13.7.14

ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΑΝ ΘΟΡΠ

Είχε τάσεις αυτοκτονίας... 
Ο Ίαν Θόρπ αποκάλυψε ότι είναι ομοφυλόφιλος 
sports.in.gr, 13/7/2014
Ο Αυστραλός Ιαν Θορπ, θρύλος της παγκόσμιας κολύμβησης, αποκάλυψε ότι είναι ομοφυλόφιλος σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο Channel Ten.
Ο 31χρονος πρωταθλητής έχοντας κατακτήσει εννέα Ολυμπιακά μετάλλια, πέντε εκ των οποίων χρυσά, έπειτα από πολυετείς φήμες, τις οποίες πάντοτε διέψευδε εξηγεί στη συνέντευξή του ότι χρειάστηκε να παλαίψει για καιρό με την κατάθλιψη και το αλκοόλ, πριν αποφασίσει να μιλήσει για την ομοφυλοφιλία του.
«Δεν είμαι ετεροφυλόφιλος. Ήθελα να το εξομολογηθώ κάποια περίοδο, αλλά δεν ένιωθα ότι μπορούσα να το κάνω. Είναι κάτι που αποφάσισα να το κάνω τις τελευταίες δύο εβδομάδες.
»Δεν θέλω νεαροί άνθρωποι να αισθάνονται το ίδιο με μένα. Το ήθελα εδώ και καιρό. Δεν μπορούσα, δεν αισθανόμουν ότι θα μπορούσα. Το πρόβλημα ήταν ότι ερωτήθηκα πολύ μικρός για τις σεξουαλικές προτιμήσεις μου. Πήγα σε ένα σχολείο αρρένων, οπότε όταν σε ρωτούν εάν είσαι γκέι, η πρώτη απάντηση είναι 'όχι' και μετά είσαι έτοιμος για καυγά.
»Ναι, είπα ψέμματα. Είμαι άνετος λέγοντας ότι είμαι γκέι. Οι γονείς μου μού είπαν ότι με αγαπούν και με στηρίζουν. Μέρος μου δεν γνώριζε εάν η Αυστραλία ήθελε ο πρωταθλητής της να είναι γκέι. Αλλά λέω στον κόσμο ότι είμαι» ήταν η απάντηση του Θόρπο όσον αφορά τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.
Αναφερόμενος στο γεγονός ότι έφτασε στα όρια της κατάθλιψης και τις τάσεις αυτοκτονίας που είχε δήλωσε: «Δεν μπορούσα να το κάνω στην οικογένειά μου και τους φίλους. Αυτό ήταν το μοναδικό που με σταμάτησε από την αυτοκτονία».
Μίλησε και για τον εθισμό του στο αλκοόλ: «Ήξερα ότι ήμουν λίγο διαφορετικός, αλλά υπήρχαν στιγμές στις οποίες απλά δεν ήμουν ευτυχισμένος. Ήταν ένας λήθαργος ο οποίος με ακολουθούσε και δεν τον καταλάβαινα. Όταν έπινα σκεφτόμουν ότι αισθανόμουν καλύτερα, έτσι έμπαινα σε έναν κύκλο αφού αισθανόμουν πως όταν έπινα έκανα αυτοθεραπεία».
Σε ό,τι αφορά στην απόφασή του να σταματήσει στα 24 του τόνισε: «Είχα πραγματοποιήσει όλα τα όνειρά μου στα 17, θα μπορούσα να είχα αποχωρήσει τότε από το άθλημα. Δεν καταλάβαινα γιατί δεν πετούσα στα σύννεφα με αυτά τα αποτελέσματα. Εύχομαι να μην το είχα κάνει. Ένιωθα ότι η καριέρα μου δεν ήταν δική μου αλλά άλλων ανθρώπων».
Τέλος, αναφέρθηκε και στο πρόβλημα με το χέρι του: «Δεν μπορώ να σηκώσω το χέρι μου πάνω από το κεφάλι κάτι που σημαίνει ότι δεν θα μπορώ να κολυμπήσω ξανά. Θα κάνω τα πάντα για να κολυμπήσω».
«Ο Θόρπι είναι και θα είναι πάντοτε ένας σούπερστάρ στα μάτια μου», έγραψε στο Twitter η συμπατριώτισσά του ολυμπιονίκης της κολύμβησης Στέφανι Ράις, ενώ ο Μάθιου Μίτσαμ , ο αυστραλός αθλητής των καταδύσεων, ολυμπιονίκης στο Πεκίνο, ο οποίος έκανε την ίδια αποκάλυψη το 2008, δήλωσε ότι «καταλαβαίνει απολύτως πόσο δύσκολο ήταν αυτό για τον Θορπ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: