗΛΩΝΕΙ Ο Δ. ΤΣΑΜΠΡΟΥΝΗΣ
«Η χώρα αλλάζει σελίδα με τον γάμο των ομοφυλοφίλων»
Της ΕΛΙΖΑΜΠΕΤΤΑΣ ΚΑΖΑΛΟΤΤΙ (Ελευθεροτυπία, 2/6/2008)

Αποφεύγει τη δημοσιότητα ο Δημήτρης Τσαμπρούνης μετά την κοινοποίηση της απόφασής του να συνάψει πολιτικό γάμο στο δημαρχείο της Τήλου με πρόσωπο του ίδιου φύλου. Η αγγελία του γάμου δημοσιεύτηκε την Κυριακή 25/5 στην εφημερίδα «Εποχή» και προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, αλλά και την απλή περιέργεια μερίδας της κοινής γνώμης, ενώ ακολούθησαν και άλλες αγγελίες παρόμοιων γάμων που θα τελεστούν μέσα στο καλοκαίρι.

Ο κ. Τσαμπρούνης αποφάσισε, όχι χωρίς δισταγμούς, να μιλήσει στην «Ε» για να απαντήσει σε όσους, χωρίς κατά αυτόν επιχειρήματα, αντιτίθενται στον γάμο του. Ανάμεσά τους και ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Γ. Σανιδάς, ο οποίος σε εγκύκλιό του προς τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου χαρακτηρίζει τον γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων αντισυνταγματικό και παράνομο.

«Αλλες χώρες απάλειψαν τα φύλα για να καλύψουν τις ανάγκες των ομόφυλων ζευγαριών. Ο ελληνικός νόμος είναι διατυπωμένος εξαρχής έτσι, αναφέρεται σε μελλόνυμφους...». Με αυτό το λακωνικό σχόλιο απαντάει ο κ. Τσαμπρούνης στον εισαγγελέα και τα μετρημένα λόγια του είναι σε πλήρη αντίθεση με τον θόρυβο που έχει προκαλέσει η πρόσφατη απόφασή του. Αποκαλύπτει ότι το 2005 ο τότε εκπρόσωπος του υπουργείου Δικαιοσύνης στην ΕΕΔΑ (Εθνική Επιτροπή Δικαιωμάτων του Ανθρώπου) είχε παραδεχτεί ότι «ο υφιστάμενος Αστικός Κώδικας δεν προβλέπει την απαγόρευση του γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου».

Οσον αφορά τις προσωπικές πτυχές του θέματος δηλώνει χαρακτηριστικά: «Δεν βρίσκω κανένα λόγο να μιλήσω για ένα προσωπικό μου θέμα. Ασκώ ένα αστικό μου δικαίωμα και δεν πρέπει να αφορά κανέναν».

Η συνομιλία μας με τον Δημήτρη Τσαμπρούνη έχει ως εξής:

-Πανελλήνια πρεμιέρα αποτελεί ο πολιτικός γάμος που πρόκειται να τελεστεί στην Τήλο μέσα στο καλοκαίρι.

«Ναι. Η Ελλάδα γυρίζει σελίδα».

-Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν σ' αυτήν την απόφαση;

«Δύο ομόφυλα ζευγάρια κοινοποιούν στην πολιτεία την πρόθεσή τους να μοιράσουν τις ζωές τους και τις υποχρεώσεις τους. Αυτή η κοινοποίηση λέγεται γάμος. Δεν είναι τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο. Και είναι δικαίωμά μας. Κι αυτό αναδεικνύουμε με την πράξη μας αυτή».

-Η δημοσιοποίηση της απόφασής σας προκάλεσε σάλο αντιδράσεων. Τι απαντάτε στα επιχειρήματα όσων αντιτίθενται σε έναν τέτοιου είδους γάμο;

«Επιχειρήματα, νομικά ή ουσιαστικά, για την άρνηση του γάμου μεταξύ ομοφύλων δεν υπάρχουν. Αλλες χώρες απάλειψαν τα φύλα για να καλύψουν τις ανάγκες των ομόφυλων ζευγαριών. Ο ελληνικός νόμος είναι διατυπωμένος εξαρχής έτσι, αναφέρεται σε μελλόνυμφους».

-Γιατί τότε αντέδρασε τόσο έντονα ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου;

«Δεν το γνωρίζω. Πριν από τρία χρόνια είχε τεθεί το σύνολο των θεμάτων των λεσβιών και των γκέι στην ΕΕΔΑ, η οποία με συντριπτική πλειοψηφία είχε υποστηρίξει το σύνολο των αιτημάτων μας, συμπεριλαμβανομένου και του γάμου. Μάλιστα, τότε μόνον η "Ε" είχε δημοσιεύσει αυτό το θέμα ("Ε", 25-2-2005: για την αναγνώριση του γάμου ομοφυλόφιλων). Πρέπει να πούμε ότι η ΕΕΔΑ είχε συμφωνήσει μεν στο γεγονός ότι ο νόμος δεν αναφέρει φύλα, ωστόσο είχε διαφοροποιηθεί δείχνοντας τον δρόμο για νέο νομοσχέδιο. Στην ίδια τη συνάντηση της ΕΕΔΑ και ο εκπρόσωπος τού τότε υπουργού Δικαιοσύνης της Ν.Δ. κ. Θεοδώρου είχε παραδεχτεί ότι "ο υφιστάμενος Αστικός Κώδικας δεν προβλέπει την απαγόρευση του γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου, δεδομένου ότι δεν αναφέρει το φύλο ως προϋπόθεση και ως εκ τούτου θα μπορούσαν τα ενδιαφερόμενα ομόφυλα ζευγάρια να αποταθούν στους κατά τόπους δήμους για την τέλεση του πολιτικού γάμου και σε περίπτωση άρνησης να ακολουθήσουν τη δικαστική οδό"».

-Σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης ο γάμος μεταξύ ανθρώπων του ίδιου φύλου αποτελεί πλέον ρουτίνα. Πώς εξηγείτε την καθυστέρηση με την οποία εφαρμόζεται ένας παρόμοιος θεσμός στη χώρα μας;

«Γιατί ο γάμος ομόφυλων ζευγαριών, όπως και τα κοινωνικά δικαιώματα κι οι ελευθερίες γενικότερα, είναι παιδί ή καλύτερα εγγόνι του Διαφωτισμού. Και με τον Διαφωτισμό η Ελλάδα έχει τεράστιο πρόβλημα. Δεν τον ζήσαμε, όπως δεν πήραμε μέρος στο πολύ πιο πρόσφατο κίνημα του Μάη του '68 (λόγω χούντας), που έφερε και τη σεξουαλική απελευθέρωση στη Δύση. Εχουμε υστερήσεις, που μόνον με την παιδεία μπορούν να αμβλυνθούν. Κι αυτή νοσεί».

-Είναι πρώτη φορά που καταθέτετε τα δικά σας επιχειρήματα· γιατί αποφεύγετε τη δημοσιότητα αυτές τις μέρες;

«Είμαι εκπρόσωπος του Athens Pride και με αυτή την ιδιότητα εκτίθεμαι όποτε χρειάζεται προς τα έξω. Το πολιτικό και επικοινωνιακό κομμάτι του θέματος του γάμου το έχει αναλάβει η ΟΛΚΕ. Δεν βρίσκω κανένα λόγο να μιλήσω για ένα προσωπικό μου θέμα. Ασκώ ένα αστικό μου δικαίωμα και δεν πρέπει να αφορά κανέναν».

-Εσείς προσωπικά πιστεύετε ότι η ελληνική κοινωνία είναι έτοιμη για να δεχτεί το γάμο ανάμεσα σε πρόσωπα του ιδίου φύλου;

«Κατ' αρχάς το προβλέπει ο νόμος. Κατά δεύτερον, η αναγνώριση μιας σχέσης μέσα από το γάμο είναι κάτι που αφορά το ζευγάρι και την πολιτεία κι όχι την κοινωνία. Επιθυμώ την αποδοχή από την κοινωνία. Αλλά είναι δικαίωμά μου, δικαίωμα όλων μας να ζητάμε την ισότητα... Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν διδάσκεται ο σεβασμός του άλλου. Ακόμη λιγότερο διδάσκεται κι η γνώση γύρω από το σεξ και το ανθρώπινο σώμα. Η κρατούσα θρησκεία έχει επιβάλει ένα μολυβένιο πέπλο σκότους πάνω από τη γνώση και την πρόοδο σε αυτή τη χώρα».

-Κρίνετε ότι είναι κατά βάση συναισθηματική η αντίδραση στον γάμο σας;

«Υπάρχει μια βαθιά συναισθηματική αντίδραση, που συνορεύει με το σκοτάδι του απωθημένου. Σε αυτό το σκοτάδι ήρθε η ώρα να ρίξουμε φως. Για να δηλώσουμε ότι ο ομοερωτισμός δεν είναι κάτι το διαφορετικό και φυσικά δεν περιορίζεται μόνο στο σεξ. Είναι αισθητική στάση στον ερωτισμό, είναι η αυθόρμητη σωματική και ψυχική έλξη για ένα άλλο άτομο. Είναι ένας τρόπος να δίνεις και να παίρνεις χαρά, ένας από τους τρόπους να σχετίζεσαι με άλλα άτομα. Χωρίς "γιατί".

Ετσι πιστεύω ότι η αποδοχή του πολιτικού γάμου για ζευγάρια του ίδιου φύλου θα εξαλείψει τις προκαταλήψεις, θα αποτελέσει πράξη εξημέρωσης της ελληνικής κοινωνίας σχετικά με θέματα σεβασμού του άλλου και σεξουαλικότητας».

-Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στη χώρα μας ένα γκέι ζευγάρι;

«Οταν είμαστε υγιείς κι οικονομικά εύρωστοι, τα όποια προβλήματα περιορίζονται στο ότι δεν έχεις τα πριμ σαν ζευγάρι που έχουν τα υπόλοιπα ζευγάρια, στην εργασία ή στη φορολογία για παράδειγμα. Οι διακρίσεις γίνονται μεγαλύτερες όταν συντρέχουν προβλήματα υγείας ή οικονομικά. Γνώρισα ανθρώπους που ήταν 30 και 40 χρόνια μαζί και δεν είχαν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν για ιατρικές αποφάσεις για τον σύντροφό τους ή τη συντρόφισσά τους, δεν είχαν το δικαίωμα στη σύνταξη του άλλου και πολλά άλλα».

-Οι αγγελίες και άλλων τριών παρόμοιων με τον δικό σας γάμων που θα τελεστούν σύντομα στη χώρα μας δημοσιεύτηκαν χθες Κυριακή στην «Εποχή»...

«Τα ζευγάρια τρέμουν τη δημοσιότητα, η οποία στη χώρα μας είναι πολύ ενοχλητική. Σίγουρα όμως με τον καιρό θα γίνει και στην Ελλάδα ρουτίνα ο γάμος μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου».

erva_cidreira είπε...

Η Τήλος βρίσκει μιμητές
Τρία ακόμα ζευγάρια γυναικών και ένα ανδρών σχεδιάζουν να παντρευτούν σε δημαρχεία της Μαγνησίας, των Ιωαννίνων και της Λέσβου.
Αντιδράσεις κατά Σανιδά
«Eθνος» 2/6 /2008


Η Μαγνησία, τα Ιωάννινα και η Λέσβος ετοιμάζονται να φιλοξενήσουν γάμους μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών μετά την Τήλο.

Οπως αποκαλύπτουν οι τέσσερις νέες αγγελίες που δημοσίευσε χθες η εφημερίδα «Εποχή», ακόμη τρία ζευγάρια γυναικών και ένα αντρών ετοιμάζονται να προχωρήσουν στο μεγάλο βήμα του πολιτικού

Μετά τον Δημήτρη Τσ., που ανακοίνωσε πριν από μία εβδομάδα στην «Εποχή» την πρόθεσή του να παντρευτεί τον Θεμιστοκλή Κ. στην Τήλο, τα ομόφυλα ζευγάρια που φιλοδοξούν να ανέβουν τα σκαλιά του δημαρχείου είναι πλέον πέντε.

Αντιστοίχως και ο δήμαρχος Τήλου, Τάσος Αλιφέρης, φαίνεται πως βρίσκει μιμητές. Τα ζευγάρια είναι η Καλλιόπη Μ., που γεννήθηκε και κατοικεί στη Μαγνησία, η οποία ανακοινώνει την πρόθεσή της να παντρευτεί στη Μαγνησία με την Ιωάννα Π., που γεννήθηκε στην Αθήνα και κατοικεί στον Πειραιά.

Επίσης, ο Νικόλαος Φ., που γεννήθηκε και κατοικεί στην Αθήνα, πρόκειται να τελέσει γάμο στα Ιωάννινα με τον Φοίβο Αγ. που γεννήθηκε στην Αθήνα και κατοικεί στο Αργος.

Η Αθηνά Τσ., που γεννήθηκε και κατοικεί στη Λέσβο, θα τελέσει γάμο με τη σύντροφό της στη Λέσβο. Τέλος, η Ευαγγελία Β., που γεννήθηκε στον Πειραιά και κατοικεί στην Αθήνα, δημοσιοποιεί την πρόθεσή της να παντρευτεί με την Ολγα Κ. στην Τήλο.

Ο τελευταίος αυτός γάμος είναι ο ένας από τους δύο που αναμένεται να πραγματοποιηθούν εντός των επόμενων ημερών στο ακριτικό νησί της Δωδεκανήσου, ανοίγοντας στην ουσία τον... χορό του Ησαϊα και στα ομόφυλα ζευγάρια για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Κι ενώ ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδάς έχει βγάλει «κόκκινη κάρτα» στον δήμαρχο Τήλου, ζητώντας του επί της ουσίας να μην προχωρήσει στην τέλεση των πρώτων πολιτικών γάμων μεταξύ ομόφυλων, ο κ. Αλιφέρης εμφανίζεται μέχρι στιγμής αποφασισμένος να υποστηρίξει την απόφασή του και να προχωρήσει, ενώνοντας τις επόμενες ημέρες με τα δεσμά του γάμου δύο άντρες γκέι και δύο γυναίκες λεσβίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη στην μπλογκόσφαιρα έχει ξεκινήσει κινητοποίηση υπέρ του, ενώ το Τμήμα Δικαιωμάτων του Συνασπισμού καταγγέλλει με χθεσινή ανακοίνωσή του τον «γνωστό - άγνωστο για τη μισαλλοδοξία του σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων εισαγγελέα Σανιδά», όπως λέει.

Ο ΣΥΝ
Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΣΥΝ, «οι απειλές του δεν πρόκειται να πιάσουν τόπο ούτε και να ανατρέψουν την προδιαγεγραμμένη πορεία των πραγμάτων σε ό,τι αφορά την απολύτως νόμιμη τέλεση γάμου ομόφυλων ζευγαριών».

Η ελληνική κοινωνία είναι εξαιρετικά ώριμη να δεχτεί κάτι τέτοιο, λέει από την πλευρά του το μέλος Δ.Σ. της ΟΛΚΕ Μάριος Ηλιάκης.

Ο ίδιος υποστηρίζει πως «υπάρχουν πολλά ομόφυλα ζευγάρια που θέλουν να παντρευτούν», εκτιμά πως «τα περί συντηρητισμού της ελληνικής κοινωνίας είναι μύθος και εξυπηρετούν αδυναμίες της πολιτικής ηγεσίας που φαίνεται ανίκανη ή απρόθυμη να στηρίξει κάτι τέτοιο», ενώ υπογραμμίζει πως στόχος της ΟΛΚΕ είναι η «πλήρης υλοποίηση του πολιτικού γάμου, συμπεριλαμβανομένης και της υιοθεσίας».

a είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΑΛΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ GAY BI ΚΑΙ LEBIAN ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ.
www.gaythessaloniki.com
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ανώνυμος είπε...

η ειδηση και σε εικονα απο τον σκαϊ:
http://www.skai.gr/master_avod.php?id=83538&lsc=1

Ανώνυμος είπε...

κι όμως έγινε...

http://www.skai.gr/master_avod.php?id=83567&cid=1012&bc=1012&lsc=2