5.10.12

ORLANDO CRUZ. ΕΝΑΣ "ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΚΕΪ" ΠΥΓΜΑΧΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΕΡΤΟ ΡΙΚΟ


Ενας επαγγελματίας πυγμάχος, που συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2000 για το Πουέρτο Ρίκο έσπασε ένα μεγάλο ταμπού αφού παραδέχθηκε πως είναι γκέι. Η ενέργεια του 31χρονου Ορλάντο Κρους δεν έχει γίνει ξανά στην ιστορία του αθλήματος και έγινε ο πρώτος πυγμάχος  που το παραδέχθηκε δημόσια.  «Αγωνίζομαι για περισσότερο από 24 χρόνια και όπως συνεχίζω την ανοδική πορεία στην καριέρα μου θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου», λέει η ανακοίνωση του. «Πάντα ήμουν και πάντα θα είμαι ένας υπερήφανος Πορτορικανός. Πάντα ήμουν και πάντα θα είμαι ένας υπερήφανος ομοφυλόφιλος άνδρας» Ο Κρουζ είπε πως κουράστηκε να κρύβει το ποιος είναι πραγματικά ενώ στο παρελθόν το όνομα του εκτός από πολλά χρήματα είχε συνδεθεί και με αμέτρητες γυναίκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: