22.1.16

ΙΤΑΛΙΑ. ΠΟΙΝΙ-ΧΑΔΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΣ ΝΑΠΟΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΟΒΙΚΗ ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΣ ΙΝΤΕΡ

Ποινή χάδι επέβαλλε η ιταλική ομοσπονδία ποδοσφαίρου στον Μαουρίτσιο Σάρι για την προ δύο ημερών φραστική επίθεση που εξαπέλυσε στον Ρομπέρτο Μαντσίνι* μετά την λήξη του αγώνα Κυπέλλου ανάμεσα στη Νάπολι και την Ίντερ.
Συγκεκριμένα, ο προπονητής της Νάπολι τον αποκάλεσε «αδερφή» με τον συνάδελφό του να τον κατηγορεί ότι είναι «ομοφοβικός και ρατσιστής».
Το περιστατικό προκάλεσε μεγάλο «ντόρο», με τα ιταλικά Μέσα να αναφέρουν πως ο Σάρι κινδυνεύει ακόμα και με δύο μήνες αποκλεισμό από τους πάγκους.
Ωστόσο, ο αθλητικός δικαστής αποφάσισε να τον τιμωρήσει με αποκλεισμό από τα δύο επόμενα ματς της Νάπολι για το Κύπελλο Ιταλίας καθώς και με πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ.
Αξίζει να αναφερθεί πως η τιμωρία μεταφέρεται για την επόμενη σεζόν καθώς οι Ναπολιτάνοι αποκλείστηκαν από την φετινή διοργάνωση. (sportit.gr, 21/1/2016)


*Συγκεκριμένα ο Μαντσίνι δήλωσε:
«Ο Σάρι πρέπει να απομακρυνθεί από το ποδόσφαιρο. Πήγα να ρωτήσω τον τέταρτο γιατί έδωσε πέντε λεπτά καθυστερήσεις και τότε ο Σάρι ήρθε κοντά και με αποκάλεσε «που…» και «παλιοαδε…». Θα ήμουν περήφανος αν ήμουν έτσι αν αυτός θεωρείται άνδρας», είπε αρχικά ο Ιταλός και συνέχισε:
«Δεν θέλω να μιλήσω για το παιχνίδι. Ένας 60άχρονος άνδρας που συμπεριφέρεται έτσι αποτελεί ντροπή. Μπορείς να διαφωνήσεις, αλλά αυτό είναι αηδία. Πήγα να τον βρω στα αποδυτήρια και μου απολογήθηκε. Εγώ θέλω να αισθανθεί ντροπή. Στην Αγγλία κάποιος με ανάλογη συμπεριφορά θα αποτελούσε ήδη παρελθόν».
Θέση πήρε και ο Σάρι:
 «Δεν θυμάμαι ακριβώς, ίσως και να έγινε έτσι. Ήμουν… αναμμένος και θυμωμένος. Δεν θυμάμαι τι είπα εκείνη την ώρα. Η αδρεναλίνη εκείνη την ώρα είναι στα ύψη και μπορούν πολλά να συμβούν. Είναι μέσα στο παιχνίδι και αυτό. Αν είμαι ομοφοβικός; Αυτό ξεπερνάει τα όρια. Ήμουν απλά εκτός εαυτού»

1 σχόλιο:

gay super hero είπε...

http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/kampanes-apo-ti-FIFA-gia-omofobika-sunthimata/3135059