19.11.15

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΜΑΡΔΑΝΗΣ. ΜΕΤΑΝΙΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΪ;

Χρήστος Σιμαρδάνης: Μετάνιωσε για την αποκάλυψη πως είναι γκέι;
womenonly.gr, 19/11/2015
Καλεσμένος στο «Parole» και την Αννίτα Πάνια ήταν ο Χρήστος Σιμαρδάνης, ο οποίος μίλησε και για τη ζωή του μετά την παραδοχή της ομοφυλοφιλίας που έκανε.
Στην ερώτηση αν άλλαξε η ζωή του από τότε που αποκάλυψε πως είναι γκέι, ο Χρήστος Σιμαρδάνης τόνισε:
«Δεν νομίζω να άλλαξε. Πρώτα από όλα δεν είχα μιλήσει ποτέ ...κλειστά. Μίλαγα πάντα ανοιχτά. Όταν έγινε αυτή η συνέντευξη και έγινε πολύς ντόρος και στα μεσημεριανά. Με πήραν διάφοροι δημοσιογράφοι με παράπονο «μα δεν μου το είχες πει εμένα», και σε όλους είχα να πω και αποδεικνυόταν αυτό, ότι σε όλους το είχα πει αν είχαν καλά αυτιά και οξυμένες κεραίες.
Ποτέ δεν είχα παραπλανήσει, αλλά δεν υπήρχε και λόγος να το διατυμπανίσω. Γιατί ποιος ξέρει ακριβώς την προσωπική ζωή του άλλου; Αλλά δεν έλεγα ποτέ ψέματα, δεν χρησιμοποιούσα άλλες αντωνυμίες, ή δεν μιλούσα για φανταστικές γυναίκες.
Η αλήθεια είναι ότι έγινε τότε έγινε πιο καθαρά, γιατί είχα λάβει μέρος σε μία κουβέντα σε ένα διαδικτυακό γκέι περιοδικό και μετά από τρία χρόνια σε αυτή τη συνέντευξη στο ΕΓΩ, ο δημοσιογράφος σχολίασε το γεγονός και μου λέει «να το συζητήσουμε κι αυτό;» και λέω γιατί να μην το συζητήσουμε; Δεν είχα όμως τη συναίσθηση τι σημαίνει και τι διάσταση θα πάρει».
Τελικά, μετάνιωσε ο ηθοποιός για την αποκάλυψη αυτή; Ο ίδιος τονίζει:
«Αν μπορούσα να το αποφύγω χωρίς να είμαι ψεύτης, ναι, γιατί δεν ήταν όλα τα αυτιά έτοιμα. Δεν είχα αρνητικές στάσεις. Απλά εμένα με εκνευρίζει η δήλωση «α εγώ το δέχομαι». Είσαι σε κανένα θρόνο για να δέχεσαι ή να μην δέχεσαι;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: