29.3.13

ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ; Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ AIRFASTTICKETS.GR

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μόνο εμένα μου φαίνεται στερεοτυπική και ομοφοβική αυτή η διαφήμιση;

Μόνο εγώ πιστεύω ότι σε μια χώρα με κατακτημένα αστικά δικαιώματα και συνειδητοποιημένους LGBT καταναλωτές, αυτή η εταιρία θα είχε φάει σαμποτάζ και κατακραυγή που θα ήταν όλη δική της;

Hitori Tana είπε...

@Ανώνυμος

Όχι...
Και πολλές/οί άλλες/οι την βρήκαμε αηδιαστική, την κάναμε report στο youtube, την καταγγείλαμε στο site τους και αποφασίσαμε να μποϋκοτάρουμε την εταιρεία. Είναι μέρος μιας σειράς κατάπτυστων διαφημίσεων των τελευταίων χρόνων που δείχνουν περίτρανα την αισθητική του νεοέλληνα διαφημιστή και καταναλωτή που προσπαθεί να εκτονώσει τον κομπλεξισμό του γελώντας με την διαφορετικότητα (εθνικότητας, φυλής, οικονομικής τάξης, σεξουαλικού προσανατολισμού κλπ κλπ). Με όποια διαφορετικότητα δεν συμβαδίζει με τον φαλλοκρατικό επαρχιωτισμό που έχει υποκαταστήσει κάθε έννοια παιδείας του νεοέλληνα.

Unknown είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τις παραπάνω τοποθετήσεις. Η διαφήμιση αναπαράγει την εδραιωμένη καρικατούρα της "κραγμένης", έτοιμης να προκαλέσει "χαβαλέ" αλλά και ανατροφοδότηση σε μάλλον επισφαλείς ανδρισμούς. Απ' την άλλη, σκεφτείτε πόσο περισσότερο επισφαλείς αυτοί μπορούν να γίνουν αν αναλογιστούμε πως η "ασθένεια" της ομοφυλοφιλίας παύει να είναι προνομιακό πεδίο κομμωτών και σχεδιαστών και δύναται να "μολύνει" ακόμη και την πιο ιδεοτυπική έκφραση του macho ανδρισμού, ενσαρκωμένη στο πρόσωπο ενός νταλικέρη..Νομίζω, λοιπόν, πως η διαφήμιση -χωρίς σε καμία περίπτωση να νομιμοποιώ τη χυδαιότητα της- ακούσια δίνει τη δυνατότητα και για ανατρεπτικές αναγνώσεις.

Ανώνυμος είπε...

ερβα γιατί την έβαλες αυτή τη διαφήμιση χωρίς να γράψεις την άποψη που έχεις? Εχω την υποψία ότι συμφωνείς μαζί της γιατί όταν διαφωνείς το λες από την αρχή.

Τελευταία έκδοση
http://www.youtube.com/watch?v=aB-p5t7xB4g

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω στο ότι η διαφήμιση είναι, αν όχι προσβλητική,τουλάχιστον κακόγουστη.