Η διαφήμιση του παρισινού οργανισμού τουρισμού για το Rugby World Cup που θα διεξαχθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον Σεπτέμβρη:
.
Και οι δηλώσεις του Francois Navarro, εκπροσώπου τύπου του οργανισμού:
«Όσοι βλέπουν τη διαφήμιση χαμογελούν και οι γκέι είναι ευτυχισμένοι. Όλες οι αντιδράσεις είναι πολύ θετικές»
Άραγε να τα βλέπει και να τα διαβάζει αυτά η ελληνίδα υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Φάνη Πάλλη- Πετραλιά;
Δεν το νομίζω.
Στις φετινές καμπάνιες του υπουργείου της δείχνει ξεκάθαρα ότι με το σύνθημα «Τουρισμός για όλους» εννοεί «Τουρισμός αποκλειστικά για ετεροφυλόφιλους».
Και, όπως πάντα, αυτές τις διαφημίσεις τις πληρώνουμε όλοι μας.
Και οι δηλώσεις του Francois Navarro, εκπροσώπου τύπου του οργανισμού:
«Όσοι βλέπουν τη διαφήμιση χαμογελούν και οι γκέι είναι ευτυχισμένοι. Όλες οι αντιδράσεις είναι πολύ θετικές»
Άραγε να τα βλέπει και να τα διαβάζει αυτά η ελληνίδα υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Φάνη Πάλλη- Πετραλιά;
Δεν το νομίζω.
Στις φετινές καμπάνιες του υπουργείου της δείχνει ξεκάθαρα ότι με το σύνθημα «Τουρισμός για όλους» εννοεί «Τουρισμός αποκλειστικά για ετεροφυλόφιλους».
Και, όπως πάντα, αυτές τις διαφημίσεις τις πληρώνουμε όλοι μας.
4 σχόλια:
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούν οι ομοφυλόφιλοι να κάνουν διακοπές ή ότι δεν υπάρχουν ομοφυλοφιλικές διαφημίσεις; Έλεος!!! Δεν πας να δείς κάνα ψυχίατρο... (για το πρόβλημα με τις διαφημίσεις, μην παρεξηγηθώ)
Ουξο πουστη μπελονιασμενε πισογλεντη απο τη μπαρακα
Τουρισμός για όλους my ass!! Συγχαρητήρια για τη πιο βαρετή καμπάνια στα χρονικά!
Βασίλη το πρόβλημα είναι ότι δεν συνυπολογίζεται, η προσφορά των ομοφυλοφίλων στην κοινωνία. Τρανό, σχετικό παράδειγμα, είναι ότι όταν πρόσφατα η Μύκονος ψηφίστηκε ως ο καλύτερος τουριστικός προορισμός της Ευρώπης, κανείς δε μίλησε φανερά και με ειλικρίνεια από τους πανευτυχείς, γελαστούς επισήμους που έδρεψαν τις δάφνες, για την κοινωνική ομάδα που έδωσε το στίγμα της Μυκόνου στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Βλέπεις στην Ελλάδα δεν είναι η ψυχανάλυση που μας λείπει, αλλά η κοινωνική παιδεία.
Δημοσίευση σχολίου