10.1.15

ΤΑΚΗΣ ΣΑΓΙΩΡ: ΟΤΑΝ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΑΦΗΣΕ, ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ

Τάκης Σαγιώρ: Είμαι gay και τα έχω δει όλα 
 espressonews.gr, 10/1/2015
Είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις καλλιτεχνών που δεν φοβούνται την αλήθεια και λένε τα πάντα με το όνομά τους. Ο Τάκης Σαγιώρ, 75 χρόνων σήμερα, με λαμπερή καριέρα στον χορό, έχοντας για ντάμα την αείμνηστη Λουίζα Μελίντα, μιλάει πρώτη φορά δημόσια τόσο ανοιχτά, αποκαλύπτοντας άγνωστες στιγμές της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής του. Για τον «άσχημο» Γιάννη Δαλιανίδη που τον είχε βάλει σε black list, με αποτέλεσμα να του «κόψει» τον δρόμο στο σινεμά, για την πρωτόβγαλτη χορεύτρια Πέγκυ Ζήνα, η οποία έβρισκε εμπόδια από τη Ζωζώ Σαπουντζάκη στο να πει έστω ένα τραγούδι στο θέατρο, αλλά και για τον Νίκο Κούρκουλο, τον οποίο αρχικά δεν ήθελε ο Φιλοποίμην Φίνος. Οσο για την προσωπική ζωή του; Ο θρυλικός χορευτής και χορογράφος, που έχει κάνει τρεις γάμους και έχει ακόμη και δισέγγονα, δεν κρύβει την gay πλευρά του και τονίζει πως «ο άντρας ο σωστός δεν κρίνεται από τα παντελόνια που φοράει, ούτε από τα προσόντα του στο κρεβάτι, αλλά από τη σωστή συμπεριφορά του». 


Οι τρεις γάμοι 
Ο Τάκης Σαγιώρ έχει κάνει τρεις γάμους: ο πρώτος με την Ελένη Ελευθεριάδου, ο δεύτερος με τη Λουίζα Μελίντα και ο τρίτος με την Ελίνα Διαμάντη. «Ο πρώτος ήταν αναγκαστικός, διότι η κοπέλα, που τότε ήταν ανήλικη και δεν το ήξερα, έμεινε έγκυος. Εκανα μαζί της την κόρη μας, η οποία με τη σειρά της απέκτησε δύο παιδιά, ένα αγόρι κι ένα κορίτσι από το οποίο έχω δύο χαριτωμένες δισέγγονες. Ο δεύτερος, με την ντάμα μου, τη Λουίζα Μελίντα, έγινε από πραγματικό έρωτα. Οσο για τον τρίτο, με μια τραγουδίστρια, ο οποίος κράτησε λίγο, τον πραγματοποίησα για σκάνδαλο, ήταν ένας... κουτογάμος που έγινε για πλάκα» λέει. Δεν μπορεί να μην αναφερθεί και στον αρραβώνα του με τη δημοφιλή τραγουδίστρια Μαίρη Λίντα. 
 «Οταν η Μαίρη χώρισε από τον άντρα της παίζαμε μαζί στο θέατρο Μινώα και κάναμε στενή παρέα. Κάθε βράδυ βγαίναμε για παϊδάκια και μια βραδιά μου λέει: "Εμείς όλο μαζί είμαστε, δεν μένουμε και μαζί;". Ετσι κι έγινε. Η αλήθεια είναι πως η Μαίρη κάνει παρέα με gay ανθρώπους, αλλά οι άντρες με τους οποίους θέλει να είναι μαζί δεν της αρέσει να είναι ομοφυλόφιλοι. Αντε τώρα όμως μια θεατρίνα να βρει άντρα από τον καλλιτεχνικό χώρο που να μην είναι gay. Οταν "τα φτιάξαμε" ήξερε ότι ήμουν gay και ήμασταν έτοιμοι να παντρευτούμε. Στους αρραβώνες μας που έγιναν στο ωραίο σπίτι της, η Λίντα ρώτησε τη φίλη μας Μάγια Μελάγια, που ήταν παρούσα, αν είμαι gay, προσθέτοντας ότι "και για τον Μανώλη Χιώτη έλεγαν τα ίδια"». 
Οι επιθυμίες 
 Μιλώντας για τις ομοφυλοφιλικές επιθυμίες του υποστηρίζει πως ήταν πάντα πιστός σε όλες και όλους τους συντρόφους του. «Σεβόμουν τον άνθρωπο που είχα δίπλα μου και του έλεγα πάντα την αλήθεια. Ειδικά όταν παντρευόμουν, η προσωπική ζωή μου είχε να κάνει μόνο με τη γυναίκα μου. Και βέβαια όταν ξενοκοίταζα, χώριζα, όπως κι εκείνες, αν πήγαιναν με κάποιον άλλον, χώριζαν. Πράγμα που συνέβη με τη Μελίντα! Υστερα από επτά χρόνια γάμου, όταν τα είχε φτιάξει με τον Δημήτρη Μητροπάνο -και αυτό είναι κάτι που δεν το ήξερε κανένας και το λέω τώρα για πρώτη φορά δημόσια- μου το είπε κι εγώ της απάντησα ότι είχα σχέση με έναν αστυνομικό, γελάσαμε και οι δύο και χωρίσαμε πολύ φιλικά». 
Για το θέμα των gay στον καλλιτεχνικό χώρο ο ίδιος έχει πολλά να αποκαλύψει: «Στο εξωτερικό ο Μάρλον Μπράντο δεν τα είχε με τον Ηλία Καζάν και ο Τζέιμς Ντιν με τον Ροκ Χάτσον; Ε, κάτι ανάλογο έχει συμβεί και στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι ζεν πρεμιέ της Ελλάδας είχαν πάει με άντρες. Ξέρω πολύ λίγους ηθοποιούς που δεν έκαναν τέτοιες σχέσεις και αυτοί δεν κάθισαν πολύ στον χώρο. Πολλές πρωταγωνίστριες έπαιρναν τους συντρόφους των φίλων τους που ήταν gay. Ενας παλιός μόδιστρος πέθανε από τον μαρασμό του, όταν μια πολύ γνωστή πρωταγωνίστρια του θεάτρου, που ήταν φίλη του, παντρεύτηκε τον αγαπημένο του, με τον οποίο είχε δεσμό επί είκοσι χρόνια. Επίσης μια άλλη πολύ διάσημη ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου πήρε τον σύντροφο ενός πολύ γνωστού χορευτή, τον παντρεύτηκε.»
Πολλοί λίγοι καλλιτέχνες, όπως εγώ και ο Γιώργος Μαρίνος, έχουν παραδεχτεί την gay πλευρά τους, αλλά δεν ξέρω αν θα το παραδεχόμασταν κι εμείς αν ήμασταν ζεν πρεμιέ. Στην Ελλάδα το θέμα της ομοφυλοφιλίας παραμένει ακόμη ταμπού.»
Προσωπικά δεν κατάλαβα ποτέ γιατί είναι κατάρα να είσαι gay. Ας αφήσουν αυτά τα περί δήθεν ανδρισμού. Ο άντρας ο σωστός δεν φαίνεται από τα παντελόνια που φοράει, ούτε από τα προσόντα του στο κρεβάτι, αλλά από τη συμπροφορά του, τον τρόπο που μιλάει, που ζει και συναναστρέφεται τους άλλους. Εχω δει στο κρεβάτι gay και στη ζωή αντρούκλα. Ποιον; Τον Μάνο Χατζιδάκι. Επομένως, μακριά από τους δήθεν άντρες...».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: