4.3.13

ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ


Είναι πιθανό η Αγία Έδρα στο Βατικανό να είναι περισσότερο διαλλακτική στα ζητήματα που θέτει η γκέι κοινότητα; Επισκεφθήκαμε τα γραφεία της πιο σημαντικής οργάνωσης για τα δικαιώματα των γκέι στην Ιταλία.
Ο Αντρέα Μακαρόνι είναι ο επικεφαλής της οργάνωσης και έχει τη δική του εξήγηση σχετικά με τους λόγους για τους οποίους τα Μέσα ασχολούνται τόσο πολύ με την κοινότητα των γκέι.
«Μέσα στην Καθολική Εκκλησία, κάποιοι ιερείς έχουν προσπαθήσει να δημιουργήσουν μια επιτροπή για τα δικαιώματα των γκέι αλλά τους περιθωριοποίησαν και τους εξανάγκασαν στη σιωπή. όλα αυτά γιατί στον μοντέρνο καθολικισμό δεν είναι δυνατόν να θεωρηθεί ως επιλογή η ομοφυλοφιλία. Και κάποιες κοινότητες προτεσταντών έχουν κάνει σημαντικά βήματα μπροστά στην θεολογική ερμηνεία. Έχουν αναλύσει τα ιερά κείμενα κι έχουν καταλήξει στο ότι ο Κύριος δεν μίλησε ποτέ κατά της ομοφυλοφιλίας» τονίζει ο Μακαρόνι.
Οργανώσεις πιστών καθολικών ομοφυλοφίλων σε όλο τον κόσμο ζητούν από την Καθολική Εκκλησία να αγκαλιάζει όλα τα παιδιά της, με την Αγία Έδρα να τηρεί άτεγκτη στάση ως προς το ζήτημα μέχρι σήμερα. (gr.euronews.com, 27/2/2013)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι ο Χριστός ποτέ δεν καταδίκασε την ομοφυλοφιλία ,παρά το ότι επί της εποχής του ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένη στον ελληνορωμα'ι'κό κόσμο.Κάποιοι λένε ότι δεν το θεώρησε σπουδαίο θέμα...Ε λοιπόν αφού ο Θεάνθρωπος δεν το θεώρησε σπουδαίο θέμα αλλά προφανέστατα το άφησε στη διακριση του πιστού , τότε γιατί αυτοί το θεωρούν τόσο σπουδαίο ,ώστε να επιβάλλουν διακρίσεις εις βάρος των ομοφυλόφιλων ? Μήπως φαντάζονται ότι είναι πληρέστερη η σκέψη τους από την σκέψη του Κυρίου?...
Μόνο ο απόστολος Παύλος ,που δεν είχε γνωρίσει τον Χριστό ,καταφέρθηκε κατα των "αρσενοκοιτών", χωρίς όμως να επεκταθεί.Αλλά ακόμη και η προσωπική άποψη του Παύλου επιδέχεται ερμηνεία ,αφου άλλο αρσενοκοίτης και άλλο ο σύγχρονος ομοφυλόφιλος υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων της Επιστήμης , τα οποία βεβαίως αγνοούσε παντελώς ο Παύλος ως μη παντογνώστης ...{εκτός κι αν κάποιοι χριστιανοί τον θεωρούν παντογνώστη !}.
Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ο Παύλος θα είχε την ίδια άποψη σήμερα για την ομοφυλοφιλία , η οποία δεν θεωρείται πλέον ανωμαλία ,ψυχική ασθένεια ή επιλογή αλλά έμφυτος ή έστω σύμφυτος {υπο την έννοια του επίκτητου αλλά κατά τη βρεφική ή πρώιμη παιδική ηλικία - το ίδιο ισχύει βεβαίως και για την ετεροφυλοφιλία} ερωτικός προσανατολισμός ."Παρεκκλίνει" εννοείται από τη νόρμα , τον κανόνα, αλλά είναι το ίδιο φυσιολογική με την ετεροφυλοφιλία.

Και μια ερώτηση προς τους Γραμματείς και Φαρισαίους : Ο Χριστός χαρακτήρισε τον πλούτο μέγα αμάρτημα ...λέγοντας ότι ευκολότερα θα περάσει το καραβόσχοινο από την τρύπα της βελόνας παρά ο πλούσιος απο την πύλη του Παραδείσου !
Γιατί λοιπόν αντιβαίνοντας τον Κύριο έχετε αγκαλιάσει τους πλουσίους , τους αποδέχεστε αναφανδόν και τους κοινωνείτε μετά χαράς και επαίνων ???

Εκηβόλος.