4.2.10

ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΡΑΓΚΜΠΙ. ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΓΚΕΪ

.
Τόμας: «Λατρεύω το ράγκμπι. Και είμαι γκέι»
Κατερίνα Ζερβάκη, sentragoal.gr
«Κατέστρεψε τον γάμο μου και σχεδόν με οδήγησε στην αυτοκτονία. Τώρα ήρθε η ώρα να αποκαλύψω την αλήθεια στον κόσμο - είμαι γκέι», ήταν τα λόγια του πρώην αρχηγού της Εθνικής Ουαλίας στο ράγκμπι Γκάρεθ Τόμας σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «Daily Mail».Ο Τόμας θεωρείται θρύλος του αθλήματος, καθώς είναι ο πρώτος παίκτης που έσπασε το φράγμα των 100 συμμετοχών με την Εθνική Ουαλίας.
«Το ράγκμπι είναι το πιο σκληρό άθλημα. Εγώ είμαι παίκτης του ράγκμπι. Και είμαι γκέι. Δεν θέλω να στιγματιστώ ως ένας γκέι παίκτης, πάνω απ' όλα είμαι ένας παίκτης ράγκμπι. Είμαι άνθρωπος. Είμαι γκέι, όμως αυτό δεν σημαίνει πως επιθυμώ κάθε άνδρα σε αυτό τον πλανήτη», δήλωσε.
Ο Γκάρεθ Τόμας συνέχισε: «Είναι δύσκολο να είσαι ο μοναδικός παίκτης σε διεθνές επίπεδο έτοιμος να σπάσει αυτό το ταμπού. Βλέποντας τους αριθμούς, δεν μπορεί να είμαι ο μοναδικός. Όμως, δεν γνωρίζω για άλλους ομοφυλόφιλους που είναι εν ενεργεία παίκτες. Θα ήμουν ευτυχισμένος αν σε ένα διάστημα 10 ετών, αυτό δεν θα είναι πια ένα ζήτημα για να απασχολεί τον αθλητισμό. Θα ήμουν ευτυχισμένος αν ο κόσμος έλεγε: «Και λοιπόν;»
Στο τέλος, ο Γκάρεθ Τόμας εξήγησε τους λόγους που επέλεξε αυτή τη στιγμή για να αποκαλύψει τις σεξουαλικές προτιμήσεις του: «Το ράγκμπι είναι το πιο σκληρό άθλημα, είναι το πιο ανδρικό άθλημα από τα αποκαλούμενα ανδρικά. Αυτό χαρίζει μία εικόνα στους παίκτες. Το ράγκμπι για πολλούς είναι βάρβαρο άθλημα. Δεν θα μπορούσα να κάνω την αποκάλυψη χωρίς να έχω πρώτα καθιερωθεί ως παίκτης και χωρίς να έχω κερδίσει το σεβασμό στο γήπεδο.
Αυτό είναι η σωστή στιγμή για να κάνω αυτή την αποκάλυψη. Το ράγκμπι ήταν το πάθος μου, ολόκληρη η ζωή μου και δεν ήμουν έτοιμος να ρισκάρω να χάσω όλα όσα αγαπούσα. Τυχαίνει να είμαι γκέι: αυτό που κάνω όταν κλείνω την πόρτα του σπιτιού μου δεν έχει να κάνει με αυτό που κατέκτησα μέσα στους αγωνιστικούς χώρους.»
Ο Γκάρεθ Τόμας είχε παντρευτεί το 2002 και το 2006 ζήτησε διαζύγιο από τη σύζυγό του Τζέμα, καθώς τότε ήρθε η οριστική συνειδητοποίηση για εκείνον. Το επίσημο διαζύγιο αναμένεται να εκδοθεί σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: