Από Βάσω Κονόμη (sportygossip.com, 10/3/2011)
Γροθιά στο κατεστημένο που θέλει τα κινούμενα σχέδια συντηρητικά και κατάλληλα για μικρά παιδιά, η Disney ετοιμάζει κάτι προοδευτικό. Γκέι χαρακτήρες, σχεδιασμένους από τον Andreas Deja, ομοφυλόφιλο animatorτου «Βασιλιάς των λιονταριών». Όπως δήλωσε ο ίδιος είναι ανοιχτός σε μια τέτοια ιδέα ενώ δεν αποκλείεται ως στόρι να υπάρξει μια οικογένεια με δύο μαμάδες ή δύο μπαμπάδες, προσαρμοσμένο σε πιο απελευθερωμένα πρότυπα της εποχής. Αντιδράσεις θα υπάρξουν έτσι κι αλλιώς!
«Υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει μια οικογένεια με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες; Ο χρόνος θα δείξει...Νομίζω ότι από τη στιγμή που οι υπεύθυνοι της Disney, θα βρουν την κατάλληλη ιστορία με gay οπτική, δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να την προχωρήσουν», είπε ο Deja.
Η Disney world και η Diesneyland είναι το "σπίτι" του ετήσιου gay parade ενώ η εταιρία πέρυσι διόρισε ως επικεφαλής του Hollywood Studio, έναν ανοιχτά ομοφυλόφιλο, τον Rich Ross. "Είμαστε μια εξαιρετικά gay-friendly εταιρεία», δήλωσε ο Andreas Deja.
«Υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει μια οικογένεια με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες; Ο χρόνος θα δείξει...Νομίζω ότι από τη στιγμή που οι υπεύθυνοι της Disney, θα βρουν την κατάλληλη ιστορία με gay οπτική, δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να την προχωρήσουν», είπε ο Deja.
Η Disney world και η Diesneyland είναι το "σπίτι" του ετήσιου gay parade ενώ η εταιρία πέρυσι διόρισε ως επικεφαλής του Hollywood Studio, έναν ανοιχτά ομοφυλόφιλο, τον Rich Ross. "Είμαστε μια εξαιρετικά gay-friendly εταιρεία», δήλωσε ο Andreas Deja.
3 σχόλια:
Ωραία!
Με την πρώτη ανάγνωση είναι μια ευχάριστη είδηση που ακούγεται προοδευτική και ριζοσπαστική!
Με μια δεύτερη σκέψη όμως...
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη εταιρία είναι ένας κινηματογραφικός κολοσσός με στόχο πάντα το κέρδος. Βλέποντας πως το gay κοινό είναι ένα δυναμικό και συνεχώς αυξανόμενο κομμάτι του πληθυσμού, προφανώς υπολόγησε και την καταναλωτική του ισχύ! Και φυσικά θα προσπαθήσει να το προσετεριστεί. "Εδώ υπάρχει ψωμί!" που έλεγαν κι οι παλιότεροι.
Όχι βέβαια ότι οι gay δεν είναι οι καλύτεροι πελάτες τους. Όλοι βουρκώσαμε με την Ποκαχόντας ή χορέψαμε με την Πενταμορφη και το Τέρας... αλίμονο.
Γιατί όμως να μην κατασκευαστεί κι ένα προϊόν που θα απευθύνεται αμέσα στην gay άποψη για τη ζωή;
Μην ξεχνάμε ότι για τις επιχειρήσεις είμαστε πάντα καταναλωτές. Εδώ η NIVEA for men πλάσαρε στην αγορά ειδικό δήθεν αφρό για το ξύρισμα της ευαίσθητης περιοχής της ήβης των ανδρών!
Προς Θεού δεν θέλω να γίνομαι "στραβωμένος" και γκρινιάρης, απλά σκέφτομαι και λίγο πιο "μαρκετίστικα" μιας και το έχω σπουδάσει.
Το αποτέλεσμα θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ευπρόσδεκτο, οι προθέσεις όμως δεν είναι πάντα τόσο αγαθές!
Ευχαριστώ για τη φιλοξενεία.
Σίγουρα υπάρχει ιδιοτέλεια, αλλά ακόμη κι έτσι αυτή η συσχέτιση της ορατότητας με το οικονομικό βάρος της πληθυσμιακής ομάδας των γκέι μου φαίνεται προτιμότερη από την κλασική "φιλανθρωπία".
Νομίζω πως εδώ δεν μπαίνει ζήτημα "ιδιοτέλειας", μιας και δεν πρόκειται για μια νέα επιχείρηση που στοχεύει σε ένα μεγάλο "έτοιμο" κοινό. Θα έλεγα μάλιστα πως η Disney, με τη γνωστή ιστορική πορεία, έχοντας εξασφαλίσει ολόκληρο το target group του ετεροφυλόφιλου πληθυσμού - μαζί και την στήριξη του gay κοινού χωρίς να έχει "εκτεθεί" στην κριτική των ομοφυλοφοβικών - περισσότερο διακινδυνεύει παρά στοχεύει στο να απευθυνθεί στους gay βλέποντάς τους ως νέο αγοραστικό κοινό. Υπό αυτή την οπτική των πραγμάτων, πιστεύω πως πρόκειται για ουσιαστική συμβολή της εταιρείας στην αντιμετώπιση της εχθρικής προς τους ομοφυλόφιλους κοινωνίας.
Δημοσίευση σχολίου