22.2.08

Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Είναι μεσημέρι Σαββάτου και μια φίλη μου τηλεφωνεί να πάω σπίτι της το απόγευμα για καφέ.
- Ξέρεις ποια θα έχω! ( με εμφατική βεβαιότητα)
- Όχι. Ποια;
- Την Άννα, την αστρολόγο! Θα έρθει απ’ την Αθήνα. Τα λέει όλα! Βρίσκει τα πάντα. Παρελθόν, παρόν, μέλλον. Ο Σεραφείμ (ο δυστυχής σύζυγος της φίλης μου) θα δουλεύει, οπότε κανένα πρόβλημα.
Δεν ήξερα την Άννα, την αστρολόγο. Ήξερα τη φίλη μου. Τρία χρόνια παντρεμένη και η πολυπόθητη εγκυμοσύνη δεν ερχόταν με τίποτα. Γι αυτό καιγόταν. Γι αυτό και θα ‘καιγε το δεκαχίλιαρο που γύρευε ως αμοιβή η εξ Αθηνών παντογνώστρια, η Άννα η αστρολόγος.
‘’Εγώ δεν πιστεύω σ’ αυτά. Θρησκείες, αστρολογίες ίσον όπιο του λαού’’ μονολογούσα. Αλλά από μέσα μου. Από έξω μου δεν είπα τίποτα. Πήρα δυο πεντοχίλιαρα, ήτοι πέντε μεροκάματα και πήγα.
Η τύπισσα, πενηντάρα πατημένη, είδε μπρος της δυο εικοσάρες επαρχιώτισσες διψασμένες για τα μεγάλα. Μας ζύγιασε καλά. Έβγαλε απ’ την τσάντα της ένα μάτσο αστρολογικούς χάρτες, και μας ρώτησε κάποια στοιχεία για να τα ‘’μελετήσει’’.
Έδειξε και δυσφορία που δε θυμόμουν την ακριβή ώρα που γεννήθηκα.
- Μεσημέρι. Της είπα. Η μαμά μου μού έχει πει πως γεννήθηκα μεσημέρι.
- Ναι, αλλά πριν ή μετά τη μία; Γιατί αλλάζει ο ωροσκόπος. Άλλο Λέων με ωροσκόπο ζυγό κι άλλο Λέων με ωροσκόπο Σκορπιό. Η επιστήμη θέλει ακρίβεια!
Πήρα τηλέφωνο τη συχωρεμένη τη μάνα μου.
- Δε φτάνει που κόντεψες να με πεθάνεις για να βγεις, ήθελες να κρατάω και ώρα! Πού γυρνοβολάς πάλι; Έλα σπίτι, έφτιαξα χορτόπιτα .
Τελικά αποφάσισα πως γεννήθηκα κατά τις έντεκα, για να τελειώνει η υπόθεση.
Γύρισα στο σαλόνι και είπα την ώρα της γέννησής μου με βεβαιότητα.
Η παντογνώστρια μελέτησε καλά τα δεδομένα. Εγώ περίμενα ξεφυλλίζοντας ένα βιβλίο κι η φίλη μου έτρωγε ως συνήθως τα νύχια της.
Σε κάνα δεκάλεπτο η επιστήμων αστρολόγος μας αποκάλυψε όλα τα μελλούμενα. Η φίλη μου θα έκανε παιδί σε ένα με δυο χρόνια, θα ζούσε ευτυχισμένη με τον άντρα της κι άλλα πολλά ευχάριστα ‘’θα’’. Ήρθε κι η σειρά μου.
- Εσύ θα σπουδάσεις και θα φύγεις μακριά. Θα διαβείς μεγάλες πόρτες και θα πάρεις άντρα ξένο. Τρία παιδιά βλέπω.
Η φίλη μου ποτέ δεν έκανε παιδί και σε δυο χρόνια χώρισε.
Εγώ σπούδασα κι έφυγα μακριά. Άντρα ξένο δεν πήρα. Γυναίκες πήρα πολλές. Αλλά ιθαγενείς όλες τους. Παιδιά βλέπω κι εγώ. Μα όχι τρία. Εκατοντάδες. Κι όχι δικά μου. Μαθητές είναι στα σκολειά που δουλεύω ως δασκάλα.
Ηθικόν δίδαγμα: Η επιστήμη θέλει ακρίβεια!

πέμπτη εποχή

1 σχόλιο:

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Μαλλον πεσατε σε ερασιτεχνες.Με σε δεκα λεπτα ουτε ελληνικος καφες δεν γινεται.Ετσι απλα και χωρις παραφιλοσοφιες