.
«Τον είχα δει σε μια από τις πρώτες παραστάσεις του Cirque du Soleil. Ο Βλαντιμιρ ίπτατο επάνω από το κοινό. Ήταν πολύ εντυπωσιακός. Αποφάσισα ότι θα είχε ενδιαφέρον να τον φωτογραφίσω. Είχε αυτό το ρωσικό ταλέντο. (…) Ήταν πάμπτωχος ανθρακωρύχος από τη Ρωσία. Γι’ αυτό τα χέρια του ήταν τεράστια. Στην κυριολεξία φτυάριζαν κάρβουνο τρία χρόνια νωρίτερα.(…) Κάποια στιγμή, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τη φωτογράφιση, κάλυπτε το σώμα του με λευκή πούδρα και κάπνιζε το τσιγάρο του. Άρχισα να τραβάω φωτογραφίες. Είναι αναζωογονητικό να δημιουργείς κάδρα που προορίζονται για σένα και για το άτομα με το οποίο δουλεύεις, χωρίς κάποιον άλλον πάνω από το κεφάλι σου» έλεγε σε παλαιότερη συνέντευξή του ο καταξιωμένος και πρόωρα χαμένος φωτογράφος και σκηνοθέτης Χέρμπ Ριτς, αναπολώντας την καρποφόρα ασπρόμαυρη συνάντησή του στο ηλιόλουστο Χόλιγουντ με τον «αγαλματένιο» σοβιετικό ακροβάτη από το Θέατρο του Ήλιου. (Κατερίνα Κολιού, ΒΗΜΑdonna, τχ. 89)
«Τον είχα δει σε μια από τις πρώτες παραστάσεις του Cirque du Soleil. Ο Βλαντιμιρ ίπτατο επάνω από το κοινό. Ήταν πολύ εντυπωσιακός. Αποφάσισα ότι θα είχε ενδιαφέρον να τον φωτογραφίσω. Είχε αυτό το ρωσικό ταλέντο. (…) Ήταν πάμπτωχος ανθρακωρύχος από τη Ρωσία. Γι’ αυτό τα χέρια του ήταν τεράστια. Στην κυριολεξία φτυάριζαν κάρβουνο τρία χρόνια νωρίτερα.(…) Κάποια στιγμή, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τη φωτογράφιση, κάλυπτε το σώμα του με λευκή πούδρα και κάπνιζε το τσιγάρο του. Άρχισα να τραβάω φωτογραφίες. Είναι αναζωογονητικό να δημιουργείς κάδρα που προορίζονται για σένα και για το άτομα με το οποίο δουλεύεις, χωρίς κάποιον άλλον πάνω από το κεφάλι σου» έλεγε σε παλαιότερη συνέντευξή του ο καταξιωμένος και πρόωρα χαμένος φωτογράφος και σκηνοθέτης Χέρμπ Ριτς, αναπολώντας την καρποφόρα ασπρόμαυρη συνάντησή του στο ηλιόλουστο Χόλιγουντ με τον «αγαλματένιο» σοβιετικό ακροβάτη από το Θέατρο του Ήλιου. (Κατερίνα Κολιού, ΒΗΜΑdonna, τχ. 89)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου