.
Κι ενώ ακόμη και η ιταλική κυβέρνηση φαίνεται να κινητοποιείται κατά της ομοφυλοφοβίας, όπως είδαμε στην προηγούμενη ανάρτηση, το πρόσφατο Ευρωβαρόμετρο αποκαλύπτει ότι οι πλέον ομοφυλοφοβικοί πολίτες της Ε.Ε. είναι οι Κύπριοι και οι Έλληνες.
Όμως εδώ η κυβέρνηση έχει… άλλες προτεραιότητες, ο "Συνήγορος του Πολίτη" περιμένει… καταγγελίες, η κοινωνία δεν είναι… ώριμη και οι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν να παρουσιάσουν ούτε επεξεργασμένες προτάσεις ούτε σχέδια δράσης.
Με λίγα λόγια: Τι είχες Γιάννη, τ’ είχα πάντα, ή, για την ακρίβεια, διαρκώς και λιγότερα.
Όμως εδώ η κυβέρνηση έχει… άλλες προτεραιότητες, ο "Συνήγορος του Πολίτη" περιμένει… καταγγελίες, η κοινωνία δεν είναι… ώριμη και οι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν να παρουσιάσουν ούτε επεξεργασμένες προτάσεις ούτε σχέδια δράσης.
Με λίγα λόγια: Τι είχες Γιάννη, τ’ είχα πάντα, ή, για την ακρίβεια, διαρκώς και λιγότερα.
.
.
Στόχος διακρίσεων οι μειονότητες
Του Κωνσταντινου Kαλλεργη (Καθημερινή,10/11/2009)
Πεπεισμένοι ότι όσοι ανήκουν στη μία ή την άλλη μειονότητα αποτελούν στόχο εις βάρος τους διακρίσεων παραμένουν οι Ελληνες, σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα αλλά δείχνει, τουλάχιστον σε ορισμένους τομείς, βελτίωση των αντιλήψεων, ίσως ακόμα και βελτίωση της πραγματικότητας. Ετσι, αν περίπου οι δύο στους τρεις Ελληνες θεωρούν ότι στην Ελλάδα υφίστανται διακρίσεις κατά των «άλλων», τα ποσοστά είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ελαφρώς βελτιωμένα σε σχέση με προηγούμενες έρευνες, ενώ μόνο το 6% των Ελλήνων, το χαμηλότερο ποσοστό στις 30 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα (οι «27» της Ενωσης και οι υποψήφιες Κροατία, Τουρκία και ΠΓΔΜ), θεωρούν ότι έχουν υποστεί διακρίσεις οι ίδιοι, την ώρα που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 16%.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ένας στους πέντε Ελληνες έχει διαπιστώσει ο ίδιος διακρίσεις εις βάρος κάποιου άλλου. Πόσο διαδεδομένες είναι λοιπόν οι διακρίσεις στην Ελλάδα; Για τους Ελληνες το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι αλλοδαποί, που σύμφωνα με τους τρεις στους τέσσερις Ελληνες (71%) αποτελούν θύματα «γενικευμένων» διακρίσεων, ενώ ακολουθούν οι διωκόμενοι λόγω γενετήσιου προσανατολισμού, είτε ομοφυλόφιλοι είτε κάτι άλλο (64%, που είναι το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη μετά την Κύπρο), λόγω αναπηρίας (63%) και λόγω ηλικίας (μικρής ή μεγάλης) 60%, με μικρότερα αλλά και πάλι υψηλά ποσοστά να βλέπουν διαδεδομένες διακρίσεις εις βάρος όσων έχουν άλλη θρησκεία. Το μικρότερο πρόβλημα, στην κοινή αντίληψη, υπάρχει για τη διάκριση λόγω φύλου, που θεωρείται διαδεδομένο πρόβλημα για το 49% των Ελλήνων. Σε όλες αυτές τις κατηγορίες τα ελληνικά ποσοστά κινούνται σαφώς άνω του ευρωπαϊκού μέσου όρου, όπως υψηλότερα κινείται και η αντίληψη ότι τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας δεν καταβάλλουν τη δέουσα προσπάθεια να προβάλλουν τη «διαφορετικότητα».
Αυτά ως προς τις αντιλήψεις. Ποια είναι η πραγματικότητα; Για να εκμαιεύσει τις πραγματικές αντιλήψεις όσων συμμετείχαν, το Ευρωβαρόμετρο ρωτά κατά πόσον θα δέχονταν στο ύπατο (εκλεγόμενο) πολιτειακό αξίωμα κάποιον που ανήκει σε «ειδική κατηγορία», είτε προερχόμενος από εθνική μειονότητα είτε λόγω άλλης ιδιαιτερότητας. Οι ερωτηθέντες «βαθμολόγησαν» την ανοχή τους σ’ ένα τέτοιο ενδεχόμενο με άριστα το 10 και στην Ελλάδα το μικρότερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι γυναίκες με 8,3 (έναντι ευρωπαϊκού μέσου όρου 8,5), ενώ σε σχετικά καλή θέση βρίσκονται και οι ανάπηροι με 7,4 και οι νέοι κάτω των 30 ετών με 6,3. Eπειτα η ανοχή των Ελλήνων αρχίζει να εξαντλείται ταχέως: ο μη ορθόδοξος Χριστιανός πέφτει στη... βάση, το 5, ενώ κάτω από το 5 βρίσκεται το ενδεχόμενο ενός ομοφυλόφιλου (4,6), ενός «ξένου» (4,2) και στη χειρότερη θέση οι άνω των 75 (4,1).
Στόχος διακρίσεων οι μειονότητες
Του Κωνσταντινου Kαλλεργη (Καθημερινή,10/11/2009)
Πεπεισμένοι ότι όσοι ανήκουν στη μία ή την άλλη μειονότητα αποτελούν στόχο εις βάρος τους διακρίσεων παραμένουν οι Ελληνες, σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα αλλά δείχνει, τουλάχιστον σε ορισμένους τομείς, βελτίωση των αντιλήψεων, ίσως ακόμα και βελτίωση της πραγματικότητας. Ετσι, αν περίπου οι δύο στους τρεις Ελληνες θεωρούν ότι στην Ελλάδα υφίστανται διακρίσεις κατά των «άλλων», τα ποσοστά είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ελαφρώς βελτιωμένα σε σχέση με προηγούμενες έρευνες, ενώ μόνο το 6% των Ελλήνων, το χαμηλότερο ποσοστό στις 30 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα (οι «27» της Ενωσης και οι υποψήφιες Κροατία, Τουρκία και ΠΓΔΜ), θεωρούν ότι έχουν υποστεί διακρίσεις οι ίδιοι, την ώρα που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 16%.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ένας στους πέντε Ελληνες έχει διαπιστώσει ο ίδιος διακρίσεις εις βάρος κάποιου άλλου. Πόσο διαδεδομένες είναι λοιπόν οι διακρίσεις στην Ελλάδα; Για τους Ελληνες το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι αλλοδαποί, που σύμφωνα με τους τρεις στους τέσσερις Ελληνες (71%) αποτελούν θύματα «γενικευμένων» διακρίσεων, ενώ ακολουθούν οι διωκόμενοι λόγω γενετήσιου προσανατολισμού, είτε ομοφυλόφιλοι είτε κάτι άλλο (64%, που είναι το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη μετά την Κύπρο), λόγω αναπηρίας (63%) και λόγω ηλικίας (μικρής ή μεγάλης) 60%, με μικρότερα αλλά και πάλι υψηλά ποσοστά να βλέπουν διαδεδομένες διακρίσεις εις βάρος όσων έχουν άλλη θρησκεία. Το μικρότερο πρόβλημα, στην κοινή αντίληψη, υπάρχει για τη διάκριση λόγω φύλου, που θεωρείται διαδεδομένο πρόβλημα για το 49% των Ελλήνων. Σε όλες αυτές τις κατηγορίες τα ελληνικά ποσοστά κινούνται σαφώς άνω του ευρωπαϊκού μέσου όρου, όπως υψηλότερα κινείται και η αντίληψη ότι τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας δεν καταβάλλουν τη δέουσα προσπάθεια να προβάλλουν τη «διαφορετικότητα».
Αυτά ως προς τις αντιλήψεις. Ποια είναι η πραγματικότητα; Για να εκμαιεύσει τις πραγματικές αντιλήψεις όσων συμμετείχαν, το Ευρωβαρόμετρο ρωτά κατά πόσον θα δέχονταν στο ύπατο (εκλεγόμενο) πολιτειακό αξίωμα κάποιον που ανήκει σε «ειδική κατηγορία», είτε προερχόμενος από εθνική μειονότητα είτε λόγω άλλης ιδιαιτερότητας. Οι ερωτηθέντες «βαθμολόγησαν» την ανοχή τους σ’ ένα τέτοιο ενδεχόμενο με άριστα το 10 και στην Ελλάδα το μικρότερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι γυναίκες με 8,3 (έναντι ευρωπαϊκού μέσου όρου 8,5), ενώ σε σχετικά καλή θέση βρίσκονται και οι ανάπηροι με 7,4 και οι νέοι κάτω των 30 ετών με 6,3. Eπειτα η ανοχή των Ελλήνων αρχίζει να εξαντλείται ταχέως: ο μη ορθόδοξος Χριστιανός πέφτει στη... βάση, το 5, ενώ κάτω από το 5 βρίσκεται το ενδεχόμενο ενός ομοφυλόφιλου (4,6), ενός «ξένου» (4,2) και στη χειρότερη θέση οι άνω των 75 (4,1).
.
.
Σε θέματα ίσων ευκαιριών όσον αφορά τις προσλήψεις σε εταιρείες ατόμων με ίδιες γνώσεις και δεξιότητες, οι Έλληνες σε σχέση με τον μέσο όρο των Ευρωπαίων δείχνουν να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην εξωτερική εμφάνιση και στις σεξουαλικές προτιμήσεις σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους που προσέχουν το... όνομα, το εάν καπνίζει κανείς ή ακόμα και την διεύθυνση κατοικίας τους.
Σχετικά με τις αντιλήψεις των Ελλήνων για τα άτομα τα οποία κατέχουν σημαντικές πολιτικές θέσεις στην ζωή της χώρας, δεν φαίνεται να έχουν αντιρρήσεις για το ενδεχόμενο να έχει σημαντική θέση κάποια γυναίκα ή άτομο με αναπηρία ενώ έχουν αντιρρήσεις για άτομα ομοφυλόφιλα ή άλλης θρησκείας. (Ελευθεροτυπία, 10/11/2009)
Σχετικά με τις αντιλήψεις των Ελλήνων για τα άτομα τα οποία κατέχουν σημαντικές πολιτικές θέσεις στην ζωή της χώρας, δεν φαίνεται να έχουν αντιρρήσεις για το ενδεχόμενο να έχει σημαντική θέση κάποια γυναίκα ή άτομο με αναπηρία ενώ έχουν αντιρρήσεις για άτομα ομοφυλόφιλα ή άλλης θρησκείας. (Ελευθεροτυπία, 10/11/2009)
19 σχόλια:
Το ενδιαφέρον βέβαια εδώ, δεν είναι ότι οι κυβερνήσεις διαχρόνικά δεν κάνουν τίποτα, πράγμα αληθές, αλλά ότι οι Έλληνες πολίτες είναι οι πλέον ομοφυλοφοβικοί στην Ε.Ε.
Με λίγα λόγια κυρίως οι πολίτες αυτής της χώρες φταίνε που έχει τα χάλια της. Ή όχι;
Όχι.
Διότι, ναι, μπορεί οι έλληνες πολίτες να είναι ομοφυλοφοβικοί, αλλά οι κυβερνήσεις έχουν χρέος να φροντίζουν για την ισονομία όλων των πολιτών και να τους εκπαιδεύουν στην κατανόηση και αποδοχή των βασικών αρχών της ισοπολιτείας αντί να οχυρώνονται πίσω από τις δημοσκοπήσεις για να δικαιολογήσουν τη δική τους εμπρόθετη(;) αδράνεια.
Και ο Συνήγορος του Πολίτη, ως ανεξάρτητη αρχή, αντί να περιμένει ...καταγγελίες οφείλει να γνωστοποιήσει ξεκάθαρα τις θέσεις του. Ακόμη κι αν αυτές δεν αρέσουν στην πλειονότητα ή στην κυβέρνηση. Αυτό, άλλωστε, δεν είναι το νόημα της ανεξαρτησίας του;
Σωστά erva, καμμία αντίρρηση.
Οι κυβερνήσεις οφείλουν να εκπαιδεύουν τους πολίτες τους και οφείλουν να νομοθετούν υπέρ της ισονομίας.
Και ο συνήγορος του πολίτη, σωστά τα λές.
Παράλληλα όμως, οι πολίτες αυτής της χώρας είναι απογοητευτικοί. Και οι ομοφυλόφιλοι (μαζί με τις οργανώσεις τους, σωστά επισημαίνεις στο κείμενό σου: "δεν έχουν να παρουσιάσουν ούτε επεξεργασμένες προτάσεις ούτε σχέδια δράσης") και οι ετεροφυλόφιλοι. Μοιάζουν σαν να τους αρέσει αυτός ο χυλός μετριότητας.
Μα αν είναι ζήτημα φυσικής ροπής ή κακού γούστου τότε ένας λόγος περισσότερο το βάρος να πέσει στην "εκπαίδευση".
Θα πρόσεξες, ωστόσο, ότι μόνο το 6% των Ελλήνων, το χαμηλότερο ποσοστό στις 30 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν ότι έχουν υποστεί διακρίσεις οι ίδιοι, την ώρα που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 16%.
Που σημαίνει ότι ή δεν ξέρουν καν να τις αναγνωρίζουν ή ενεργοποιούν έναν έντονα αμυντικό μηχανισμό προκειμένου να καταφέρουν να συνεχίσουν να επιβιώνουν σε ένα εχθρικό περιβάλλον, οπότε οι καταγγελίες και οι πρωτοβουλίες που κάποιοι, ως άλλοθι για την αδράνειά τους, περιμένουν μάλλον θα αργήσουν πολύ.
Σωστά, έστω και πολύ αργά ας επενδύσουμε στην εκπαίδευση. Έχοντας εργαστεί αρκετά χρόνια στην εκπαίδευση, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα.
'Οτι μόνο το 6% των ελλήνων δηλώνει ότι έχει υποστεί διακρίσεις υποδηλώνει και το άγχος τους μήπως και ταυτιστούν με κάποια "μειονεκτική" ομάδα. Αμυντικός μηχανισμός που λες κι εσύ.
Βεβαίως και είναι χρέος των κυβερνήσεων και των πολιτικών όπως λες, μόνο που σε μία δημοκρατική χώρα οι πολίτες έχουν και τους πολιτικούς που τους εκφράζουν. Είναι λίγο σαν την κότα και το αυγό αυτή η συζήτηση.
Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο υπάρχουν οι Ανεξάρτητες Αρχές, οι Βουλευτές Επικρατείας, οι υποχρεωτικές Κοινοτικές Οδηγίες και οι όποιες άλλες δικλείδες ασφαλείας ότι το σύστημα δεν θα καταλήξει να αναπαράγει τα χειρότερα χαρακτηριστικά του.
Και πάνω από όλα υπάρχει η Δικαιοσύνη που πρέπει να είναι ανεξάρτητη και να εφαρμόζει τους κανόνες δικαίου για όλους.
Γιατί εγώ όλα αυτά τα μοντέρνα περί ανεξάρτητων αρχών που διορίζονται από πολιτικάντηδες και κοινοτικών οδηγιών που πάλι εξαρτώνται από πολιτικούς για την εφαρμογή τους τα ακούω βερεσέ....
Ξανά:
gay super hero: Και πάνω από όλα υπάρχει η Δικαιοσύνη που πρέπει να είναι ανεξάρτητη και να εφαρμόζει τους κανόνες δικαίου για όλους.
Γιατί εγώ όλα αυτά τα μοντέρνα περί ανεξάρτητων αρχών που διορίζονται από πολιτικάντηδες και κοινοτικών οδηγιών που πάλι εξαρτώνται από πολιτικούς για την εφαρμογή τους τα ακούω βερεσέ....
...και πολύ καχύποπτα, θα πρόσθετα.
Όχι, φυσικά και δεν είναι έτσι.
Η Ελλάδα είναι χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Έχει υποχρέωση να σέβεται και τις κοινοτικές οδηγίες και να τις εφαρμόζει.
Έχει υποχρέωση να έχει σοβαρές Ανεξάρτητες Αρχές οι οποίες να είναι πραγματικά ανεξάρτητες και να τιμούν τον ρόλο τους προς τον πολίτη.
Αυτά δεν είναι "μοντέρνα" πράγματα. Είναι μια πραγματικότητα που πολιτικές αρχές της χώρας πρέπει να σέβονται και να κάνουν πράξη.
Αν όχι, τότε ας το πούν και ας φύγει η Ελλάδα από την Ε.Ε.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΟΙ ΠΛΕΟΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΟΒΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.
Το σχόλιο μου:Ε,δεν έχουνε και άδικο!!
Προσυπογράφω την προτροπή του 'tales fromh the other side of town''.
-''Εστω και πολύ αργά ας επενδύσουμε στην εκπαίδευση''.
Και επεκτείνω. ''Στην εκπαίδευση από το πρωτοβάθμιο στάδιο''.
Πριν 1 μήνα κάναμε ένα ποίημα του Κ.Π.Καβάφη στην τάξη μου.Έδωσα στους μαθητές μου (11χρονα της Στ' Δημοτικού) λίγα βιογραφικά στοιχεία για τον ποιητή. Ανάμεσα στα άλλα αναφερόταν : ''Οι σύγχρονοί του ποιητές τον σνομπαριζαν λόγω της ομοφυλοφιλίας του, που απεικονιζόταν σε πολλά από τα ποιήματά του''. Το συζητήσαμε με τα παιδιά.Ε, Λοιπόν είναι πιότερο ανεκτικά κι ανοιχτόμυαλα τα πιτσιρίκια από΄τους ενήλικες.Βοηθαει κι η τηλεοραση. Τους φάνηκε φυσικό να συζητούμε γι αυτό. Διαβάσαμε ποιήματα όπως ''η δέησις'' κι άλλα που μπορούν να προσληφθούν από παιδια αυτής της ηλικίας. Τους άρεσαν.Δεν είχα καμία αντιδραση. 24 μαθητές έχω. Κανένας γονιός δεν ήρ8ε να μου πει ''τι λες στα παιδιά μας;''...άρα από μας εξαρτάται. Η ομοφυλοφοβία είναι επιλογή των περισσοτέρων για να γίνονται αποδεκτοίαπό τους συν-φοβικούς. Το λέω διαρκώς: Δεν σήκωσα ποτέ μου σημαία ούτε προκάλεσα. Μα ποτέ δεν αρνήθηκα αυτό που είμαι και όποτε μου δίνεται η ευκαιρία περνάω στα παιδιά τα μηνύματα της ανοχής στη διαφορετικότητα αναφερόμενη όχι μόνο σε αλλοδαπούς και μειονότητες αλλα και στους ομοφυλόφιλους. Και δεν έχω καμία σχέση με ακτιβισμό. Μήπως ο καθένας μας πρέπει στο χώρο δουλειάς του να κάμει ότι μπορεί για το σκοπό αυτό;
Κατά τα άλλα δε μου φαίνεται παράδοξο που οι πλέον ομοφοβικοί πολίτες είναι οι Κύπριοι κι οι Έλληνες. Άκουσα μάνα μιας κοπελιάς να λέει στην κόρη της: ''καλύτερα η χειρότερη πουτάνα στα πεζοδρόμια ή να σε δώ νεκρή, παρά λεσβία''
....έχουμε δρόμο ακόμα.
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι ένα μεγάλο μέρος του ουσιαστικού ακτιβισμού γίνεται καθημερινά από απλούς, ανώνυμους και χωρίς φιλοδοξίες προβολής ή άλλες ιδιοτέλειες ομοφυλόφιλους και λεσβίες και μπράβο τους.
Έχω τη βεβαιότητα όμως ότι αυτό δεν αρκεί από μόνο του για να αλλάξει το γενικό κλίμα.
Όσο εσύ, για παράδειγμα, εκπαιδεύεις τους μαθητές σου στην ανεκτικότητα, τόσο κάποιοι άλλοι συνάδελφοί σου κάνουν το αντίθετο. Η εκπαίδευση δεν μπορεί να αφήνεται αποκλειστικά στη διάθεση, την ικανότητα, τις πεποιθήσεις ή τις πρωτοβουλίες του κάθε δασκάλου. Το κράτος, οι θεσμικά υπεύθυνοι οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Και μια και μιλάμε για εκπαίδευση: Στην ανάρτηση με το διήγημα του Ιωάννου για τα παρατσούκλια στην παρενόχληση συμμετέχει και η ίδια η δασκάλα. Αλήθεια τώρα, τι κάνει κανείς σ’ αυτή την περίπτωση;
Tales from the other side of town,
η Ελλάδα,- δηλαδή οι πολίτες της - δεν θα χρειαζόταν αυτά τα δεκανίκια από κάποιους διορισμένους της Ευρώπης, αν οι πολιτικοί σέβονται το Σύνταγμα και αν λειτουργούν οι θεσμοί της. Σαν την Δικαιοσύνη που είναι ένας ανεξάρτητος θεσμός. Αυτό έγραψε ο gay super hero, αυτό προσυπέγραψα και αυτό πιστεύω.
Προσωπικώς από όσους πληρώνονται με δημόσιο χρήμα σέβομαι μόνον τους αιρετούς και όσους έχουν επιλεγεί με αδιάβλητες αξιοκρατικές διαδικασίες. Επομένως θα κρίνω και θα παρακρίνω τις οδηγίες που μέχρι τώρα έχουν γίνει το άλλοθι των κυβερνήσεων για μια σειρά αντιλαϊκών μέτρων και άλλων μεθοδεύσεων που κάθε ενήμερος και υποψιασμένος πολίτης είναι σε θέση να γνωρίζει. Δεν αντιλαμβάνομαι για ποιο λόγο πρέπει να δεχθώ ως αδιαμφισβήτητο κεχαγιά το διευθυντήριο των Βρυξελλών με τους εκατοντάδες ακριβοπληρωμένους μη αιρετούς ευρωβουλευτές, επιτρόπους, παραεπιτρόπους, παρατηρητές και λοιπούς διορισμένους.
1) Όσον αφορά τις Ανεξάρτητες Αρχές:
"Προσωπικώς από όσους πληρώνονται με δημόσιο χρήμα σέβομαι μόνον τους αιρετούς και όσους έχουν επιλεγεί με αδιάβλητες αξιοκρατικές διαδικασίες."
K.s-M.,
Θα αστειεύεστε, προφανώς. Στην Ελλάδα ζείτε, στην Ελλάδα ζώ, στην Ελλάδα ζούμε. Υπάρχουν τέτοιοι πολλοί στην Ελλάδα; Αφήστε που ακόμη και αυτοί που πράγματι βρίσκονται σε κάποια θέση με αδιάβλητο τρόπο, θα πρέπει πάντα να ελέγχονται και με τρόπους άλλους από την Δικαιοσύνη, γιατί δεν υπάρχουν μόνο οι ποινικές ευθύνες. Υπάρχουν θέματα εύρυθμης λειτουργίας, υπάρχουν θέματα δεοντολογίας, για τα όποία είναι αναρμόδια να αποφασίζει η Δικαιοσύνη. Το τί δεν πρέπει να "παίζεται" πχ στα Ραδιοτηλεοπτικά μέσα δεν μπορεί να ρυθμίζεται από την Δικαιοσύνη - ευννόητοι οι λόγοι.
2) Για τις κοινοτικές οδηγίες:
Οι κοινοτικές οδηγίες είναι Δίκαιο, δεν είναι απλά κάποιες παραινέσεις ή οδηγίες προς ναυτιλομένους, τα κράτη μέσω των συνθηκών που υπέγραψαν όταν μπήκαν στην Ε.Ε. έχουν την υποχρέωση να τηρούν. Ψηφίζονται από τους αιρετούς εκπροσώπους σας που ψηφίζετε κάθε τέσσερα χρόνια στις Ευρωεκλογές. Εκείνοι τις ψηφίζουν, σας εκπροσωπούν στις Βρυξέλλες, όπως οι 300 (υποτίθεται) σας εκπροσωπούν στο Εθνικό Κοινοβούλιο.
Γνωρίζετε επίσης φαντάζομαι, πως ότι θετικό έχει συμβεί για τους Έλληνες ομοφυλόφιλους, έχει προέλθει είτε από κοινοτικές οδηγίες, είτε από παρεμβάσεις σε όργανα της Ε.Ε.
Τίποτε δεν έχει προέλει από το Εθνικό Κοινοβούλιο.
Δεν αστειεύομαι καθόλου, Tales from the other side of town. Με κάθε σοβαρότητα σας το ξαναγράφω: Δεν σέβομαι καθόλου όλους αυτούς τους πανάγνωστους ακριβοπληρωμένους διορισμένους καρεκλάκηδες των Βρυξελλών που αποφασίζουν για τις τύχες των λαών όλων των ευρωπαϊκών κρατών μελών. Έχω δημοκρατικές αρχές και ως εκ τούτου έχω υποχρέωση να σέβομαι μόνον τους εκλεγμένους.
--- Γνωρίζετε επίσης φαντάζομαι, πως ότι θετικό έχει συμβεί για τους Έλληνες ομοφυλόφιλους, έχει προέλθει είτε από κοινοτικές οδηγίες, είτε από παρεμβάσεις σε όργανα της Ε.Ε ---
Και λοιπόν; Θέλετε να κρίνουμε μόνον από όσα αφορούν στο δικό "μας" καλό;;; Όπου το "μας" μπορεί να αφορά σε όποιους.
Θα γνωρίζετε, υποθέτω, κι εσείς πως ό,τι αρνητικό έχει συμβεί για το σύνολο των ελλήνων εργαζομένων – ομοφυλόφιλων και ετεροφυλόφιλων - , έχει την ίδια πηγή προέλευσης. Όπως και η ενοικίαση ανθρώπων που είχε ως αποτέλεσμα το βιτριόλι στο πρόσωπο, στο στόμα, στον οισοφάγο, στο στομάχι και στα σπλάχνα της Κούνεβα.
Μήπως λοιπόν να αρχίσουμε να κρίνουμε και από το το κακό που προξενούν σε κάποιους άλλους;
---μέσω των συνθηκών που υπέγραψαν όταν μπήκαν στην Ε.Ε. έχουν την υποχρέωση να τηρούν.---
Nα τις τηρούν αυτοί που θεώρησαν καλό να τις υπογράψουν χωρίς να αισθανθούν την ελάχιστη υποχρέωση να μας ρωτήσουν και να θέσουν σε δημοψήφισμα κάτι που αφορά στη ζωή όλων ανεξαιρέτως των πολιτών. Ως μοναδική δική μου υποχρέωση, λοιπόν, κρίνω να μην επιτρέπω να με διαφεντεύουν διάφοροι "αποφασίσαμε και διατάσσομεν".
---Ψηφίζονται από τους αιρετούς εκπροσώπους σας που ψηφίζετε κάθε τέσσερα χρόνια στις Ευρωεκλογές. Εκείνοι τις ψηφίζουν, σας εκπροσωπούν στις Βρυξέλλες, όπως οι 300 (υποτίθεται) σας εκπροσωπούν στο Εθνικό Κοινοβούλιο.---
Δεν "υποτίθεται". "Με" εκπροσωπούν γιατί τους έδωσα την άδεια με την άμεση ψήφο μου. Όπου το "με" είναι ο όποιος ψηφοφόρος. Aντίθετα, για τις Βρυξέλλες μού απαγορεύεται να ψηφίζω κάθε πέντε χρόνια αυτόν που θέλω να με εκπροσωπεί.
---Υπάρχουν τέτοιοι πολλοί στην Ελλάδα;---
Γιατί; υπάρχουν στις Βρυξέλλες μήπως;
Ψηφίσατε εσείς κανέναν;
"Δεν σέβομαι καθόλου όλους αυτούς τους πανάγνωστους ακριβοπληρωμένους διορισμένους καρεκλάκηδες των Βρυξελλών που αποφασίζουν για τις τύχες των λαών όλων των ευρωπαϊκών κρατών μελών".
Πάντως δεν υπάρχει 'πανάγνωστος ακριβοπληρωμένος καρεκλάκης των Βρυξελλών' που να πληρώνεται με μισθό παραπάνω απ' αυτόν του Έλληνα Πρωθυπουργού. Στην Ελλάδα υπάρχει λίστα άνω των 100 που πληρώνονται παραπάνω, σε διοικητικές θέσεις, χωρίς να έχουν εκλεγεί από κανέναν και με απολύτως αδιαφανείς διαδικασίες.
"Και λοιπόν; Θέλετε να κρίνουμε μόνον από όσα αφορούν στο δικό "μας" καλό;;; Όπου το "μας" μπορεί να αφορά σε όποιους."
Προφανώς δεν κρίνει κανείς μόνο απ' αυτό. Τα ανθρώπινα δικαιώματα όμως είναι πάντα ένα καλό μέτρο και ναί στην δική μου λίστα ιεράρχησης είναι πολύ ψηλά. Επιπλέον, στην Ελλάδα πολλά από τα μέτρα που όντως είναι αντιεργατικά, δεν εφαρμόστηκαν όπως στην υπόλοιπη Ε.Ε., αλλά στην χειρότερη εκδοχή τους. Ακριβώς επειδή οι Έλληνες έχουν πολύ χαμηλό σεβασμό στα δικαιώματα του διπλανού τους, πήραν κάποια κακά μέτρα και τα έκαναν πολύ χειρότερα. Καμμία έκπληξη - όλα βλέπετε συνδέονται. Τα ανθρώπινα δικαιώματα Κ.σ-Μ., δεν είναι κάποιος μεμονωμένος τομέας, είναι (ή πρέπει να είναι) οριζόντια πολιτική.
Το ότι και στην Ελλάδα υπάρχουν διορισμένοι με αδιαφανείς διαδικασίες, δεν απαλλάσσει τους διορισμένους των Βρυξελλών. Μία από τα ίδια ισχύει και για τις δύο περιπτώσεις και το ίδιο κρίνω τους μεν και τους δε. Όσο και αυτούς που τους διορίζουν ερήμην μας - δεν θαμπώνομαι από το ευρωπαϊκό λούστρο για να τους αφήσω στο απυρόβλητο.
Οι ίδιοι διορισμένοι ακριβοπληρωμένοι καρεκλάκηδες της Ευρώπης ανέβασαν την ανεργία σε όλη την ήπειρο, οι ίδιοι κατέστρεψαν την οικονομία, οι ίδιοι αυξάνουν διαρκώς τις αεριτζήδικες θέσεις για διάφορους του συναφιού τους, οι ίδιοι κατέστρεψαν με τις μεθοδεύσεις τους τις εθνικές παραγωγές, και οι ίδιοι επινόησαν τα stage για να μειώνουν τους δείκτες ανεργίας. Αλλά μας έχουν ντρεσάρει έτσι που μόνον γι αυτά τα τελευταία να περισσεύει όλη η κριτική για αναξιοκρατία. Ενώ όλοι αυτοί είναι για την Ανθολογία της Αξιοκρατίας, βλέπεις!
Kαι, να μου επιτρέψετε μία ερώτηση: δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει "χειρότερη εφαρμογή αντιεργατικών μέτρων". Εννοείτε ότι τα αντιεργατικά μέτρα μπορούν να εφαρμοσθούν και καλώς; Καλώς για ποιους;
Όσο για τα ανθρώπινα δικαιώματα, γιατί δεν πρέπει να είναι ψηλά και στη λίστα ιεράρχησης όσων αμφισβητούν τους διορισμένους της Ε.Ε; Πακέτο πάει;
Ή μήπως δεν βλέπουμε πόσο τα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν γίνει λάστιχο και άλλοθι για ένα σωρό άλλες μεθοδεύσεις; Αλλά ας μην συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση, δεν είναι του παρόντος.
Καταλήγοντας, επαναλαμβάνω αυτό που απετέλεσε αφορμή για την παρέμβασή μου: "εγώ όλα αυτά με τους διάφορους διορισμένους τα ακούω βερεσέ".
Δημοσίευση σχολίου