20.7.09

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ

Συνέντευξη στα πλάισια της εκπομπής ΖΩΝΤΑΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ με το ζωγράφο ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ. Ο αφηγητής κάνει λόγο για τις συνθέσεις και το εικαστικό όραμα του σημαντικού ζωγράφου. Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ μιλά για το έργο του και τα χρώματα που χρησιμοποιεί, ενώ παρακολουθούμε πλάνα από πίνακές του. Στη συνέχεια, αναφέρεται στη ζωγραφική της ΠΟΜΠΗΪΑΣ καθώς και στα πορτρέτα ΦΑΓΙΟΥΜ. Τέλος, κάνει λόγο για τη ζωγραφική στην αρχαία ΕΛΛΑΔΑ, τις ανακαλύψεις της ΒΕΡΓΙΝΑΣ, και τους ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΤΕΣ ζωγράφους.
.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

1 σχόλιο:

Ephemeron είπε...

erva,
θυμασαι... το περιστατικο με το Γιαννη και τα υφασματα;
Και για να το ακουσουν κι αλλοι...
Τον παλιο καλο καιρο...
Ο Γιαννης ηταν σε καποιο μαγαζι στη Μητροπολεως που πουλουσε υφασματα, γιατι τα χρειαζοταν χρειαζοταν για καποια παρασταση. Ειπε λοιπον σ' ενα υπαλληλο του μαγαζιου με τη μαλακιά, γλυκια φωνη του... "Σε παρακαλω παιδι μου μπορεις να μου κατεβασεις εκεινο το τοπι;;;"
Ο υπαλληλος -αναιδεστατος- για να πειραξει τον Γιαννη, γυρισε και κανοντας τη φωνη του καπως προς το θυληκο, φωναξε σε ενα αλλο υπαλληλο: "Βαγγεληηη... σε παρακαλωωω... μπορεις να κατεβασεις εκεινο το τοπι για τον Κυριο;;;"
Ο Γιαννης αταραχος γυρισε στον υπαλληλο και του ειπε... "Νεαρε μου εγω μιλαω ετσι γιατι ειμαι πουστης, και εσεις πουστης ειστε;;;"
Ξεραθηκε ο υπαλληλος...
Αθανατε Γιαννη.