3.6.11

ΣΑΡΑ ΟΥΟΤΕΡΣ: ΟΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΦΟΥΝ


ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: Τα βιβλία σας έχουν χαρακτηριστεί από κάποιους ως ιστορικά μυθιστορήματα και από άλλους ως ομοφυλόφιλη λογοτεχνία. Ποιο χαρακτηριστικό θα επιλέγατε;
ΣΑΡΑ ΟΥΟΤΕΡΣ: «Κάποιες φορές χρησιμοποιώ τον ένα από τους δύο, κάποιες άλλες και τους δύο ταυτόχρονα, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν χρησιμοποιώ κανέναν. Δεν συγγράφω έχοντας μια ταμπέλα στο κεφάλι μου, η οποία να με προσδιορίζει. Απλώς γράφω βιβλία. Οι ταμπέλες που τοποθετούνται πάντως τους συνήθως αργότερα, μπαίνουν από άλλους ανθρώπους. Όμως, ποτέ δεν προσπάθησα να αποποιηθώ κάποια ταμπέλα και ιδιαίτερα εκείνη της ομοφυλόφιλης. Άλλωστε, αισθάνομαι ιδιαιτέρως δεμένη με το κοινό μου. Υποστήριξαν τα βιβλία μου από την αρχή και δείχνουν ότι τα αγαπούν με πάθος, ενώ όπου και αν έχω ταξιδέψει με έχουν υποδεχθεί με θέρμη. Τι περισσότερο να ζητήσει μιας συγγραφέας; Από την άλλη πλευρά, λατρεύω και το ιστορικό μυθιστόρημα. Συγγραφείς όπως ο Πίτερ Κάρεϊ και Πίτερ Ακρόιντ υπήρξαν ο λόγος που ξεκίνησα να γράφω. Συνεπώς, και αυτή η ταμπέλα μου ταιριάζει. Όμως, θέλω να τονίσω ότι οι ταμπέλες οφείλουν να περιγράφουν και όχι να προγράφουν, κάτι που, νομίζω, οι αναγνώστες κατανοούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: