6.7.07

ATHENS PRIDE 8

Image Hosted by ImageShack.us
.
Ήταν η πρώτη φορά που πήγα σε αυτήν τη διοργάνωση και η πρώτη φορά που είδα τόσους πολλούς ομοφυλόφιλους μαζεμένους σε ένα μέρος. Η αλήθεια είναι ότι εγκώ πέρασε ωραία! Ένιωσα δυνατός, ότι αν κάτι μου συμβεί, όλος αυτός ο κόσμος θα με προστατεύσει. Βέβαια, δεν είχα πάει μόνος μου εκεί, πήγα με έναν φίλο μου και την παρέα του από λεσβίες. Δεν είχα ξανασυναντήσει λεσβίες! Πολύ τις πάω! Έχουν θάρρος τσαγανό, είναι καπάτσες, και πολύ όμορφες. Στον φίλο μου , του την έπεσαν αρκετές φορές, εμένα καμία! :( Δεν πειράζει όμως, δεν πήγα εκεί για γκόμενο. Ή μήπως όχι? Βασικά μπερδεύτηκα. Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο γίνεται όλο αυτό. Μου φάνηκε περίεργο που φώναζαν συνθήματα που είχαν την λέξη "καπιταλισμός"... Δεν μπορούσα να ξεχωρίσω αν ήταν μια διοργάνωση που τιμά την διαφορετικότητά μου ή αν ήταν μια πορεία του ΠΑΜΕ και των κομμουνιστών. Γενικά όμως, πέρασα ωραία. Η μέρα μου ήταν γεμάτη, πράγμα ΠΑΡΑ πολύ σπάνιο για μένα. Ήταν μια μέρα γεμάτη καινούργιες εμπειρίες...

Θέλω να κράξω για το Athens gay pride 2007 Γιατί είχε πολύ λίγο κόσμο στην πορεία. Να γκρινιάζουμε ξέρουμε να βγούμε να φωνάξουμε δεν ξέρουμε όμως!! Γιατί "μπορεί αν έχει τίποτα κανάλια να με δει και καμιά μάνα μου να γίνει χαμός στο σπίτι". Τί να πω, εγω την ντουλάπα μου την έχω για τα ρούχα. Και νάθελα δλδ, μέσα δεν χωράω με την καμία. Στη Ζυρίχη μια πόλη εφτακοσίων χιλιάδων κατοίκων είχε δώδεκα χιλιάδες κόσμο. Και η Αθήνα είχε λέει, δύο χιλιάδες κόσμο (και χαίρονταν κιόλας για την μεγάλη συμμετοχή). Εμένα λιγότεροι μου φάνηκαν (μα ναι, ΦΥΣΙΚΑ και ήμουν εκεί).
Γιατί ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ είχε η αντιεξουσιαστική μαλακία γένοβα στο gay pride? και δλδ επειδή είμαι λεσβία είμαι αυτόματα και αριστερή αναρχοαυτόνομη τώρα;;; και τα ηλίθια συνθήματά τους "ποιος είναι ανώμαλος; το σύστημα, το σύστημα", δλδ ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ. Ούτε τα σταντς του πασόκ και συνασπισμού μου πολυάρεσαν αλλά τέλοσπάντων, έστω ότι προωθούν τα δικαιώματά μας (;)

Διαβάστε ολόκληρα τα κείμενα πιέζοντας εδώ:
γκέι βρε γαϊδαράκο γκέι
ρημαδομπλόγκ

Δεν υπάρχουν σχόλια: