1.2.08

ΖΕΥΓΑΡΙΑ 5

Image Hosted by ImageShack.us
.
Α: (…)όταν το έκανα αυτό βρισκόμουν σε μια τελματωμένη μονογαμική σχέση, που σίγουρα η αγάπη δεν της έλειπε, αλλά είχε αποκτήσει προβλήματα αρκετά που δεν ήμουν σε θέση ή/και δεν επιθυμούσα να αντιμετωπίσω.
Με τη μονογαμική σχέση που είχε αρχίσει να τελειώνει, είχα την παράλογη απαίτηση να δεχτεί την ύπαρξη της νέας γυναίκας, των δύο νέων γυναικών βασικά και στην επιστροφή μου να με πάρει πίσω όπως ήμουν, χωρίς να έχω την παραμικρή διάθεση συμβιβασμού, συζήτησης. Την πλήγωσα πολύ περισσότερο από ότι τότε κατάλαβα και λυπάμαι αδιανόητα για αυτό, αλλά τελικά δε μετανιώνω για τίποτα. Δεν μπορούσα να την αφήσω, αλλά δεν ήθελα να κάνω και τίποτα για να μείνει και κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι πήγαινε καιρός που είχα σταματήσει να πιστεύω σ' αυτή τη σχέση. Και κατ 'επέκταση να πιστεύω σε οποιαδήποτε σχέση όπως τις ήξερα μέχρι τότε.
****
Λ: Σήμερα ξέρω πολύ καλά, ότι δεν χωρίσαμε επειδή έγινες ξαφνικά πολυάμορους. Χωρίσαμε επειδή είχαμε σοβαρά προβλήματα που δεν μπορούσαμε να διαχειριστούμε.
Δεν ξέραμε να βάλουμε όρια, δεν ξέραμε να προφυλάσσουμε τους εαυτούς μας, τίποτα δεν ξέραμε.
Ο μοναδικός τρόπος για να είμαστε ξανά μαζί είναι να μάθουμε να κάνουμε όλα αυτά τα πράγματα. Εγώ δεν τα παρατάω εύκολα. Μέχρι τελευταία στιγμή θα συνεχίζω να προσπαθώ να με βελτιώσω για να είμαι σε θέση να κάνω σχέση μαζί σου.
Σε νοιάζομαι (δεν μπορώ να σου πω, ότι σ αγαπώ)

90 μέρες μακριά από την Αστάρτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: