7.1.08

Η ΗΛΙΚΙΑ ΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Α: …κι επιπλέον δεν κάνει τίποτα στο σπίτι. Μοιάζει αντί για δεσμό να έχω έναν έφηβο γιο που ζει μαζί μου.
Β: Ίσως να έχει δίκιο κι αυτό που πραγματικά σου συμβαίνει είναι ότι δεν μπορείς να συμβιώσεις με κάποιον. Βλέπεις, έχουμε κάποια ηλικία και ζεις τόσα χρόνια μόνος...
*
Α: Δεν σου αρνούμαι ότι κατέληξα να προτιμώ να ήμασταν δεσμός, αλλά ο κάθε ένας στο σπίτι του.
Αλλά φαντάσου τότε: όταν δεν θα βρισκόμασταν θα πηδιόταν ένας Θεός ξέρει πού!
*
Α: Και τι θα γίνει αν κάποιος από αυτούς με τους οποίους κάνει «μόνο σεξ» τού αρέσει περισσότερο από εμένα; Δεν θα είναι σαν να προκαλώ έτσι την τύχη μου;
Β: Μα αυτό μπορεί να συμβεί και σ’ εσένα.
*
Α: Με δουλεύεις; Ακόμα και το «μόνο σεξ» είναι δύσκολο πια για μένα. Στον γκέι κόσμο, μετά τα 30 γινόμαστε διαφανείς.
Και μετά τα 40 αόρατοι.
Β: Λοιπόν πού να σου πω και για τον κόσμο των ετερό. Οι γυναίκες είμαστε γεροντοκόρες ήδη από τα 25.
.
Sebas Martín: Aún estoy en ello (La cúpula, 2007)

5 σχόλια:

Ναυτίλος είπε...

Μια γνωστή σε όλους, μα που πονάει όσες φορές κι αν την ακούμε, αλήθεια του κόσμου.
Και πατάω τα τριάντα σε μια βδομάδα ρε γαμώ τη μου!

(;_;) snif... sob...

George Le Nonce είπε...

Δύσκολη ἐποχὴ διαλέξατε γιὰ τὸ συγκεκριμένο post φίλε μου! Μὲ διαλύσατε!

Ανώνυμος είπε...

Καλός είσαι στα 30. Άμα περάσεις τα 40 αρχίζουνε τα δύσκολα. Είσαι μόνος σου; Τότε μπορεί να σου κάτσει κανένα τεκνό αλλά θα πρέπει να του τα ακουμπάς.
Έχεις δεσμό; Τότε που φοβάσαι ότι θα γεράσεις και θες να έχεις μια σταθερότητα ο δεσμός σου ψάχνεται για να βρει άλλο τεκνό. Μη ρωτάς φίλε μου είναι δύσκολη η ζωή

snif και snif και snif.....

erva_cidreira είπε...

Κι όμως, με τα χρόνια μπορεί το "κοινό" όλων μας να ελαττώνεται, αλλά παράλληλα γίνεται και πιο φανατικό.
Το σημαντικό είναι να μην το περιφρονούμε, να μην φτύνουμε εκεί που θα μπορούσαμε να πιούμε και να ξεδιψάσουμε.
Να 'μαστε καλά λοιπόν και να τα εκατοστήσουμε!

Κώστας είπε...

Sadly true...