4.9.09

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Καθε φορα που τυχαινει να περάσω εξω απο κτιριο της πυροσβεστικης και βλεπω αυτη την πινακιδα, ειναι σαν καποιος να μου ριχνει μπουνιά στο στομαχι.
Η πινακιδα δηλωνει οτι το κτιριο της πυροσβεστικης ειναι Safe Surrender Site.
Αυτο σημαινει οτι... αν πατερες - μητερες αποφασισουν οτι δεν θελουν το παιδι τους, εχουν το δικαιωμα μεσα σε 72 ωρες απο την γεννηση του, να πανε και να το αφησουν στο κτιριο της πυροσβεστικης.
Συμφωνα με το νομο στις Ηνωμενες Πολιτειες, οι αρχες δεν εχουν το δικαιωμα να κανουν ερωτησεις στους γονεις που θελουν να αφησουν το παιδι, οπως επισης δεν εχουν το δικαιωμα να ζητησουν το ονομα των γονιων.
Με λιγα λογια...
Οι straight εχουν, το δικαιωμα να παντρευονται, το δικαιωμα να εχουν παιδια, ακομα και το δικαιωμα να εγκαταλειπουν τα παιδια χωρις νομικες συνεπειες.
Οι gay δεν εχουν το δικαιωμα να παντρευονται, δεν εχουν το δικαιωμα να εχουν παιδια, δεν εχουν τιποτα.
Καθε φορα που βλεπω αυτη την πινακιδα, και σκεφτομαι οτι τα ατομα που πανε και αφηνουν τα παιδια τους στο κτιριο της πυροσβεστικης, ειναι τα ιδια ατομα που ειναι εναντιον της υιοθεσιας παιδιων απο gay γονεις, αισθανομαι σαν καποιος να μου ριχνει μπουνια στο στομαχι...

Ephemeron
.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
.
Και τελικά άθελα του ο Ricky Martin έγινε το κεντρικό πρόσωπο για την διαφημιστική καμπάνια του Proudparenting.com. O τραγουδιστής δεν έχει αναφερθεί ευθέως στις ερωτικές του προτιμήσεις, ωστόσο σε πρόσφατη συνέντευξη δήλωσε ότι η καρδιά του θα μπορούσε να ανήκει σε μια γυναίκα ή έναν άντρα. Η ιστοσελίδα, που παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης σε gay & lesbian ζευγάρια που επιθυμούν να τεκνοποιήσουν, κατά πάσα πιθανότητα χρησιμοποίησε τις επίμαχες φωτογραφίες χωρίς άδεια

Ethan and the city

23 σχόλια:

stassa είπε...

Εγώ έχω να πω, άμα δεν μπορείς να το βγάλεις το παιδί από μέσα σου, καλύτερα να το βουλώνεις με τις επιλογές του άλλου που τό 'κανε. Σιγά μην απαγορέψουμε και τις εκτρώσεις, επειδή δεν μπορούνε να κάνουνε οι γκέυ παιδιά και στεναχωριούνται που τα παρατάνε οι στρέητ.

Κι' αυτές τις μαλακίες "αχ εμείς οι καϋμένοι οι γκέυ δεν μπορούμε να κάνουμε παιδιά"; Ποιός σ' εμποδίζει; Δεν μπορείς να παντρευτείς μια λεσβία για να κάνετε παιδιά και να τα μεγαλώσετε όλοι μαζί; Θα σου πει κανείς μην το κάνεις; Τό 'χουμε παραξηλώσει μου φαίνεται το θέμα. Είπαμε, να μην επεμβαίνει το κράτος, αλλά θα το γυρίσουμε ανάποδα, να επεμβαίνουμε εμείς στη γονιμότητα των στρέητ;

Να βάλουμε και τις γυναίκες να κάνουνε κάνα-δυο παιδιά υποχρεωτικά, στα δεκαοχτώ τους ρε, όπως πάνε οι άντρες φαντάροι, να μη χαραμίζεται η μήτρα τους.

erva_cidreira είπε...

Stassa, ειλικρινά δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις;
Το θέμα που θέτει ο KS είναι ότι εκείνοι που έχουν θεσμοθετήσει την εγκατάλειψη των βρεφών από τους φυσικούς τους γονείς με απρόσωπες και ανώνυμες διαδικασίες κι αυτοί που τις χρησιμοποιούν είναι πιθανότατα σε μεγάλο βαθμό οι ίδιοι που αντιτίθενται στην υιοθεσία των παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια.
Ένας ομοφυλόφιλος άνδρας, πάλι, λογικό είναι να θέλει να έχει και να ανθρέψει το παιδί με τον σύντροφό του και όχι με μια λεσβία γυναίκα. Τι είδους λύση είναι αυτή που προτείνεις;
Και αν μια γονιμότητα ελέγχεται με νομοθετική επέμβαση (απαγόρευση), αυτή είναι των ομοφυλόφιλων ανδρών. Ή ούτε αυτό το καταλαβαίνεις;

Ephemeron είπε...

stassa,
αν νομίζεις οτι ολοι οι γκεϊ σκανε απο το κακό τους επειδη δεν κανουν παιδια κανεις μεγαλο λαθος...
Αυτα που γραφεις ειναι σαν λες οτι δεν επρεπε να μας νοιαζει αν μια μητερα θελει να πεταξει το παιδι της στα σκουπιδια, να το αφησει εξω απο ενα νοσοκομείο ή αν θελει ακομα και να το κανει κουκλα βουντου και να αρχισει να του βαζει καρφιτσες σε ολο του το κορμί(!!! )
Βασικα εμενα αυτο που με νοιάζει, ειναι οτι εγω (και τοσοι αλλοι) σαν γκεϊ δεν εχω το δικαιωμα ουτε να παντρευτω, ουτε να υιοθετησω, και ακομα περισσοτερο ουτε να παρατησω το παιδί μου.
Ντροπη, φτανει πια, οι πρωτοι που θα επρεπε να υποστηριζουν την υιοθεσία παιδιων απο γκεϊ θα επρεπε να ειναι οι στρεητ!!!

gay super hero είπε...

Καλά είναι απίστευτο το τί προέκυψε μέσα από αυτή τη συζήτηση...

"Αν δεν μπορείς να βγάλεις το παιδί από μέσα σου καλύτερα να το βουλώνεις". Δηλαδή δεν φτάνει που δεν δικαιούμαστε να υιοθετήσουμε τα παιδιά που παρατάνε οι άλλοι, δεν δικαιούμαστε και να μιλάμε κιόλας;

"Αμα δεν σας αρέσει, κάντε παιδί με μια λεσβία". Και γιατί παρακαλώ με μια λεσβία; Μπορούμε ωραιότατα να βρούμε και καμιά αδελφομάνα και να την παντρευτούμε τιμή και δόξα. Να χαρεί και η φουκαριάρα η μάνα μας.

Αν θέλετε να μεγαλώσετε παιδιά, γίνετε ετεροφυλόφιλοι γιατί ανατροφή παιδιών χωρίς μητρότητα δεν γίνεται. Να χαρώ εγώ φεμινιστικά επιχειρήματα...

Ephemeron είπε...

gay super hero,
ελα τωρα σε παρακαλώ... βουλωσε το...
αφου το ξερεις οτι δεν μπορεις να βγαλεις το παιδι απο μεσα σου!!!
Τωρα πως να πεσω για υπνο μετα απ' αυτα;;;
Θα πρεπει να κατεβασω 5 τεκίλες και 10 χαπια...

gay super hero είπε...

@ KS

Καταλαβαίνω πόσο ψυχοφθόρο είναι να έχει παλέψει κάποιος για όλη του τη ζωή και να συνειδητοποιεί ότι ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει ουσιαστικά, ότι η απόρριψη και η προκατάληψη συνεχίζουν να ζουν και να βασιλεύουν.

Δεν μπορούμε όμως να αφήσουμε την εχθρότητα των γύρω μας να μπει μέσα μας και να μας ροκανίζει σαν το σαράκι. Δεν μπορούμε να τους προσφέρουμε στο πιάτο αυτό που επιδιώκουν, δηλαδή την αυτοκαταστροφή μας.

Όπως είχε πει και ο Ντελανοέ "δεν έχουμε σε καμία περίπτωση την πολυτέλεια να δώσουμε στις δυνάμεις της ομοφοβίας -κρυφής ή φανερής- την τεράστια ικανοποίηση που επιζητούν: τη δυνατότητα να μας κάνουν δυστυχισμένους."

stassa είπε...

Χμ, κατ' αρχήν διάβασα λάθος τη φράση του KS οτι "οι γκέυ δεν έχουν δικαίωμα να έχουν παιδιά" ως "δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν παιδιά". Μέχρι εκεί, λάθος μου.

Από 'κει και πέρα αυτή η βεβαιότητα οτι οι άνθρωποι που παρατάνε τα παιδιά τους είναι οι ίδιοι που δε θέλουνε ν' αφήσουνε τους γκέυς να παντρεύονται και να υιοθετούνε, είναι το πιο βδελυρό, σιχαμένο, συναισθηματικά εκβιαστικό πρόσχημα που έχω ακούσει. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει τί αναγκάζει έναν άνθρωπο να παρατήσει το παιδί του και κανείς δεν έχει δικαίωμα να πετάει τέτοιες αβασάνιστες ηθικές κρίσεις για κανέναν. "Εγκαταλείπουνε τα παιδιά τους και δε θέλουνε να παντρευόμαστε". Ποιός; Πού το ξέρεις αυτό; Μην έκανες κι έρευνα; Άντε πιάσε τη μάνα που πέταξε το παιδί της, ή έκανε έκτρωση, να της την πεις κι από πάνω επειδή δεν υποστηρίζει τα αιτήματά σου. Αυτή είναι η διαφορετική ευαισθησία των ομοφυλόφιλων αντρών; Που δε δίνουνε δεκάρα για το πως αισθάνεται μια γυναίκα που αναγκάζεται να εγκαταλείψει το παιδί της, και σκέφτονται μόνο τί δεν μπορούνε να έχουνε οι ίδιοι; Γιατί, εκείνη μπορεί να τό 'χει, και το πέταξε; Τόσο ναρκισιστικός και χοντρόπετσος έχει γίνει ο μέσος γκέυ που νομίζει οτι μόνο αυτός έχει αισθήματα;

Όσο για το "παντρέψου μια λεσβία", να στο εξηγήσω καθαρά και ξάστερα. Πολλές οικογένειες λεσβιών υπάρχουν και μεγαλώνουν τα παιδιά τους. Νομοθετική αναγνώριση δεν έχουν καμμιά, και συνήθως τα παιδιά τους τα έχουν από προηγούμενο γάμο της μιας ή της άλλης (ή και των δύο). Τα ζευγάρια των γκέυ αντρών είναι που συνήθως δεν έχουν παιδιά, επειδή χρειάζονται μια γυναίκα να τα γεννήσει. Παραδοσιακά, οι γκέυ που θέλανε οικογένεια, είχανε μια επιλογή: να κάνουνε οικογένεια με μια γυναίκα, ή να χαρούνε τη ζωή τους σαν γκέυ άντρες (μπορεί στο γκέυ κίνημα να φαίνεται απίστευτο αυτό, αλλά την ίδια ακριβώς επιλογή έχουνε και οι στρέητ). Σήμερα όμως, δεν είναι τόσο δύσκολο να βρει ένας γκέυ άντρας μια γυναίκα που δε θέλει να δεσμευτεί σε μια σχέση μ' έναν άντρα, αλλά παρ' όλ' αυτά θέλει παιδιά και την υποστήριξη για να τα μεγαλώσει. Τέτοιες γυναίκες επίσης συμβαίνει συχνά να είναι λεσβίες και να έχουν ήδη μια σχέση με μια γυναίκα και να σκέφτονται πώς θα γίνει να κάνουνε παιδιά- συνήθως καταφεύγουν σε τράπεζες σπέρματος κλπ. Όπως και το ζευγάρι των αντρών στην παρακάτω ανάρτηση κατέφυγε σε μια "επαγγελματία μητέρα". Υπάρχει κάποιο νομοθετικό εμπόδιο σ' αυτό το διακανονισμό; Και τί σας εμποδίζει να τα βρείτε μεταξύ σας, λεσβίες και γκέυ άντρες, να κάνετε παιδιά μεταξύ σας και να τα μεγαλώσετε όλοι μαζί, ή έστω κάθε ζευγάρι μόνο του;

Με πιάνεις τώρα; Τα περιμένετε όλα από την κακούργα κοινωνία που δεν σας καταλαβαίνει, ή δεν τα περιμένετε; Έχετε ψαχτεί καθόλου για εναλλακτικές λύσεις, πριν αρχίσετε να τα φορτώνετε όλα στους ανεύθυνους στρέητ που παρατάνε τα παιδιά τους; Κι είστε απολύτως σίγουροι οτι θέλετε παιδάκια τελικά;

erva_cidreira είπε...

Ας δεχτώ ότι δεν καταλαβαίνεις. Πάμε πάλι από την αρχή:
Τα παρατημένα παιδιά δεν έχουν μόνο μητέρες έχουν και πατέρες. Επίσης υπάρχει ένα ολόκληρο θεσμοθετημένο σύστημα που επιτρέπει την χωρίς συνέπειες εγκατάλειψή τους, ανεξάρτητα από το αν οι γονείς είναι σε θέση να τα αναθρέψουν είτε όχι.
Είναι το ίδιο σύστημα που επιτρέπει κλείνοντας τα μάτια όλες τις παρανομίες των ετερόφυλων ζευγαριών που μπορείς να διαβάσεις στην επόμενη ανάρτηση και το ίδιο που απαγορεύει την υιοθεσία, την υποβοηθούμενη ιατρική αναπαραγωγή και την από κοινού μέριμνα στα ομόφυλα ζευγάρια χωρίς σ’ αυτή την περίπτωση να κάνει τα στραβά μάτια.
Και το σύστημα υπάρχει επειδή η πλειοψηφία, ετεροφυλόφιλη κατά τεκμήριο, το εγκρίνει. Εσύ έχεις κάνει κάποια έρευνα ότι όσοι εγκαταλείπουν τα παιδιά τους δεν ανήκουν στην παραπάνω πλειοψηφία; Θα χαιρόμουν να μας παραπέμψεις σ’ αυτήν. Μέχρι τότε θα μου επιτρέψεις να συμφωνώ με τον KS.
Όσο για τις λεσβίες, που συνήθως δείχνουν στο θέμα αυτό περιορισμένη αλληλεγγύη, κι αυτές χρειάζονται τον άνδρα για να αποκτήσουν παιδί, αλλά κάποιες παρακάμπτουν το εμπόδιο της νομικής απαγόρευσης να καταφύγουν σε τράπεζα σπέρματος χωρίς την έγκριση του συζύγου με ένα «πήδημα» χωρίς ενημέρωση του υποψήφιου δότη, συνήθως επιλεγμένου με την κλασική ευγονική λογική. Τις κατανοώ, αλλά ούτε όλες είναι διατεθειμένες για κάτι τέτοιο, ούτε οι άνδρες ομοφυλόφιλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την παραπάνω τακτική, ακόμη κι αν δεν είχαν ηθικές αναστολές. Επιπλέον ακόμα και τα ζευγάρια που θα βρουν κάποια μεσοβέζικη λύση, όπως αυτές που προτείνεις, δεν μπορούν να έχουν κοινή μέριμνα στα παιδιά τους. Ή μήπως πιστεύεις ότι υπάρχουν λεσβίες που χαρίζουν τα παιδιά τους; Αν ναι, θα χαρούμε να μας τις υποδείξεις.
Με πιάνεις τώρα ή θα συνεχίσεις να παριστάνεις την «αντικειμενική», απ’ έξω παρατηρήτρια;

Tales from the other side of town είπε...

Στάσσα, εναλλακτική λύση ήταν και αυτή που ακολουθούσαν πολλά ζευγάρια αντρών στο παρελθόν (ακόμη και μέχρι πρόσφατα) και για να εξασφαλίσουν την από κοινού αποκτηθήσα περιουσία τους υιοθετούσαν ο ένας τον άλλο, γιατί δεν μπορούσαν να παντρευτούν (ή να κάνουν σύμφωνο).

Το θέμα δεν είναι να ακολουθούμε "εναλλακτικές λύσεις", αλλά το κράτος δικαίου να δίνει λύσεις για όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου τους.

Προσωπικά, δεν θα ρίξω τις ευθύνες στην "κακούργα κοινωνία", αλλά σε μας τους ίδιους που ελάχιστα κάνουμε για να αποκτήσουμε τα δικαιώματα που πρέπει να έχουμε.

Επίσης, η "εναλλακτική λύση" που προτείνεις είναι λάθος. Γιατί, οκ, θα αποκτηθεί το παιδί, αλλά δεν θα έχουν και οι δύο άντρες δικαιώματα γονεϊκότητας στο παιδί. Κανείς δεν εξασφαλίζει μετά τον δεύτερο απ' το ζευγάρι που δεν θα είναι βιολογικός πατέρας. Και κανείς δεν εξασφαλίζει μετά ότι η μητέρα δεν θα αλλάξει γνώμη, θα πάρει διαζύγιο με τον βιολογικό πατέρα και μετά θα μείνουν "μπουκάλα" κι οι δύο.

Τέλος, δεν ξέρω πόσοι από μας θα ήθελαν πραγματικά να αποκτήσουν παιδιά μέσω υιοθεσίας. Υπάρχουν όμως (έστω λίγοι) και θα πρέπει να έχουν αυτό το δικαίωμα.

Ephemeron είπε...

Stassa
για εμενα προσωπικα, δεν αλλαζει τιποτα στη ζωη μου οπως και να πανε τα πραγματα, γιατι ηδη ειμαι αρκετα μεγάλος για να εχω ενα παιδι...
Απλα προσπαθω να ειμαι δικαιος και να κανω οτι μπορω ωστε τα νεα παιδια να μην εχουν να τραβηξουν οτι τραβηξαμε και εμεις οταν ειμασταν νεοι...
Δεν νομιζεις οτι ειναι υποχρεωση καθε δημοκρατικου πολιτη και καθε ανθρωπου που εχει μυαλο και καρδια να αγωνίζεται για ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ???

stassa είπε...

Ε KS τότε, αν δε σε καίει να κάνεις παιδιά, τί θες και λες για γροθιές στο στομάχι...;

Έρβα,
Ωραία, χαμηλώνω εγώ πρώτη τους τόνους, αφού τους ανέβασα εγώ πρώτη. Για να δούμε όμως ποιά είναι αυτή η ετεροφυλόφιλη πλειοψηφία που λες. Κατ' αρχήν, οι άνθρωποι που παρατάνε τα παιδιά τους δεν είναι η πλειοψηφία των ετεροφυλόφιλων αλλά κυρίως νεαρές γυναίκες, που αναγκάζονται, για τον ένα ή τον άλλο λόγο να φέρουν σε πέρας μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, συχνά επειδή δεν μπορούν να κάνουν έκτρωση, συχνότερα επειδή τις εγκαταλείψανε οι πατεράδες των παιδιών τους. Προφανώς κάπου εκεί μέσα είναι και κάποιες λεσβίες γυναίκες, από θύματα βιασμών μέχρι θύματα καταναγκαστικών γάμων- πόσες; Ποιός ξέρει.

Πέρα απ' αυτό, για την ετεροφυλόφιλη πλειονότητα (που εγκρίνει το σύστημα κλπ)- ποιάς χώρας, συζητάμε; Των ΗΠΑ; Της Ενωμένης Ευρώπης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Των χωρών που αναγνωρίζουν το δικαίωμα της ομογονεϊκότητας; Μέσα σ' αυτήν την απροσδιόριστη πλειοψηφία, υπάρχει μια σημαντική μερίδα που δεν έχει καμμία διάθεση να καταπατήσει κανενός τα δικαιώματα, ενώ έχει καθε διάθεση να συμμετάσχει σε κοινωνικές αλλαγές προς όφελος κάθε μειονότητας. Κι αφού σε πολλές χώρες αυτές οι κοινωνικές αλλαγές συντελουνται, κάνεις λάθος στην εκτίμησή σου περί πλειοψηφίας.

Όσον αφορά τις παρανομίες των στρέητ ζευγαριών, στην παρακάτω ανάρτηση διαβάσαμε πως ένα γκέυ ζευγάρι κατέφυγε, ουσιαστικά, σε εμπόριο βρεφών, για να λύσει το πρόβλημά του. Η από πάνω ανάρτηση πάλι, λέει ακριβώς οτι δεν είναι μόνο τα γκέυ ζευγάρια που δεν μπορούνε να υιοθετήσουνε κι αναγκάζονται να καταφεύγουνε σε "παράνομες" λύσεις. Θα προτείνω λοιπόιν και πάλι, αυτή τη φορά με πιο ήπιο τόνο, να κάνουμε λίγο κράτει με τις ηθικές κρίσεις, γιατί αυτές ακριβώς είναι που μπαίνουνε εμπόδιο σ' όλους.

Τέλος, φυσικά δεν μιλάω "έξω απ' το χορό". Όσο μπορείς να υιοθετήσεις εσύ, άλλο τόσο μπορώ κι εγώ. Κι όσο για τις "μεσοβέζικες" λύσεις που προτείνω, εσένα μπορεί να σου φαίνονται λίγο space, εγώ έκανα κάποιες προσπάθεις, δεν έγινε τίποτα, τί να γίνει. Μια φορά ξέρω οτι αν ένας άνθρωπος θέλει όντως να κάνει παιδιά και έχει τη δυνατότητα, βιολογικά, δεν μπορεί κανείς να τον εμποδίσει, ούτε κι είναι αναγκασμένος να παντρευτεί για να τα φροντίσει. Οτι θα έχει προβλήματα αν είναι ομοφυλόφιλος, ναι, θα έχει. Και στρέητ να είναι- χίλια δυο. Φυσικά θα διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας, για να μην έχουμε αυτά τα συγκεκριμένα προβλήματα που έχουμε σαν λοατ άτομα. Αλλά μέχρι τότε, γιατί δεν μπορείς να κάνεις παιδιά αν τα θες; Δε μιλάω για υιοθεσία και γάμο- να κάνεις παιδιά μ' έναν άνθρωπο του άλλου φύλου λέω. Μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό γιατί είναι αδύνατο, για όποιον το θέλει όντως τόσο πολύ;

Ε, γιατί βασικά ελάχιστοι τελικά το θέλουνε τόσο πολύ...

stassa είπε...

Tales,

Όπως λέω και στον έρβα προφανώς είναι ανάγκη να αναγνωρίζονται ουσιαστικά τα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών. Αλλά μέχρι τότε, υπάρχουν λύσεις, που μπορεί να είναι προβληματικές αλλά είναι όμως διαθέσιμες. Αν αυτό που θες είναι να κάνεις παιδιά και μπορείς, βιολογικά, τότε κοιτάς κατ' αρχήν να κάνεις παιδιά, όπως μπορείς -κι εντωμεταξύ κοιτάς να δεις πώς θα αποκτήσεις κι όλα τ' άλλα που δικαιούσαι.

Τώρα, για το κατά πόσο σ' εξασφαλίζει αυτο που προτείνω- όχι. Ούτε ένας ετεροφυλόφιλος γάμος εξασφαλίζει κανέναν, ή τίποτα. Γενικώς, εξασφάλιση απόλυτη δεν υπάρχει. Γιατί, αν αναγνωριστεί το δικαίωμα της ομογονεϊκότητας, θα αλλάξει αυτό; Ένα γκέυ ζευγάρι δεν μπορεί να χωρίσει, να τρώγεται για τη διατροφή και να σκοτώνεται για την κηδεμονία; Αλλά δεν κάνεις σχέδια για το μέλλον με σκοπό το διαζύγιο...

Το γεγονός είναι οτι για να αποκτήσει παιδί ένα ζευγάρι αντρών, πρέπει να βρεθεί μια γυναίκα να το κάνει. Μ' αυτή τη γυναίκα, ή πρέπει να έχουνε κάποια σχέση, φιλική, επαγγελματική, οτιδήποτε, ή πρέπει αυτή να εγκαταλείψει το παιδί της (ή να πεθάνει) για να το υιοθετήσουνε. Σε μια ιδανική κοινωνία, δε θα χρειάζεται καμμία γυναίκα να εγκαταλείψει το παιδί της. Σ' αυτή την ιδανική κοινωνία όμως, τα ζευγάρια των γκέυ αντρών δε θα βρίσκουνε παιδιά να υιοθετήσουνε. Άρα, μακροπρόθεσμα, ιδανικά, ούτε η υιοθεσία είναι λύση. Αλλά κοιτάμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε, τώρα.

erva_cidreira είπε...

Να σου το επαναλάβωμια φορά ακόμη:
Καμία ένδειξη δεν υπάρχει ότι τα εγκαταλειμμένα παιδιά προέρχονται από gay friendly γονείς. Αντιθέτως η εμπειρία δείχνει ότι οι αδιάφοροι πατέρες, οι συντηρητικοί παππούδες και πιθανότατα οι «κλασικών» αντιλήψεων «ανήμπορες» μητέρες είναι ένα τυπικό δείγμα της μεγάλης ετεροφυλοφιλικής, και κατά τεκμήριο ομοφυλοφοβικής πλειοψηφίας, αυτής που ψηφίζει και εκλέγει τις κυβερνήσεις. Προσωπικά αυτό αντιλαμβάνομαι βλέποντας ακόμη και τις σχετικές ιστορίες στην τηλεόραση από το «΄Εχετε πακέτο» μέχρι τις λατινοαμερικάνικες τηλενουβέλες.
Επίσης στην προηγούμενη ανάρτηση δεν υπάρχει ένα γκέι ζευγάρι που κατέφυγε σε εμπόριο βρεφών για να λύσει το πρόβλημά «του», αλλά ένα ομόφυλο ζευγάρι που αναγκάστηκε να ξενητευτεί και με μεγάλο κόστος ακολούθησε μια διαδικασία σε χώρα όπου αυτή είναι νόμιμη. Νομίζω ότι διαβάζεις κάπως βιαστικά και επιπόλαια.
Σε κάθε περίπτωση όμως η «λύση» του προσχηματικού ετερόφυλου γάμου που προτείνεις για να αποκτήσει κανείς παιδί δεν συνάδει ούτε με το κράτος δικαίου ούτε με τις προσωπικές ηθικές αρχές των περισσοτέρων μας. Και κυρίως δεν εξασφαλίζει ότι στο παρόν νομικό σύστημα θα μπορεί έστω και ο βιολογικός πατέρας να διατηρήσει το δικαίωμα της γονικής μέριμνας, αν κάτι πάει στραβά και η υπόθεση καταλήξει στα δικαστήρια, πόσο μάλλον ο έτερος σύντροφος.

gay super hero είπε...

Kαλά τώρα το θέμα μας δεν είναι αν οι γονείς που εγκαταλείπουν τα παιδιά τους είναι gay-friendly ή όχι. Ούτε θα βγάλουμε συμπεράσματα επ'αυτού από τις τελενουβέλες. Το θέμα είναι ότι η πλειοψηφία έχει εξασφαλίσει για τον εαυτό της όλα τα δικαιώματα - από την υιοθεσία και την υποβοηθούμενη αναπαραγωγή μέχρι την έκτρωση και την εγκατάλειψη βρεφών ενώ η μειοψηφία δεν έχει απολύτως κανένα δικαίωμα.

Note to Stassa: Aυτό που έκαναν τα παιδιά στην παρακάτω ανάρτηση λέγεται "υποβοηθούμενη αναπαραγωγή" όχι "εμπόριο βρεφών". Κάποια γυναίκα συμφώνησε να τους δώσει το ωάριό της και κάποια άλλη να κυοφορήσει ένα παιδί που δεν είναι δικό της. Να προσέχουμε και τί λέμε...

erva_cidreira είπε...

Να με συγχωρείς, αλλά αυτό ακριβώς έγινε το θέμα μας αφ’ ότου η Stassa έγραψε ότι η βεβαιότητα οτι οι άνθρωποι που παρατάνε τα παιδιά τους είναι οι ίδιοι που δε θέλουνε ν' αφήσουνε τους γκέυς να παντρεύονται και να υιοθετούνε, είναι το πιο βδελυρό, σιχαμένο, συναισθηματικά εκβιαστικό πρόσχημα που έχω ακούσει, ότι δε δίνουνε δεκάρα για το πως αισθάνεται μια γυναίκα που αναγκάζεται να εγκαταλείψει το παιδί της, και σκέφτονται μόνο τί δεν μπορούνε να έχουνε οι ίδιοι και ότι καλύτερα να το βουλώνoυμε με τις επιλογές του άλλου.
Για να μην προσθέσω και τα της Ελισάβετ στο προπροηγούμενο ποστ ότι oι ομοφυλόφιλοι άντρες αντιμετωπίζουνε τη γυναίκα σαν εκτελεστικό όργανο για τις επιθυμίες τους και με κάποιους άντρες ομοφυλόφιλους μας χωρίζουνε πιο αγεφύρωτες διαφορές από τους ετερό συνανθρώπους μας
Και νάσαι σβέβαιος ότι από τα ριάλιτυ και τις τηλενουβέλες μπορείς να βγάλεις πιο χρήσιμα συμπεράσματα για την κοινωνική ευαισθησία της πλειοψηφίας απ’ όσο προβάλλοντας φανταστικές εικόνες οικουμενικής αδελφοσύνης που καταστρέφουν οι γκέι με τον ναρκισσισμό και τη χοντροπετσιά τους

Κατάλαβες, εκεί που μας χρωστάγανε, θα πρέπει τώρα να δώσουμε και το βόδι.

Ephemeron είπε...

Μμμμ...
...νομιζω οτι πρεπει να αλλαξουμε τον μυθο της Μηδειας και να τον ξαναγράψουμε, ετσι ωστε να δειχνει οτι η Μηδεια ή ηταν αλκοολικη, ή τζάνκυ, ή οτι ειχε φοβερα προβληματα φτωχιας, και γι' αυτο σκοτωσε τα παιδια της...

stassa είπε...

Έρβα,
Ναι, αυτό είναι το θέμα μας- από την αρχή. Ο KS λέει οτι οι ίδιοι άνθρωποι που παρατάνε τα παιδιά τους είναι αυτοί που του αρνούνται το δικαίωμα στην οικογένεια. Εσύ συμφωνείς και επαυξάνεις οτι είναι τα ήθη της ετεροφυλόφιλης πλειοψηφίας που την αναγκάζουν να παρατάει τα παιδιά της.

Εγώ σου λέω οτι είναι αναίσθητο, όταν μαθαίνεις οτι μια γυναίκα παράτησε το παιδί της, το πρώτο που σκέφτεσαι να είναι ο εαυτός σου και τα δικά σου προβλήματα- και να την κατηγορείς κι από πάνω οτι φταίει γι' αυτά. Λες, οτι αυτές οι μανάδες είναι "τυπικό δείγμα της ετεροφυλόφιλης, κατά τεκμήριο ομοφοβικής, πλειοψηφίας"- δικαιολογείσαι δηλαδή να τις αντιμετωπίζεις ως "πλειοψηφία" κι όχι σαν άτομα; Όμως, κι αν η πλειοψηφία δεν ασχολείται με τα προβλήματά σου, δεν είναι επειδή μισούνε και θέλουν το κακό σου, αλλά επειδή έχουν τα δικά τους προβλήματα που είναι το ίδιο σημαντικά και επείγοντα με τα δικά σου και δεν έχουν τις δυνάμεις να ασχοληθούν και με τα δικά σου, που δεν τα έχουνε καν υπόψη τους. Αυτό είναι η πλειοψηφία: συνηθισμένοι άνθρωποι που δεν ξέρουν τί να πρωτοκάνουν για να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη. Όπως ακριβώς κι εσύ.

Σε ρωτάω πάλι: στην Ορουγουάη, στη Γερμανία, σ' άλλες χώρες όπου αναγνωρίζεται το δικαίωμα της ομογονεϊκότητας- είναι ομοφυλόφιλη η πλειοψηφία, δεν είναι ομοβοφική η πλειοψηφία των ετεροφυλόφιλων, ή οι γυναίκες που παρατάνε τα παιδιά τους τα παρατάνε για άλλους λόγους απ' ό,τι στις χώρες που εμποδίζουν την ομογονεϊκότητα;

Για το άλλο θέμα, όπως δεν είναι κάποιο καπρίτσιο του λοατ κινήματος που μιλάει για δικαιώματα, έτσι δεν είναι και καπρίτσιο του γυναικείου κινήματος ν' μιλάει για την ιδιοκτησία του γυναικείου σώματος. Είναι φυσικό όταν μια γυναίκα ακούει για νοικιασμένες μήτρες, για μια γυναίκα που κάνει τρία-τέσσερα παιδιά το χρόνο για να βγάλει τα προς το ζην, να αντιδράσει έντονα. Μπορεί να εκφράστηκε αδέξια η αναγνώστριά σου, αλλά ίσως να σκεφτείς οτι για να αντιδράει έτσι συναισθηματικά κάποιος, δεν έχεις προσέξει τί επίδραση έχει πάνω του αυτό που λες. Δεν έχεις δει τα πράγματα από τη σκοπιά του. Άλλωστε, είναι κάνα φρέσκο νέο αυτό οτι τα λοατ άτομα δεν καταλαβαίνουν το ένα το άλλο; Αλλά ίσως εννοείς οτι δεν είναι γνώρισμα των λοατ ατόμων αυτό. Εκεί, πάσο.

gay super hero είπε...

"Είναι φυσικό όταν μια γυναίκα ακούει για νοικιασμένες μήτρες, για μια γυναίκα που κάνει τρία-τέσσερα παιδιά το χρόνο για να βγάλει τα προς το ζην, να αντιδράσει έντονα."

M'αρέσει που γράφεις ότι ο έρβα βγάζει αυθαίρετα συμπεράσματα για τις γυναίκες που εγκαταλείπουν τα παιδιά τους. 'Οτι δηλαδή δεν είναι τελείως αυθαίρετο το συμπέρασμα ότι η γυναίκα που "νοικιάζει τη μήτρα της" όπως λες το κάνει επειδή εκεί την έριξε η ανάγκη και την εκμεταλλεύεται η αναίσθητη γκέι φαλλοκρατία.

Πού το ξέρεις αυτό; Πώς ξέρεις ότι αυτές οι γυναίκες δεν το κάνουν γιατί θέλουν να προσφέρουν σε άτεκνα ζευγάρια; Ή απλά επειδή είναι πιο προσοδοφόρο από κάποια άλλη απασχόληση; 'Η από ένα συνδυασμό των δύο παραπάνω;

Και στην τελική θα είχε αντιδράσει με τον ίδιο "συναισθηματικό" τρόπο η αναγνώστρια που λες αν ένα άτεκνο ετερόφυλο ζευγάρι κατέφευγε σε παρένθετη μητέρα επί πληρωμή; Αλλά ξέχασα, μια γυναίκα δικαιούται να σφίξει στην αγκαλιά της ένα παιδί που δεν μπόρεσε να κάνει η ίδια γιατί σε αντίθεση με τις αδελφές -που όπως έχουμε τονίσει κάνουν τα παιδιά τους για καθαρά "εγωιστικούς λόγους" και είναι και σεξιστικά γουρούνια που θέλουν να τα μεγαλώσουν χωρίς μητέρα- αυτή έχει το "μητρικό φίλτρο" οπότε όλες οι ευαισθησίες σας πηγαίνουν πάσο.

Τέλος να σε ενημερώσω ότι οι περισσότεροι γκέι άντρες που αισθάνονται την ανάγκη να κάνουν οικογένεια καταφεύγουν στον τρόπο που τους προτείνεις, κάνουν δηλαδή έναν ετερόφυλο γάμο γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος. Να φανταστώ ότι θεωρείς ιδανικές αυτές τις καταστάσεις - άλλωστε οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν μπορεί παρά να είναι bisexuals οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Καλά τα λέει ο έρβα, εκεί που μας χρωστάγανε μας ζητάνε και το βόδι.

stassa είπε...

Τέλος να σε ενημερώσω ότι οι περισσότεροι γκέι άντρες που αισθάνονται την ανάγκη να κάνουν οικογένεια καταφεύγουν στον τρόπο που τους προτείνεις, κάνουν δηλαδή έναν ετερόφυλο γάμο γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος. Να φανταστώ ότι θεωρείς ιδανικές αυτές τις καταστάσεις - άλλωστε οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν μπορεί παρά να είναι bisexuals οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Ή απλώς μπορεί να μη μισούν το άλλο φύλο και να μην σιχαίνονται τα γεννητικά του όργανα και τον τρόπο που λειτουργεί το σώμα του (ή το δικό τους). Ή να έχουν διαφορετικές προτεραιότητες από σένα, και να τους ενδιαφέρει περισσότερο να κάνουν οικογένεια παρά να εκφράσουν την ταυτότητά τους. Αλλά βέβαια εδώ συζητάμε πώς θα γίνει να κάνει οικογένεια ένας άνθρωπος που τα βλέπει όλα ακριβώς όπως εσύ- ή όχι; Ε, εσύ σίγουρα, ούτε οικογένεια μπορείς να κάνεις, ούτε να υιοθετήσεις, έτσι όπως έχουν τα πράγματα. Σίγουρα δεν είναι ιδανική αυτή η κατάσταση, κι είναι ηλίθιο να αναγκάζεται να καταφεύγει κανείς σε λευκούς γάμους και τέτοιους διακανονισμούς. Γι' αυτό και μιλάμε για το δικαίωμα στην ομόφυλη οικογένεια. Προς το παρόν όμως, αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει, κι έτσι κάποιοι γκέυ άντρες και γυναίκες, καταφεύγουν στο συμβιβασμό της ετερόφυλης οικογένειας.

Όμως, όλοι αναγκαζόμαστε να κάνουμε επιλογές και συμβιβασμούς, κι αυτό είναι αναπόφευκτο όταν ζούμε μαζί με άλλους ανθρώπους που δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες με μας. Τουλάχιστον, οι ενήλικοι άνθρωποι μαθαίνουν να συμβιβάζονται και να προσαρμόζονται στην πραγματικότητα και να πετυχαίνουν τους σκοπούς τους παρά τις δυσκολίες. Τα κακομαθημένα παιδάκια είναι που κάθονται στη γωνίτσα τους, χτυπάνε το ποδαράκι τους κάτω και κλαίγονται που δεν τους αγαπάει κανείς και δεν τους κάνει κανείς τα χατήρια τους.

Που ξέρω, ρωτάς, οτι δεν είναι απλά μια επιλογή καριέρας όπως όλες οι άλλες, για μια γυναίκα να αποφασίσει να νοικιάζει τη μήτρα της. Το ξέρω γιατί το παιδί δεν είναι τσουρέκι να το βάλεις στο φούρνο και να περιμένεις να γίνει. Αλλά όπως είπα, όταν δε θα αναγκαστείς να το βγάλεις από μέσα σου το παιδί, το μόνο εύκολο είναι να μιλάς και να κάνεις πνεύμα. Ρώτα όμως και τον έρβα- κι εκείνος φαίνεται να θεωρεί οτι δεν θα βρεις λεσβία να σου χαρίσει τα παιδιά της.

Τα άλλα που λες, για μητρικά φίλτρα και τις κακές αδερφές που είναι σεξιστικά γουρούνια κλπ κλπ, δεν αφορούν εμένα άρα βρέστα με αυτούς που αφορούνε. Εγώ δεν χρησιμοποιώ καν την έκφραση "αδερφή".

Όσο γι' αυτά που σου χρωστάνε- άσε. Στάσου στην ουρά όπως όλος ο κόσμος.

gay super hero είπε...

Stassa είσαι εντελώς off από την πρώτη μέχρι την τελευταία λέξη. Δεν έχει κανένα νόημα να συνεχιστεί αυτή η συζήτηση.

Και ειλικρινά καιρό έχω να διαβάσω ομοφοβικότερη πρόταση από αυτή που ξεκινάει το σχόλιό σου.

stassa είπε...

Τί λες; Είμαι ομοφοβικιά; Εσωτερικευμένα ή εξωτερικευμένα;

stassa είπε...

Ναι τη λέξη "ομοφοβία" την έχουμε κάνει ψωμοτύρι και την πετάμε έτσι. Εσύ είχες κάποιο λόγο να αρχίσεις να μιλάς για το ποιός είναι αμφιφυλόφιλος; Ναι, κάποιοι αμφιφυλόφιλοι θα ήταν ικανοποιημένοι με έναν ετερόφυλο γάμο, και δε θα είχαν πρόβλημα να κάνουνε οικογένεια και παιδιά με το αντίθετο φύλο. Αυτοί προφανώς δεν είναι το θέμα μας όταν μιλάμε για ομογονεϊκότητα, αλλά εσύ θεώρησες σωστό να τους αναφέρεις, αφού μιλούσες μαζί μου, γιατί σου έχει μείνει το άχτι και ξύνεσαι.

Οτι υπάρχουν ομοφυλόφιλοι άντρες που είναι μισογύνηδες και αντιμετωπίζουνε τις γυναίκες με απέχθεια και υποτίμηση είναι γνωστό- όπως υπάρχουν λεσβίες που αντιμετωπίζουν τους άντρες με ανάλογη καχυποψία και θεωρούν τις λεσβίες που πηγαίνουν μ' άντρες προδότες. Από 'κει ξεκινάει η αμφιφυλοφοβία, σαν τη δικιά σου: από τη μισανδρία και το μισογυνισμό των γκέυ και των λεσβιών. Εσύ ο ίδιος είσαι παράδειγμα, του στεροτυπικού μισογύνη γκέυ, και δες τί είπες για το πως είναι μια απλή επιλογή καριέρας για μια γυναίκα να μισθώνει τη μήτρα της.

Προφανώς υπάρχουν ομοφυλόφιλοι άντρες που δεν έχουνε πρόβλημα να κάνουνε έρωτα με μια γυναίκα, για να κάνουνε παιδιά μαζί της και δεν αισθάνονται οτι προσβάλεται η ταυτότητά τους, ούτε το κάνουνε για ν' αποδείξουνε τίποτα, ούτε έχουνε ανάγκη να το δικαιολογήσουνε σε κανέναν. Αυτοί, τί είναι; Μπαϊσέξουαλς, ετεροφυλόφιλοι, ή δεν μετράνε σαν ομοφυλόφιλοι και γι' αυτό δεν ασχολούμαστε με την περίπτωσή τους και δεν τη θεωρούμε μια κάποια λύση όταν το ζητούμενο είναι να κάνεις παιδιά κατ' αρχήν, κι όχι το αν θ' αναγνωριστεί το δικαίωμα της ομογονεϊκότητας ή όχι;

Γιατί αυτό το τελευταίο δε θα γίνει όσο είμαστε σε ηλικία γάμου εγώ κι εσύ. Ο καθένας πρέπει να κάνει τις επιλογές του. Αν θες οικογένεια, στην Ελλάδα, οι επιλογές σου είναι συγκεκριμμένες και περνάνε από τον ετεροφυλόφιλο γάμο. Μπορείς να χτυπιέσαι όσο θες και να με λες ομοφοβικιά μέχρι να πέσουν οι σοβάδες, αλλά άλλη λύση δεν υπάρχει.

erva_cidreira είπε...

Stassa,
λυπάμαι που σου το λέω αλλά αυτό είναι το τελευταίο σχόλιό σου που δημοσιεύω στην παρούσα ανάρτηση.
Προφανώς έχεις χάσει κάθε έλεγχο του τι γράφεις, έχεις λησμονήσει προ πολλού τους καλούς σου τρόπους και εκτίθεσαι με τρόπο ανεπανόρθωτο, επιτρέποντας στον καθένα να προχωρήσει κι εκείνος με τη σειρά του σε πιθανολογήσεις ψυχολογικού τύπου για σένα, και αναπόφευκτα γενικεύοντας και κατηγοριοποιώντας να οδηγηθεί σε ευρύτερα φοβικά κι αρνητικά συμπεράσματα.
Είναι κρίμα να αδικείς τόσο τον εαυτό σου, και τους άλλους.