31.1.14

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΠΑΜΠΑ, ΑΠΟΔΕΞΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΛΕΣΒΙΑ


«Αγαπητέ μπαμπά, αποδέξου ότι είμαι λεσβία»: Η επιστολή της Τζίτζι Τσάο στον μεγιστάνα πατέρα της
tanea.gr, 29/1/2014
Η ομοφυλόφιλη θυγατέρα ενός πάμπλουτου επιχειρηματία του Χονγκ Κονγκ, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες έφθασε να υποσχεθεί σχεδόν 100 εκατ. ευρώ στον άνδρα που θα καταφέρει να τη γοητεύσει και να της αλλάξει σεξουαλικές προτιμήσεις, παρακάλεσε την Τετάρτη τον πατέρα της να αποδεχθεί την επιλογή της, καθώς και τη σύντροφό της.
Στην επιστολή αυτή που αρχίζει με την προσφώνηση «Αγαπητέ μπαμπά», η 33χρονη Τζίτζι Τσάο ζητεί από τον πατέρα της, τον Σέσιλ, ο οποίος είναι επικεφαλής μιας αυτοκρατορίας ακινήτων, να θεωρήσει τη σύντροφό της, την Σον Ιβ, «ένα φυσιολογικό και αξιοπρεπές ανθρώπινο ον».
Η Τζίτζι και η Σον είναι μαζί εδώ και εννέα χρόνια και φέρεται ότι παντρεύτηκαν το 2012 στη Γαλλία.
«Ξέρω ότι είναι δύσκολο για σένα να καταλάβεις πώς μπορώ να έχω αισθήματα για μια γυναίκα. Δυσκολεύομαι αληθινά να το εξηγήσω και η ίδια. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν, αυτό είναι όλο, αργά και ήσυχα», γράφει στη μεγάλη αγγλόφωνη εφημερίδα του Χονγκ Κονγκ, τη South China Morning Post.
Η νεαρή γυναίκα διατυπώνει την παράκλησή της αφού ο 77χρονος Σέσιλ Τσάο διπλασίασε πρόσφατα την «προίκα γάμου» της σε ένα δισεκατομμύριο δολάρια Χονγκ Κονγκ (σχεδόν 95 εκατ. ευρώ), τα οποία υποσχέθηκε να δώσει σε όποιον άνδρα δεχόταν εκείνη να παντρευτεί.
Η πρώτη προσφορά είχε προσελκύσει όχι λιγότερους από 20.000 υποψήφιους και είχε προβληθεί από τα μέσα ενημέρωσης και ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης σ' όλο τον κόσμο.
Στην επιστολή της, η Τζίτζι λέει ότι συγχωρεί τον πατέρα της γι' αυτή την ταπείνωση επειδή πιστεύει ότι ενήργησε καλή τη πίστει και εκφράζει τη λύπη της επειδή μπορεί να τον άφησε να πιστέψει ότι υπάρχει περίπτωση να συνταχθεί με την άποψή του.
«Υπάρχουν πολλοί καλοί άνδρες. Όμως δεν είναι για εμένα», απάντησε. «Γι' αυτά που λυπάμαι είναι ότι αγνοείς πόσο ευτυχισμένη και ικανοποιημένη από τη ζωή μου είμαι και ότι υπάρχουν πλευρές της ζωής μου που δεν μοιράζεσαι μαζί μου».
Ο Σέσιλ Τσάο, προσωπικότητα της ελίτ του Χονγκ Κονγκ, εμφανίζεται συχνά δημοσίως συνοδευόμενος από τις τελευταίες -νεαρές- κατακτήσεις του και είχε κάποτε υποστηρίξει πως έχει γνωρίσει, με τη βιβλική σημασία της λέξης, 10.000 γυναίκες.
Οι πολιτικές ενώσεις μεταξύ προσώπων του ίδιου φύλου δεν επιτρέπονται στο Χονγκ Κόνγκ, καθώς ο πληθυσμός αυτού του εδάφους της νότιας Κίνας παραμένει συντηρητικός στα θέματα της κοινωνίας παρά τη φήμη του Χονγκ Κονγκ ως μιας σύγχρονης, κοσμοπολίτικης και ανεκτικής μεγαλούπολης.
Η ομοφυλοφιλία αποποινικοποιήθηκε στο Χονγκ Κονγκ μόλις το 1991.


Δεν υπάρχουν σχόλια: