30.10.12

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΓΚΟΣ: ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ

Πώς σχολιάζεις τη λογοκρισία της ΕΡΤ στο Downton Abbey; Θα γυρνούσες μια τέτοια σκηνή; 
Κωνσταντίνος Λάγκος: Οποιαδήποτε λογοκρισία πάνω στην Τέχνη είναι κατακριτέα για μένα. Καταρχήν δεν ξέρουμε που σταματάει. Όσον αφορά τις ευαισθησίες κάποιων κοινωνικών ομάδων, αυτές φροντίζουν μόνες τους να αυτολογοκρίνονται ώστε να μην προκαλούν και αυτό έχει να κάνει με τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί. Εγώ, εξαρτάται... Αν πρόκειται, ας πούμε, για το «Brokeback Mountain», όπου ο Ανγκ Λι κατάφερε να αποσπάσει εκπληκτικές ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές του, δεν νομίζω να υπήρχε λόγος να μην το κάνω... 
Δεν γνωρίζουμε τίποτα για την προσωπική σου ζωή... 
Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος, δεν αφορά κανέναν η προσωπική μου ζωή. Προβάλλομαι μόνο μέσα από τη δουλειά μου όχι μέσα από τη ζωή μου. ...

Κωνσταντίνος Λάγκος
Έγινε γνωστός από τη συμμετοχή του στο «Steps», ενώ νωρίτερα τον είχαμε δει στη «Ζωή της άλλης». Του αρέσει να γράφει διηγήματα που δεν θέλει να τα εκδώσει, ενώ έχει σκεφτεί να γράψει σενάριο σειράς... Στα 23 του είχε φτάσει κοντά στον γάμο, αν και τελικά δεν έκανε ποτέ την επίσημη πρόταση. Δύο είναι οι κινηματογραφικοί ρόλοι που θαυμάζει και θα ήθελε να παίξει. Του Ντάνιελ Ντέι Λιούις στο «Αριστερό μου πόδι» και του Μπρούνο Ες στο «Αίνιγμα του Κάσπαρ Χάουζερ».
(TVEθνος, 28/10/2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια: