29.1.14

ΧΑΡΗΣ ΡΩΜΑΣ: ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΤΗ ΖΩΗ


Ειλικρινής, αληθινός, ώριμος, με συναίσθημα και ουσία, ο Χάρης Ρώμας στην πιο εξομολογητική συνέντευξή του -στο περιοδικό ΕΓΩ! και τον Γιάννη Βίτσα- μιλά για την πολυκύμαντη ζωή και πορεία του, τολμώντας να υπερασπίζεται με σθένος κάθε επιλογή του.
- Πατώντας το όνομά σας στο Google, ένα από τα πρώτα αποτελέσματα είναι το «Χάρης Ρώμας γκέι». Μάλιστα, υπάρχει ένα κατάπτυστο δημοσίευμα εναντίον σας σε κάποιο blog, που βασίζεται σ” αυτόν τον ερωτικό προσανατολισμό. Σας ενόχλησε, σας πίεσε, σκεφτήκατε να κινηθείτε δικαστικά;
- Είναι κάτι το οποίο δεν με απασχολεί καθόλου. Έχω κάνει μια συνθέτη ζωη. Έχω περάσει από όλες τις ερωτικες φάσεις. Δεν το κρύβω. Το θεωρώ τιμή μου και καμάρι μου. Κατέληξα στις επιλογές που με ικανοποιούν και τις υπερασπίζω με μεγάλο σθένος. Δεν αναφέρομαι σε αυτά τα θέματα, γιατί δε θέλω να ορίζουν την καλλιτεχνική μου προσωπικότητα…
Από εκεί και πέρα θεωρώ, εφόσον αναφέρεσαι σε κατάπτυστο δημοσίευμα που έχει να κάνει με αυτό το θέμα, ότι αυτός που το γράφει δεν είναι πιο άνδρας απο εμένα. Το λέω με πλήρη συνείδηση. Εγώ αισθάνομαι 100% άνδρας, ξέρω τι είδους επιλογή έχω κάνει και την υποστηρίζω με σθένος. Ποτέ δεν ένιωσα όμως κάτι διαφορετικό. Πάντα αισθανόμουν άνδρας…
Έχω ζήσει και με γυναίκες και με χιλόπιτες και με το αντίστροφο βέβαια, με το να αποχώρω απο σχέσεις, γιατί πιθανώς έψαχνα κατι άλλο και το κατάλαβα πολύ αργότερα.
- Σε συνέντευξή σας σε κυριακάτικη εφημερίδα αναφερθήκατε σε ένα «μαύρο» δημοσίευμα, που ισχυριζόταν ότι έχετε AIDS. Αισθανθήκατε «κακοποίηση» τότε;
- Είναι ένα θέμα που ανακυκλώνεται. Ξέρω ότι τραβά το ενδιαφέρον. Εγώ το θεωρώ λήξαν και δεν θέλω να το επαναφέρω, όχι γιατί φοβάμαι κάτι, αλλά επειδή θεωρώ ότι είναι εύκολη τροφή για λαϊκισμό. Συμβαίνει σε ανθρώπους που είναι «προβεβλημένοι» και «επώνυμοι» να τους …χρεώνουν διάφορα πράγματα. Εγώ αντιμετώπισα το παραπάνω θέμα δικαστικά πρώτα απ” όλα, αλλά και οπλίζοντας τον εαυτό μου με μια περαιτέρω δύναμη. τελικά μου έκανε καλό και αυτό. Έκανε πιο ισχυρό τον έρωτα που ζω. Δυνάμωσε τη σχέση μου. Δεν έχει νόημα να το αναμασώ προς τέρψιν του σαρκοβόρου κοινού…
Έχω οικογένεια. Επηρεάζει τη μητέρα μου, τη σχέση μου, τη ζωή μου. Δεν με ορίζει ούτε με καθορίζει. ήταν συγκεκριμένοι οι λόγοι για τους οποίους μου το είχαν προσάψει. βρισκόμουν στο απόγειο μιας καριέρας. Το «Καφέ της Χαράς» σημείωνε μεγάλη επιτυχία. Ήμουν από όλες τις μεριές προβεβλημένος, αλλά και ευάλωτος. Γνώρισα το φθόνο, την κακία, το κιτρινισμό και αυτά τα θεωρώ παρελκόμενα μιας καριέρας. (
fimes.gr)


Δεν υπάρχουν σχόλια: