31.7.12

ΜΕΜΟΣ ΜΠΕΓΝΗΣ: ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝ ΕΓΩ ΠΑΩ ΜΕ ΑΝΔΡΕΣ

Μέμος Μπεγνής: «Δεν αφορά κανέναν αν εγώ πάω με άνδρες»
iefimerida.gr, 26.07.2012
Περί σεξουαλικών προτιμήσεων και υποκρισίας της ελληνικής κοινωνίας μίλησε ο δημοφιλής πρωταγωνιστής σε συνέντευξη που παραχώρησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.
«Δεν αφορά κανέναν αν εγώ είμαι gay, αν η φίλη μου είναι λεσβία, ή αν εγώ πάω με γυναίκες ή άνδρες. Αυτό είναι καθαρά προσωπική μου επιλογή και δεν έχω υποχρέωση να αποδείξω σε κανέναν τι κάνω εγώ και ποιος είμαι. Έχω έρθει σε αυτόν το χώρο για να κάνω τη δουλειά μου και τίποτε άλλο».
Αυτό δήλωσε ο Μέμος Μπεγνής στο περιοδικό ΕΓΩ weekly. Εκεί που επίσης πρόσθεσε: « Ζούμε σε μια πάρα πολύ υποκριτική κοινωνία, που όταν κάποιος είναι gay ή κάποια είναι λεσβία, ανοίγουν το στόμα τους και λένε: "Πώς είναι δυνατόν;". Όλοι αυτοί που λένε: "Πως είναι δυνατόν;" πιθανότατα είναι gay. Πάρα πολλοί άνθρωποι παντρεύονται μόνο και μόνο γιατί αυτή η κοινωνία είναι υποκριτική και κάνουν οικογένειες για να κρύψουν τη σεξουαλικότητά τους. Αυτό για μένα είναι μια τεράστια δυστυχία, που τους οδηγεί στη σχιζοφρένεια».
Όλα αυτά ως απάντηση για το αν σκέφτηκε να κάνει αγωγή εναντίον αυτών που τον "φωτογράφησαν" ότι έχει σχέση με άτομο του ίδιου φύλου «Εμένα, με όποιον ή όποια έκανα φιλία, με έβγαζαν ότι τα είχα μαζί τους. Αυτά είναι αναμενόμενα. Τα διαβάζεις και γελάς. Οπότε δεν δίνεις σημασία. Γιατί να κάνω αγωγή; Κάνεις αγωγή όταν είσαι ένοχος και έχεις να κρύψεις κάτι».
Όσον αφορά τα σχόλια για τη σεξουαλικότητά του, που θα διαβάσει κάποιος στο διαδίκτυο αν πληκτρολογήσει το όνομά του, λέει ψύχραιμα: «Αν δοκιμάσετε και άλλα ονόματα, θα βγει το ίδιο πράγμα. Είναι πολύ καλό, γιατί με γουστάρει πολύς κόσμος, οπότε ψάχνουν το σεξουαλικό μου προσανατολισμό. Τι να πω εγώ... Αυτό σημαίνει ότι ενδιαφέρονται για εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: