24.1.09

ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΡΗ

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
.
Ταις τελευταιες εφτομαες ειχα πολλη δουλεια αλλα ειχα καμια δκυο περπετειουλλες.Αναλαβα ενα μιτση (νομιμη ηλικια εννοειται) για "Εκπαιδευομενο Γκευ". Εν αφκαρτος τζιαι που την γκευ ζωη τζιαι που την Αμερικη.
Επειρα τον σε γκευ τζιαι φιλικα προς γκευ εστιατορια, γκευ μαχαζια, γκευ μπαρς, γκευ κλαπς, γκευ θεατρα, γκευ πισινες, γκευ "λουτρα" bathhouses οπως τα λαλουν δακατω, γκευ ταινιες τζιαι φυσικα μαχαζια οικειακου ντεκορ, ξερετε πιατα, κουππουδκια τζιαι παρακουππουδκια.
Σαν αφκαρτος που ηταν επειε να με ερωτευτει, εξηγησα του οτι εν η πουλλου του που ερωτευκεται τζιαι να καμνει υπομονη να ευρει εναν της ηλικιας του να ερωτευτει. Εκτος των αλλων εν εχω διαθεση να εχω φιλο τωρα. Βαρκουμε να ειμαι υπο ελεγχο. Ακομα καλα καλα εν εποσπαστηκα με τον σπανιολο. Ερωταμε ιντα οπου νοιωθω για λλοου του. ισως να εννοουσε περα που το γεγονος οτι εν μιτσης, λεπτος χωρις σκεμπε.
Εσιη ενδιαφερον να ζεις την ζωη μεσα που τα μαθκια καποιου αφκαρτου. Ουλλα εν τζιαινουρκα τζιαι ενδιαφεροντα για μενα ξανα. Μεχρι προτεινος ουλλα εφαινουνταν μου ουλλα τα ιδια.
Το μονο προβλημα ενει οτι εν λλιον ντροπαλος στην αρκη ιδιως για σεξ που στην ηλικια μου εν λλιον σπαστικο. Καποτε εν εχω υπομονη με τα κουτζια αλλα καποτε εν ενδιαφερον. Θυμουμε τζιαι εγιω ουλλες τις φοβιες που ειχα στην αρκη. Προσπαθω να μεν του χαλασω τον ψυχικο κοσμο με την κυνικοτητα που ερκετε με την ηλικια.
Γραφω τζιαι ξιγραφω διοτι δυσκολευκουμε να γραφω για τουτα τα πραματα χωρις να γινουμε πορνογραφος. Ισως να ευρω τροπο την επομενη φορα.

Gay Cyprus
.
Το όλο θέμα ξεκινάει μια βδομάδα πιο πριν, όταν είχα πάει σινεμά με τη φίλη μου τη Ρόζα, τον αδερφό της τον Χουάν και μια φίλη της. Τον Χουάν τον είχα μόλις πρόσφατα γνωρίσει και μου είχε φανεί αρκετά συμπαθής, όπως άλλωστε και οι περισσότεροι Λατίνοι (και δεν αναφέρομαι στη γνωστή μου αδυναμία στους Λατίνους - απλά πιστεύω τελικά ότι σαν ιδιοσυγκρασία οι Λατίνοι είναι αρκετά κοντά σε μας, ίσως μάλιστα πιο πολύ και από ότι οι Ισπανοί).
Μου έλεγε εδώ και καιρό να πάμε για ένα καφέ να μιλήσουμε. Ήθελε να μου μιλήσει για τα σχέδιά του να γυρίσει στο Περού, την επιχείρηση που θέλει να ανοίξει εκεί, να μου περιγράψει τις ανησυχίες του για το ότι θα αφήσει μόνη της την αδερφούλα του στη Βαρκελώνη και να μου ζητήσει κατά κάποιο τρόπο να του την προσέχω… Οπότε μετά το σινεμά και αφού τα κορίτσια φύγανε, μου πρότεινε να πάμε για καφέ και πήγαμε…
Αρχίσαμε να μιλάμε λοιπόν για το παρελθόν μας. Όταν ήρθε η σειρά μου να μιλήσω και επηρεασμένος από τη αυζήτηση που είχα λίγες μέρες πριν με την αδερφή του, είπα να είμαι τελείως ευθύς και να του μιλήσω ανοιχτά για τις τρέχουσες σεξουαλικές μου προτιμήσεις. Αρχικά έδειξε να εκπλήσσεται, αλλά φυσικά το πήρε μια χαρά. Και δεν χρειάστηκε πολύ ώρα για να περάσει στην αντεπίθεση και να μου πει ότι κι εκείνος έχει κάνει ανάλογες σκέψεις, χωρίς όμως να έχει προχωρήσει. Ήμουν μάλιστα το πρώτο άτομο στο οποίο το εκμυστηρευόταν. (Πώς διάολο εμπνέω τέτοια εξομολογητική διάθεση στους άλλους δεν μπορώ να το καταλάβω…)
Πιο πολύ πάνω στην πλάκα, του πέταξα ένα “άντε βρε, να σε κυκλοφορήσω τότε…”. Αυτός όμως το πήρε αρκετά σοβαρά, οπότε επανήλθε μέσα στη βδομάδα για να με ρωτήσει αν ήθελα να βρεθούμε, και τελικά κανονίσαμε να βγούμε την Παρασκευή για να τον ξεναγήσω στην gay νυχτερινή ζωή της Βαρκελώνης… Εγώ δεν ένιωθα πολύ άνετα γιατί από τη μια δεν ήξερα τι περίμενε να ζήσει στην πρώτη του έξοδο στο ambiente και από την άλλη φοβόμουνα ότι θα μου την έπεφτε… Επειδή όμως σαν αρχή έχω μέχρι να δικτυωθώ εδώ να μην λέω όχι σε προτάσεις για εξόδους, δεν το ξανασκέφτηκα.
Ξεκινήσαμε από το αγαπημένο μου μπαρ, την Penultima. Απο τη στιγμή που μπήκαμε είχε το χαρακτηριστικό εξερευνητικό ύφος του πρωτάρη, χωρίς όμως να δείχνει να αισθάνεται άβολα. Αρχίσαμε να μιλάμε ανοιχτά (ε, δεν είχαμε και πολλά να κρύψουμε πλέον) και με έκπληξη διαπίστωσα ότι ενώ εγώ είχα λάβει το όλο θέμα ως μια απλή περιέργεια και ενδιαφέρον για τους άντρες, αυτός στην ουσία αυτοπροσδιοριζόταν ως συνειδητοποιημένος gay, που απλά δεν είχε βρει μέχρι τώρα το κουράγιο, το σθένος, την κατάλληλη ευκαιρία, ή ότι είναι στην τελική αυτό το τσακ που μας κάνει να ξεπεράσουμε τις αναστολές μας, να αποδεχτούμε αυτό που είμαστε και να το ακολουθήσουμε.
Θα σταθώ σε δυο ακόμα ενδιαφέροντα σημεία της συζήτησης. Πρώτον, μου δήλωσε επίσης ότι είναι σίγουρος ότι και ο αδερφός του είναι επίσης gay (χωρίς να του το έχει πει). Να σημειώσω ότι η Ρόζα, η αδερφή του, μου είχε πει επίσης ότι θα ήταν ανοιχτή στο ενδεχόμενο μιας εμπειρίας με γυναίκα, οπότε ρωτάω εγώ: μίλησε κανείς για κληρονομικότητα; Αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα (γνωρίζω και άλλα ζευγάρια αδερφιών-αδελφών) και θα πρέπει να καταπιαστούμε κάποτε μαζί του… Το δεύτερο που μου είπε είναι ότι καθώς θέλει πολύ να κάνει παιδιά και είναι ήδη 32, μια προοπτική που θα του άρεζε πολύ (και είναι ένας από τους λόγους που θέλει να γυρίσει στο Περού) θα ήταν να δημιουργήσει μια οικογένεια με μια πολύ καλή φίλη του λεσβία.
Μετά την Penultima, και καθώς δεν βρήκα το Museo (στα δάχτυλα την παίζω την Βαρκελώνη…) καταλήξαμε στο Átame. Εκεί άρχισε να μου την πέφτει, όπως φοβόμουν… Αρκετά διακριτικά και με έξυπνους τρόπους, ομολογώ (latin lover, αγόρι μου, όχι αστεία..), οπότε δεν με ενόχλησε. Όταν κατάλαβα ότι προς τα εκεί πάει το πράγμα, προσπάθησα κι εγώ διακριτικά να του δείξω ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από το μέρος μου, προβάλοντας πχ την αδυναμία μου στους μικρότερους, αλλά παρόλα αυτά φτάσαμε στο σημείο να μου ζητάει να με φιλήσει :-/ Αρνήθηκα ευγενικά, και το υπόλοιπο βράδυ συνεχίστηκε ομαλά, χωρίς κανένας από τους δυο μας να αισθάνεται άβολα…
Για κλείσιμο πήγαμε στο Metro. Εκεί ομολογώ διασκέδασα αρκετά με τις αντιδράσεις του, καθώς το Metro δεν είναι μια τυπική gay discoteca (ένας φίλος μου το χαρακτηρίζει sex club). Πρώτα περίμενα να δω την φάτσα του όταν θα έβγαινε από τις τουαλέτες, στις οποίες πάνω από κάθε urinal υπάρχουν οθόνες που δείχνουν hardcore τσόντες, αν και οι περισσότεροι δεν εστιάζουν στις οθόνες, αλλά ρίχνουν κλεφτές ματιές στο πουλί του διπλανού. Πράγματι η φάτσα του όταν βγήκε ήταν όλα τα λεφτά… Μετά άρχισα να του εξηγώ τι είναι οι gay σάουνες και από εκεί περάσαμε στο θέμα του dark room, μια που το κατάστημα διαθέτει ένα. Με εξέπληξε ακόμα μια φορά όταν εξέφρασε το ενδιαφέρον να μπει και να το δει “con sus propios ojos”, χωρίς καν να απαιτήσει να τον συνοδεύσω (οκ μπήκε και βγήκε στα 2 λεπτά, αλλά ήταν αρκετά θαρραλέο βήμα για πρωτάρη…)
Για να κλείσω αυτό το ποστ που μου πήρε 2 βδομάδες να στρώσω τον κώλο μου να το περάσω στο blog, να πω ότι γενικά ήταν μια όμορφη βραδιά και μια ενδιαφέρουσα εμπειρία, που μου θύμισε τα δικά μου πρώτα βήματα και τις δικές μου πρώτες εμπειρίες στο χώρο, με τα τόσο ανάμικτα συναισθήματα που μου δημιουργούνταν: φόβο, αμηχανία, περιέργεια, ενθουσιασμό… (με τα δυο πρώτα βέβαια να κυριαρχούν…)

Δεν υπάρχουν σχόλια: