13.7.12

ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΒΟΗΘΕΙΑ! ΣΩΣΤΕ ΜΕ!

Η 'Αντζελα Δημητρίου εξομολογείται στο περιοδικό OK:
"Τον έπιασα επ' αυτοφώρω! Μπορεί να μην έπιασα ποτέ στα πράσα κάποιον από τους άνδρες μου με άλλη γυναίκα, αλλά έπιασα τον σύντροφό μου με έναν άλλο άνδρα! Ήταν το μεγαλύτερο σοκ της ζωής μου. Περιττό να σου πω ότι έσπασα ό,τι υπήρχε σε γυαλικό μέσα στο σπίτι. Βγήκα έξω στους δρόμους και φώναζα: 'Βοήθεια! Σώστε με!'. Μα το καταλαβαίνεις να μου το κάνει μέσα στο ίδιο μας το σπίτι; Και μετά έτρεχα σε ψυχολόγους και έκανα εξετάσεις αίματος για να δω μήπως με κόλλησε τίποτα. Δεν έχω πρόβλημα ούτε με τους ομοφυλόφιλους ούτε με τους αμφιφυλόφιλους αλλά δεν μπορεί να ετοιμάζομαι να παντρευτώ και να τον βρω ξαφνικά με άλλον".

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καλά να πάθει πολυ το φχαριστηθηκα μακάρι όλες τους να πάθαιναν το ιδιο θανατος στους straight!!!!!!!!!!!1