Την περασμένη Κυριακή έλαβα στη θυρίδα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Α.Π. μια επιστολή από γνωστό ακτιβιστή. Με αφορμή την ανάρτηση για τις δηλώσεις Καμίνη στη Lifo και τα 5 μέχρι τότε σχόλια σε λάβρο τόνο κι με εμφανή δυσανεξία ανέφερε χιλιοειπωμένες απόψεις «περί ορατότητας» και «περί του ποιος δικαιούται να ομιλεί», προφανώς όχι οι δυο συγκεκριμένοι σχολιαστές.
Βασική αρχή μου στο Α.Π. είναι να μην μετατρέπω ποτέ έναν δημόσιο διάλογο σε ιδιωτική συνομιλία. Δεν μπορώ όμως ούτε να δημοσιεύσω εδώ την επιστολή, παρά το ενδιαφέρον που έχει ως δείγμα μιας κυριάρχης ακτιβιστικής νοοτροπίας, αφού τη θεωρώ οριακά ιδιωτική, μολονότι κοινοποιείται από τον αποστολέα της και σε άλλον άσχετο παραλήπτη, μάλλον για λόγους ψυχολογικής συμπαράστασης ή δημιουργίας κλίματος κερκίδας.
Η επιστολή με προβλημάτισε ιδιαίτερα, αφού με τον τρόπο της όχι μόνον κόβει γέφυρες διαλόγου κι επικοινωνίας, ό,τι δηλαδή χρειάζεται για να προχωρήσουν κάποια πράγματα, αλλά επιβεβαιώνει κι ένα κλίμα ανοιχτής εχθρότητας με στοιχεία έντονης απέχθειας.
Πώς φθάσαμε ως εδώ, αλήθεια; Πώς κατανέμονται οι ευθύνες; Ποιος αδικεί ποιον; Τι μπορεί να γίνει από εδώ και πέρα; Πόσο δύσκολη είναι η συνύπαρξη με πλουραλισμό απόψεων αλλά και σεβασμό;
Δυο μέρες αργότερα στο facebook εμφανίζεται σχόλιο, σε άπταιστα greeklish, έτερου ακτιβιστή, γνωστού για την αδιάλλακτη μαχητικότητά του αλλά και τις συχνά αήθεις πρακτικές του, αναφορικά με την ίδια ανάρτηση:
ki apo pote prepei na akoume ton kathe ilithio kai anwnymo blogger pou stin kalyteri einai mia komplexikia kryfaderfi pou zilevei tous pantes kai ta panta kai synehws vrizei kai krinei hwris na ehei kamia gnwsi i pliroforisi? to rihneis para poly to epipedo G...
Και λίγο πιο κάτω με υποδειγματική ασυνέπεια προς όσα υποστήριζε μέχρι πρόσφατα:
Oi dimarhoi einai o teleyataios trohos tis amaxis se ayto to thema. Den einai ekeinoi pou prwtistws tha proaspistoun ta anthrwpina dikaiwmata, alla i kyvernisi kai to koinovoulio pou ehoun amesi eythyni gia ayto. Thewrw loipon oti gia to thema tou gamou prepei prwta ap' ola na ta vazoume me tin kyvernisi kai ti vouli kai meta me ta dikastiria kai teleytaia me ton Kamini kai ton kathe dimarho. Oxi oti ki aytoi den ahoun kamia apolytws eythyni, alla prepei gia to kathe thema na stohevoume ekei pou tha ehoume to kalytero apotelesma
Για το ποιοι δικαιούνται να ομιλούν τα συμπεράσματα δικά σας.
Βασική αρχή μου στο Α.Π. είναι να μην μετατρέπω ποτέ έναν δημόσιο διάλογο σε ιδιωτική συνομιλία. Δεν μπορώ όμως ούτε να δημοσιεύσω εδώ την επιστολή, παρά το ενδιαφέρον που έχει ως δείγμα μιας κυριάρχης ακτιβιστικής νοοτροπίας, αφού τη θεωρώ οριακά ιδιωτική, μολονότι κοινοποιείται από τον αποστολέα της και σε άλλον άσχετο παραλήπτη, μάλλον για λόγους ψυχολογικής συμπαράστασης ή δημιουργίας κλίματος κερκίδας.
Η επιστολή με προβλημάτισε ιδιαίτερα, αφού με τον τρόπο της όχι μόνον κόβει γέφυρες διαλόγου κι επικοινωνίας, ό,τι δηλαδή χρειάζεται για να προχωρήσουν κάποια πράγματα, αλλά επιβεβαιώνει κι ένα κλίμα ανοιχτής εχθρότητας με στοιχεία έντονης απέχθειας.
Πώς φθάσαμε ως εδώ, αλήθεια; Πώς κατανέμονται οι ευθύνες; Ποιος αδικεί ποιον; Τι μπορεί να γίνει από εδώ και πέρα; Πόσο δύσκολη είναι η συνύπαρξη με πλουραλισμό απόψεων αλλά και σεβασμό;
Δυο μέρες αργότερα στο facebook εμφανίζεται σχόλιο, σε άπταιστα greeklish, έτερου ακτιβιστή, γνωστού για την αδιάλλακτη μαχητικότητά του αλλά και τις συχνά αήθεις πρακτικές του, αναφορικά με την ίδια ανάρτηση:
ki apo pote prepei na akoume ton kathe ilithio kai anwnymo blogger pou stin kalyteri einai mia komplexikia kryfaderfi pou zilevei tous pantes kai ta panta kai synehws vrizei kai krinei hwris na ehei kamia gnwsi i pliroforisi? to rihneis para poly to epipedo G...
Και λίγο πιο κάτω με υποδειγματική ασυνέπεια προς όσα υποστήριζε μέχρι πρόσφατα:
Oi dimarhoi einai o teleyataios trohos tis amaxis se ayto to thema. Den einai ekeinoi pou prwtistws tha proaspistoun ta anthrwpina dikaiwmata, alla i kyvernisi kai to koinovoulio pou ehoun amesi eythyni gia ayto. Thewrw loipon oti gia to thema tou gamou prepei prwta ap' ola na ta vazoume me tin kyvernisi kai ti vouli kai meta me ta dikastiria kai teleytaia me ton Kamini kai ton kathe dimarho. Oxi oti ki aytoi den ahoun kamia apolytws eythyni, alla prepei gia to kathe thema na stohevoume ekei pou tha ehoume to kalytero apotelesma
Για το ποιοι δικαιούνται να ομιλούν τα συμπεράσματα δικά σας.
8 σχόλια:
Όποιος κι αν τα έγραψε αυτά έχει απόλυτο δίκαιο.
Ti enooume otan anarotiomaste "poioi dikaiountai na omiloun?" Ego mexri simera nomiza oti i apantisi einai "oloi"
Εγώ πάλι χαίρομαι που είναι στα greeklish και δεν μας βγάζουν το μάτι τα ορθογραφικά λάθη.
Αφού λοιπόν οι δήμαρχοι είναι ο τελευταίος τροχός της άμαξας δεν υπάρχει κανένας λόγος να τρωγόμαστε με τον Κακλαμάνη, ούτε να υποστηρίζουμε κάποιον άλλο για αυτή τη θέση.
Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά :-)
Συνεχίζουμε να γινόμαστε ρόμπες....
Ιωαννίδη είσαι πολύ ακατάλληλο άτομο για το ΔΣ της ΟΛΚΕ. Αν ένα μέλος του ΔΣ λέει ότι έχει απόλυτο δίκιο αυτός που μιλάει για κομπλεξικές κρυφαδελφές υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα στην ΟΛΚΕ. Από σένα καλύτερος θα ήτανε ένας gay friendly ετερό.
Η απάντηση του δήμου Ουτρέχτης (Ολλανδία) στις διάφορες ομοφοβικές δραστηριότητες που παρατηρήθηκαν τελευταία ήταν.
1. Να διακόψει ο Δήμαρχος της Φθινοπωρινές του διακοπές και να επιστρέψει εσπευσμένα για την άμεση αντιμετώπισή τους.
2. Πρώτη κίνηση του δήμου ήταν η δημιουργία μιας τηλ γραμμής όπου ο καθένας μπορεί να καταγγέλει περιστατικά ομοφοβίας.
3. Στενή συνεργασία με την αστυνομία για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση των περιστατικών αυτών.
Μια εκ των ομοφοφικών δράσεων ήταν νομίζω παρενόχληση γκέυ ζευγαριού από γείτονες.
Φυσικά τα παραπάνω δεν λύνουν ουσιαστικά το πρόβλήμα. Λειτουργούν πυροσβεστικά. Είμαι σίγουρος ότι έχουν αρχίσει ήδη να προγραμματίζουν και να σχεδιάζουν παρεμβάσεις ευαισθητοποίησης, πέρα από τον γενικό πληθυσμό δημοτών και σε ειδικές και δύσκολες ομάδες πχ εθνοτικές, θρησκευτικές (μουσουλμάνοι)
Γνωρίζω ότι σε άλλες πόλεις γίνονται ομάδες εργασίας, στα πλαίσια των δραστηριοτήτων των δήμων τους, αποτελούμενες από θρησκευτικούς εκπροσώπους(όλων των θρησκειών), σχολείων και άλλων.
Φαίνεται πως σε αυτή την άμαξα που ο δήμαρχος είναι ο τελευταίος τροχός της, ο συνήγορος του πολίτη δεν είναι ούτε καν η ακτίνα του τροχού.
Τι λένε τα άτομα.
Δεν υπάρχει κανένας σοβαρός εκεί μέσα να τους μαζέψει;
Ανώνυμε/η είσαι ευπρόσδεκτος/η στις επόμενες εκλογές να έρθεις να με καταψηφίσεις και να δώσεις την ψήφο σου σε αυτούς/ες που κατά την άποψη σου πραγματικά τις αξίζουν.
Όσο για το αν κάνω η όχι για μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΚΕ άσε την Γενική Συνέλευση να το κρίνει. (όπως το έχει κάνει άλλες δυο φορές κατά το παρελθών)
σωστά..
αλλά μέχρι την Γενική Συνέλευση οφείλεις να παραιτηθείς από μέλος της ΟΛΚΕ καθώς ανέλαβες "διευθυντής του πολιτικού γραφείου" κομματικής υποψήφιας. εκτός κι αν η ΟΛΚΕ είναι παραμάγαζο του ΣΥΡΙΖΑ.
Δημοσίευση σχολίου