6.7.08

ΓΕΝΝΗΣΕ Ο ΤΟΜΑΣ ΜΠΙΤΙ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Γέννησε ο «άντρας-έγκυος»
(Ελεύθερος Τύπος, 04.07.08 )
Ο αμερικανός τρανσέξουαλ Τόμας Μπίτι, που είχε γεννηθεί γυναίκα αλλά έκανε αλλαγή φύλου, γέννησε την Παρασκευή ένα κοριτσάκι.
Ο 34χρονος Μπίτι, που νομικά είναι άνδρας, είχε προκαλέσει σάλο διεθνώς όταν ανακοίνωσε, τον περασμένο Απρίλιο, ότι είναι έγκυος. Σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο ABC News, γέννησε την Παρασκευή στο νοσοκομείο Μπεντ, στο βορειοδυτικό Όρεγκον.
Ο Τόμας Μπίτι είχε υποβληθεί σε χειρουργικές πλαστικές επεμβάσεις και σε ορμονοθεραπεία, όμως είχε κρατήσει τα γυναικεία όργανα αναπαραγωγής. Αποφάσισε να προχωρήσει σε τεχνητή γονιμοποίηση επειδή η σύζυγός του, Νάνσι, δεν μπορεί να κάνει παιδιά λόγω υστερεκτομής.
«Η επιθυμία να αποκτήσει κανείς παιδί δεν είναι ούτε ανδρικό ούτε γυναικείο χαρακτηριστικό. Είναι ανθρώπινη ανάγκη. Είμαι άνθρωπος και έχω το δικαίωμα να αποκτήσω ένα παιδί», είχε δηλώσει ο ίδιος στο σόου της Όπρα Γουίνφρεϊ.

5 σχόλια:

erva_cidreira είπε...

'Pregnant Man' Gives Birth to Girl
The Transgender Man Born a Woman Was Impregnated by a Sperm Donor
By RUSSELL GOLDMAN and KATIE THOMSON
ABC News, July 3, 2008

Thomas Beatie, the transgender man who made headlines as the so-called "pregnant man," gave birth Sunday to a healthy baby girl, ABC News has learned.

The birth, at St. Charles Medical Center in Bend, Oregon, was natural, according to a source, who added that reports that Beatie had had a Caesarean section are false.

"She's really cute, really pretty,'' the source told ABC News Thursday afternoon.

The source said Beattie was resting and the family was focusing its attention on the new baby.

Born a woman, Beatie, 34, who had had his breasts surgically removed and legally changed his gender from female to male, leaped to prominence around the world in April when the wispy bearded man revealed he was pregnant.

Despite years of taking hormones and living outwardly as a man, Beatie maintained that he retained his female sex organs because he intended one day to get pregnant.

Ανώνυμος είπε...

Αμα το βλέπω αυτό το θέαμα μου έρχεται εμμετός. Αυτό που έκανε έχει τρομερό αντίχτυπο σε όλους τους γκέϊ. Οι υπόλοιποι δε φταίμε να μας περνάνε για ανώμαλους.

Gaym boy

Ανώνυμος είπε...

Τα δικά σου κριτήρια "ομαλότητας" ανώνυμε Gaym boy, σκέφτηκες μήπως ότι ανήκουν ίσως στην ίδια κατηγορία κριτηρίων που οδηγούν άλλους να κατατάξουν εσένα και τους "υπόλοιπους" gay όπως λες, στη λίστα των "ανώμαλων";;

Αλλά τι σου λέω τώρα ε...;

Τέλοσπαντων, περαστικά εύχομαι και για την αναγούλα που σου προκάλεσε το θέαμα και.. γενικώς...!

stassa είπε...

Καλά, δεν είπαμε να μήν ταϊζουμε τα τρολλ...;

Ανώνυμος είπε...

@stassa
Αμα λες εμένα τρολ μάθε ότι δεν είμαι ανώνυμος κοπέλα μου. Nα ρωτάς πρώτα και μετά να μιλάς . Τα παιδιά στο τσατ με ξέρουνε. Γράφω σαν gaym boy γιατί δεν έχω κάνει δικό μου ιστολόγιο.

@black sylver
Oταν λέω ανώμαλος εννοώ ψυχανώμαλος. Αμα είναι να βρίσκουμε δικαιολογίες γιά ότι κάνει ο κάθε ψυχανώμαλος τότε να λέμε ότι έχουνε δίκαιο αυτοί που νομίζουνε ότι είμαστε γελειωδέστατοι σαν τους γκέϊ της τηλεόρασης. Δε μπορείς να καταλάβεις ότι άμα παραδεχόμαστε ότι όλα είναι φυσιολογικά αυτό έχει αντίχτυπο σε όλους τους γκέϊ?

Εγώ είμαι άντρας και δεν είμαι μισός έτσι και μισός γιουβέτσι για να με λες ανώμαλο. Αυτή που γέννησε είναι από τη μέση και πάνω άντρας και από τη μέση και κάτω είναι γυναίκα. Αυτή δε λέγεται ούτε γκέϊ ούτε λεσβία και δε με ενδιαφέρει να πάρω το μέρος της.

Gaym boy