4.6.15

ΓΑΜΟΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ

Φώτης Σπύρος: «Παντρεύομαι τον 21χρονο σύντροφό μου στη Νέα Υόρκη»
Νίκος Σερεμετάκης (protothema.gr, 4-6-2015)
Ο αγαπημένος ηθοποιός που έγινε γνωστός μέσα από το σίριαλ «Δυο ξένοι», Φώτης Σπύρος, παντρεύεται, όπως ο ίδιος εξομολογήθηκε στο protothema.gr, τον 21χρονο σύντροφο του, τον Οκτώβριο στη Νέα Υόρκη, με κουμπάρα την αστρολόγο Μαρία Παπαπέτρος.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί του, ο ταλαντούχος ηθοποιός, αποκάλυψε πως είναι ερωτευμένος και πήρε την απόφαση στα 40 του χρόνια να επισημοποιήσει την τρίχρονη σχέση του.
«Είμαι 40 ετών και ήρθε η ώρα να παντρευτώ. Ο σύντροφός μου είναι μοντέλο, νεαρότερος, 21 ετών και είμαστε μαζί τα τελευταία τρία χρόνια. Η πρόταση έγινε πολύ γλυκά και με όλην την επισημότητα, αλλά θα ήθελα να την κρατήσω για μένα γιατί είναι μια πολύ προσωπική στιγμή».

Όπως μας είπε ο ηθοποιός, οι γονείς του δεν γνωρίζουν την πρόθεση του να παντρευτεί τον άντρα της καρδιάς του.
«Θα το μάθουν από τα δημοσιεύματα. Δεν με νοιάζει τι θα πουν. Οι γονείς μου δεν δέχονται το γεγονός ότι δύο άνδρες μπορεί να είναι μαζί. Οι σχέσεις μας εδώ και χρόνια είναι παγωμένες». 
Όσο για τους γονείς του συντρόφου του λέει ο Φώτης Σπύρος: «Το έμαθαν, δεν τους δώσαμε την επιλογή να αντιδράσουν γιατί αγαπιόμαστε. Μπροστά στην αγάπη δύο ανθρώπων οι άλλοι δεν έχουν επιλογή αντίδρασης».
Μάλιστα την Παρασκευή θα κάνει ένα ταξίδι στο Άγιο Όρος προκειμένου να ενημερώσει και τον πνευματικό του,  τον οποίο τον συμβουλεύεται αρκετά χρόνια.«Θέλω να το πω στον πνευματικό μου και γνωρίζω ότι θα το ακούσει με χαρά, γιατί τα συναισθήματα μου για τον σύντροφο μου είναι αληθινά». 


Αφού στείλουμε τις θερμότερες ευχές μας για κάθε ευτυχία στο ζευγάρι, ας σημειώσουμε –προς αποφυγή παρεξηγήσεων- ότι ένας τέτοιος γάμος δεν παράγει νομικά αποτελέσματα στην Ελλάδα και, επίσης, ότι στις ΗΠΑ, όπου κάθε Πολιτεία έχει συνήθως τη δική της σχετική νομοθεσία, δεν απαιτούνται άδεια γάμου από τους οικείους δήμους των μελλονύμφων και προηγούμενη αναγγελία του γάμου τους δια του Τύπου, όπως συμβαίνει στις ευρωπαϊκές χώρες καθιστώντας πρακτικά αδύνατη την όλη διαδικασία δια της νόμιμης οδού.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μια ερώτηση έχω: Ο πολιτικός γάμος δύο ανδρών στις Η.Π.Α προϋποθέτει ένας από τους δύο να είναι Αμερικανός υπήκοος για να έχει εκεί ισχύ ή απλώς είναι ένα κοσμικό γεγονός για δύο μη Αμερικανούς;