8.6.11

ΑΝΔΡΕΣ-ΝΑΡΚΙΣΣΟΙ


Επόμενος σταθμός ο «Νάρκισσος» της Έλενας Πέγκα στο Φεστιβάλ Αθηνών. Έχετε ξανακάνει μονόλογο;
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ- Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ξανακάνει. Είναι η πρώτη φορά που έχω να αντιμετωπίσω έναν μονόλογο. Επειδή τα τελευταία χρόνια κάνουν όλοι μονόλογο, αισθάνομαι υπερβολικά εκτεθειμένος. Όμως σκέφτομαι να το κάνω με έναν δικό μου τρόπο, διαφορετικό. Με ενδιαφέρει το χιόνι που πατάω να είναι απάτητο. Μου αρέσει να βρίσκω δρόμους δικούς μου στα πράγματα. Ελπίζω να τα καταφέρω, αν αποτύχω, έγινε. Έχω τόσο δυναμώσει από τον «Συρανό» που μπορώ να μου συγχωρέσω και ένα παράπτωμα, σε κάθε περίπτωση.
Ο ηθοποιός είναι νάρκισσος;
Κατεξοχήν. Το κείμενο παίζει με όλα: τον καλλιτέχνη, τον άνθρωπο, την εποχή μας, τους άνδρες - γιατί οι άντρες είναι πιο νάρκισσοι.
Θα υπάρχουν και 20 γυμνοί άντρες εκεί γύρω;
Το έργο εκτυλίσσεται μέσα σε γυμναστήριο και εκείνοι κάνουν ντους. Μη φανταστείς τίποτα μοντέλα. Δεν έχει τέτοια πρόθεση η σκηνοθέτις μου. Θα είναι κανονικοί άνθρωποι. Το αντρικό γυμνό μετράει πολύ, είναι η αλήθεια. Τα τελευταία χρόνια ο άντρας είχε υποχωρήσει από τα δικαιώματά του, τώρα τελευταία όμως έχει βγει σε πρώτο πλάνο.

Διονύσης Ανεμογιάννης (iefimerida.gr, 9-5-2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια: