29.1.16

Ο ΓΥΜΝΑΣΙΑΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΓΚΙΛΙΑΝ ΑΝΤΕΡΣΟΝ

Η Γκίλιαν Άντερσον είχε ερωτική σχέση με γυναίκα
Η πρωταγωνίστρια των X Files αποκαλύπτει την σχέση που διατηρούσε με μια άλλη γυναίκα που έχασε τη μάχη με τον καρκίνο. Τι είπε στο περιοδικό Even.
thetoc.gr, 2014
Η ηθοποιός – που είχε μιλήσει πρώτη φορά για τη μακρόχρονη σχέση της με τη συμμαθήτρια της από το γυμνάσιο το 2012 – ένιωσε, μετά το θάνατό της, ότι δεν ήθελε να κρύβει ό,τι έχει συμβεί.
 «Πέθανε από καρκίνο στον εγκέφαλο ένα χρόνο νωρίτερα και δεν είχα μιλήσει ποτέ γι' αυτή» δήλωσε η Άντερσον στο περιοδικό Even.
«Ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος που σήμαινε πολλά στη ζωή μου και θέλω να τιμήσω τη μνήμη της, αντί να κρύβω την εμπειρία μου.
Κάποια εποχή, πολλά χρόνια μετά που είχαμε χωρίσει, μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι της είχαν προσφέρει ένα πολύ μεγάλο ποσό για να πουλήσει μια φωτογραφία μας, αλλά είχε επιλέξει να μην το κάνει. Ήταν μια πολύ μεγάλη απόφαση γιατί πραγματικά θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει εκείνα τα χρήματα.
Ένιωσα ότι έπρεπε να πάρω το βάρος αυτής της σχέσης πάνω μου, να πω τι συνέβη και να μην νιώθω ντροπή γι' αυτό.»
Η Άντερσον είχε δύο συζύγους στο παρελθόν και απέκτησε τρία παιδιά, τον Φέλιξ, την Πάιπερ και τον Όσκαρ.
Η πρώτη φορά που είχε μιλήσει γι' αυτή τη σχέση ήταν το 2012 στο περιοδικό Out: «Είχα μια μακρόχρονη σχέση με ένα κορίτσι στο γυμνάσιο» είχε δηλώσει τότε. «Ξέρετε, είμαι αρκετά μεγάλη και μπορώ να μιλήσω γι' αυτό. Αν πίστευα ότι είμαι 100% ομοφυλόφιλη, θα ήταν διαφορετική η εμπειρία για μένα


Δεν υπάρχουν σχόλια: