29.10.12

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ ΑΝ ΕΡΩΤΕΥΟΜΟΥΝ

Bασίλης Παλαιολόγος: "Θα έκανα σχέση με έναν άνδρα αν ερωτευόμουν"
vipnews.gr, 27-10-2012
Συνέντευξη στο περιοδικό ΕΓΩ! έδωσε ο γνωστός ηθοποιός και αναφέρθηκε στη παράσταση "Υπό το μηδέν" όπου και πρωταγωνιστεί: «Είναι μια πολύ ιδιαίτερη παράσταση, πολύ καλογραμμένη, του νέου Ισπανού συγγραφέα Abel Zamora. Το έργο αγγίζει σε πολλά επίπεδα. Μιλάει για την Ευρώπη του σήμερα, την κρίση, τις ανθρώπινες σχέσεις, τις αγωνίες, τους φόβους, τις συγκρούσεις. Όλοι οι άνθρωποι έχουμε κοινά θέματα. Αυτά εκμηδενίζουν τα σύνορα». 
 Όσο για το αν έχει φτάσει ποτέ υπό το μηδέν ομολογεί: «Έχω βουτήξει στο κενό και έχω σηκωθεί. Έπιασα πιάτο και αναγεννήθηκα από τις στάχτες μου. Τώρα πια έχω μάθει να διαχειρίζομαι αλλιώς τα πράγματα». 
 Σε πρόσφατη δήλωση του είπε πως ο έρωτας δεν έχει φύλο, τώρα τι απαντάει: «Έχει φύλο, ηλικία, ράτσα και κοινωνικές τάξεις ο έρωτας; Δεν υπάρχουν φύλα σε όλα αυτά. Μπορείς να βάλεις φύλο στη ψυχή μου; Το θέμα είναι κατά πόσον κανιβαλίζεται ο λόγος κάποιου κακοπροαίρετα». 
Τέλος παραδέχεται πως θα μπορούσε να κάνει σχέση με έναν άντρα αν τύχαινε και τον ερωτευόταν: «Αν τύχαινε να ερωτευθώ θα το έκανα. Θεωρώ πολύ πιο αντρίκιο, αν σου προκύψει, να είσαι με έναν άνθρωπο του ίδιου φύλου από το να είσαι 70 χρονών και να προσβλέπεις σε μια σχέση με ένα 15χρονο κορίτσι».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Προσφέρομαι :P