Ο ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
Ένας άντρας. Γνωστός. 'Αγνωστος -τι σημασία έχει; Ο άντρας. Σκληρός. Ρευστός.
Ερωτικός. Στεγανός. Δοτικός. Ανεξερεύνητος. Θύμα. Κυνηγός. Ο άντρας, η σάρκα,
οι ηδονές, τα μυστικά του-όλα μαύρα. Σκιές σε έναν καθρέφτη που δεν μπορεί πια να
συναρμολογήσει κανείς. Το σπίτι, η γλύκα, η αγκαλιά, η ανάμνηση της ευτυχίας του-όλα
λευκά. Έψαχνε, όλο έψαχνε το αγόρι-αγάπη που είχε αφήσει πίσω. Σκοτάδι. Μεγάλωσε,
κουράστηκε, προτιμούσε να ξεχνάει. Σκοτάδι. Έρωτες, άγνωστα κορμιά, περαστικές ανατρι-
χίλες, νύχτες που έσκαγαν σαν πυροτεχνήματα-το άλλο πρωί, η οδύνη ξυπνούσε στο κρε-
βάτι του. Σκοτάδι. Κι ύστερα, ένα πρωί, το δωμάτιο άστραψε, έγινε λευκό-να είδε τη λάμα;
Σκοτάδι, σκοτάδι, σκοτάδι. Όλα κόκκινα
.
«Με το βιβλίο μου ήθελα να αγαπήσουν τον άνθρωπο που με ενέπνευσε...»
metrogreece.gr, 30/7/2009
Έφυγε από τη ζωή πριν από έναν χρόνο εντελώς ξαφνικά και βίαια, προκαλώντας σε όλους σοκ! Λίγους μήνες μετά, ένας συγγραφέας αποφάσισε να γράψει ένα μυθιστόρημα εμπνευσμένο από τη ζωή ενός από τους πιο αγαπημένους Έλληνες ηθοποιούς, τον Νίκο Σεργιανόπουλο. Ο Αντώνης Τσιπιανίτης μιλά στη «metro» για το βιβλίο του «Ο Άντρας που αναζήτησε την αγάπη στο σκοτάδι»
- «Ο Άντρας που αναζήτησε την αγάπη στο σκοτάδι» πραγματικά ξεκίνησε ως βιογραφία και λόγω των αντιδράσεων έγινε μυθιστόρημα;
Οι παρεξηγήσεις είναι πάρα πολλές και φαντάζομαι θα με ρωτήσεις και για άλλες... Από την αρχή (…) ξεκαθάρισα ότι είναι ένα μυθιστόρημα, το οποίο εμπνέεται από τη ζωή του, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πάρει τη ζωή του ατόφια να τη βάλει μέσα σε ένα μυθιστόρημα. Θεώρησα πως, έχοντας κάνει την εξήγηση, όλα τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα και δεν επρόκειτο να υπάρξει η παραμικρή παρεξήγηση. Η ζωή μάς περιγελά όμως! Με το που έκανα αυτή την ξεκάθαρη εξήγηση, ξεκίνησαν όλες οι παρεξηγήσεις! Ενδεχομένως ηθελημένα. Γιατί πουλούσε η παραποιημένη εικόνα.
- Είχες την πρόθεση να προκαλέσεις όλο αυτό που συνέβη;
Είχα την πρόθεση να καταλάβουν όλοι ότι ήταν ένα βιβλίο το οποίο προσεγγίζει με πολλή αγάπη έναν άνθρωπο που υπέφερε πάρα πολύ χωρίς να φταίει σε τίποτα. Έναν άνθρωπο που αναζητούσε, όπως λέει κι ο τίτλος, την αγάπη, αλλά με εντελώς λάθος τρόπο. Κι όσο πιο λάθος ήταν ο τρόπος αυτός, τόσο εκείνος έφευγε πιο πολύ από τον στόχο του. Και τόσο πιο πολύ επέμενε να βαδίζει στον λάθος δρόμο. Σαν έναν άνθρωπο που πάει στο αντίθετο ρεύμα στην κυκλοφορία, αλλά νομίζει πως όλοι οι άλλοι είναι ανάποδα. Το προσέγγισα με πολλή αγάπη και ήθελα και όσοι το διαβάσουν να αγαπήσουν τον ήρωά μου και μέσω αυτού τον άνθρωπο που με είχε εμπνεύσει σε αυτό το μυθιστόρημα.
- Σε πλήγωσε όλος αυτός ο πόλεμος από τα ΜΜΕ και την οικογένειά του;
Δεν με πλήγωσε καθόλου. Αυτά που έλεγαν οι δημοσιογράφοι εν μέρει τα καταλάβαινα, γιατί κι εγώ, εάν ήμουν στη θέση τους, μπορεί έτσι να το προσέγγιζα. Ανάλογα το μέσο στο οποίο θα δούλευα. Με απογοήτευε, αλλά δεν θύμωνα. Όσον αφορά στην πλευρά της οικογένειας, ούτε με θύμωσε ούτε με πλήγωσε, γιατί καταλάβαινα ότι περισσότερο πληγωμένοι και αδικημένοι σε αυτή την υπόθεση ήταν αυτοί οι άνθρωποι. Έπρεπε να διαχειριστούν τη ζωή ενός άλλου ανθρώπου, που δεν υπήρχε πια και του οποίου η ζωή περιελάμβανε επιλογές τις οποίες οι ίδιοι δεν θα έκαναν ποτέ! Δεν μπορούσαν να το δικαιολογήσουν στον κοινωνικό τους περίγυρο. Και δεν είναι ότι το ήξερε μόνο ο κοινωνικός τους περίγυρος, αλλά ξαφνικά το ήξερε όλη η Ελλάδα. Από το πουθενά βρέθηκαν να πρέπει «να δώσουν λόγο» σε όλη την Ελλάδα για τις πράξεις του συγγενή τους. Όταν αυτοί οι άνθρωποι ζουν όλο αυτό, το να γυρίσουν να μου κάνουν εμένα ασφαλιστικά μέτρα δεν είναι τόσο τραγικό!
«Με το βιβλίο μου ήθελα να αγαπήσουν τον άνθρωπο που με ενέπνευσε...»
metrogreece.gr, 30/7/2009
Έφυγε από τη ζωή πριν από έναν χρόνο εντελώς ξαφνικά και βίαια, προκαλώντας σε όλους σοκ! Λίγους μήνες μετά, ένας συγγραφέας αποφάσισε να γράψει ένα μυθιστόρημα εμπνευσμένο από τη ζωή ενός από τους πιο αγαπημένους Έλληνες ηθοποιούς, τον Νίκο Σεργιανόπουλο. Ο Αντώνης Τσιπιανίτης μιλά στη «metro» για το βιβλίο του «Ο Άντρας που αναζήτησε την αγάπη στο σκοτάδι»
- «Ο Άντρας που αναζήτησε την αγάπη στο σκοτάδι» πραγματικά ξεκίνησε ως βιογραφία και λόγω των αντιδράσεων έγινε μυθιστόρημα;
Οι παρεξηγήσεις είναι πάρα πολλές και φαντάζομαι θα με ρωτήσεις και για άλλες... Από την αρχή (…) ξεκαθάρισα ότι είναι ένα μυθιστόρημα, το οποίο εμπνέεται από τη ζωή του, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πάρει τη ζωή του ατόφια να τη βάλει μέσα σε ένα μυθιστόρημα. Θεώρησα πως, έχοντας κάνει την εξήγηση, όλα τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα και δεν επρόκειτο να υπάρξει η παραμικρή παρεξήγηση. Η ζωή μάς περιγελά όμως! Με το που έκανα αυτή την ξεκάθαρη εξήγηση, ξεκίνησαν όλες οι παρεξηγήσεις! Ενδεχομένως ηθελημένα. Γιατί πουλούσε η παραποιημένη εικόνα.
- Είχες την πρόθεση να προκαλέσεις όλο αυτό που συνέβη;
Είχα την πρόθεση να καταλάβουν όλοι ότι ήταν ένα βιβλίο το οποίο προσεγγίζει με πολλή αγάπη έναν άνθρωπο που υπέφερε πάρα πολύ χωρίς να φταίει σε τίποτα. Έναν άνθρωπο που αναζητούσε, όπως λέει κι ο τίτλος, την αγάπη, αλλά με εντελώς λάθος τρόπο. Κι όσο πιο λάθος ήταν ο τρόπος αυτός, τόσο εκείνος έφευγε πιο πολύ από τον στόχο του. Και τόσο πιο πολύ επέμενε να βαδίζει στον λάθος δρόμο. Σαν έναν άνθρωπο που πάει στο αντίθετο ρεύμα στην κυκλοφορία, αλλά νομίζει πως όλοι οι άλλοι είναι ανάποδα. Το προσέγγισα με πολλή αγάπη και ήθελα και όσοι το διαβάσουν να αγαπήσουν τον ήρωά μου και μέσω αυτού τον άνθρωπο που με είχε εμπνεύσει σε αυτό το μυθιστόρημα.
- Σε πλήγωσε όλος αυτός ο πόλεμος από τα ΜΜΕ και την οικογένειά του;
Δεν με πλήγωσε καθόλου. Αυτά που έλεγαν οι δημοσιογράφοι εν μέρει τα καταλάβαινα, γιατί κι εγώ, εάν ήμουν στη θέση τους, μπορεί έτσι να το προσέγγιζα. Ανάλογα το μέσο στο οποίο θα δούλευα. Με απογοήτευε, αλλά δεν θύμωνα. Όσον αφορά στην πλευρά της οικογένειας, ούτε με θύμωσε ούτε με πλήγωσε, γιατί καταλάβαινα ότι περισσότερο πληγωμένοι και αδικημένοι σε αυτή την υπόθεση ήταν αυτοί οι άνθρωποι. Έπρεπε να διαχειριστούν τη ζωή ενός άλλου ανθρώπου, που δεν υπήρχε πια και του οποίου η ζωή περιελάμβανε επιλογές τις οποίες οι ίδιοι δεν θα έκαναν ποτέ! Δεν μπορούσαν να το δικαιολογήσουν στον κοινωνικό τους περίγυρο. Και δεν είναι ότι το ήξερε μόνο ο κοινωνικός τους περίγυρος, αλλά ξαφνικά το ήξερε όλη η Ελλάδα. Από το πουθενά βρέθηκαν να πρέπει «να δώσουν λόγο» σε όλη την Ελλάδα για τις πράξεις του συγγενή τους. Όταν αυτοί οι άνθρωποι ζουν όλο αυτό, το να γυρίσουν να μου κάνουν εμένα ασφαλιστικά μέτρα δεν είναι τόσο τραγικό!
9 σχόλια:
Ταραχή (πάλι) για Σεργιανόπουλο
espresso, 27.3.2009
Νέες αντάρες και προβλήματα δημιουργεί μέσα στην οικογένεια του αδικοχαμένου πρωταγωνιστή της τηλεόρασης Νίκου Σεργιανόπουλου η φημολογούμενη έκδοση
αποκαλυπτικού βιβλίου με τον υποσχετικό εμπορικό τίτλο «Ο Αντρας που Αναζήτησε
την Αγάπη στο Σκοτάδι». Κεντρικό πρόσωπο του πονήματος ήταν αρχικά ο ίδιος ο
ηθοποιός και η πολυτάραχη και σύντομη ζωή του.
Οταν όμως η οικογένεια του άγρια δολοφονημένου πρωταγωνιστή είπε ορθά κοφτά
«όχι» στον συγγραφέα, η ιστορία ζωής έγινε μυθιστόρημα, ο ήρωας «Νίκος» πήρε το
όνομα ενός «ηθοποιού Αλέξη» και πολλά από τα «πραγματικά περιστατικά» που
περιγράφονται στο βιβλίο, όπως διαρρέει, σκεπάστηκαν από τον μανδύα της
μυθοπλασίας. Είναι το... γνωστό τροπάριο της αλλαγής εκδοτικής πλεύσης όταν οι
δικηγόροι απειλούν με ασφαλιστικά μέτρα. Και σε αυτή την περίπτωση (όπως και
στην πρόσφατη, του βιβλίου για τη ζωή της Αλίκης Βουγιουκλάκη) η υπόμνηση που
λογικά θα γίνει πάνω στο βιβλίο ότι «κάθε αναφορά σε γεγονότα και καταστάσεις
που θυμίζουν αληθινό συμβάν είναι προϊόν φανταστικής πλοκής» θεωρείται από
μερικούς πανάκεια.
Αυτοί όμως που επινόησαν την κυκλοφορία του βιβλίου φαίνεται ότι έχουν
λησμονήσει κάτι εξαιρετικά σημαντικό - όπως τουλάχιστον υποστηρίζει ο γαμπρός
του θύματος: ότι το αίμα του Νίκου Σεργιανόπουλου είναι ακόμα νωπό και πως η
προστασία της μνήμης του πρόσωπου του δεν θα άντεχε σε μια απροκάλυπτη εμπορική
έκθεση στις προθήκες των βιβλιοπωλείων. Προφανώς, ένας ακόμα «πόλεμος» έχει
ξεκινήσει. Το μεγάλο θύμα όμως είναι στο χώμα. Και ο θύτης πίσω από τα σίδερα,
σε ένα δικαστικό θρίλερ που δεν έχει φτάσει ακόμα στις αίθουσες του ακροατηρίου.
Δεν είναι ακόμα ξεκαθαρισμένο πότε θα κυκλοφορήσει το βιβλίο. Η προαναγγελθείσα
έκδοση για τα περασμένα Χριστούγεννα αναβλήθηκε, για τις αρχές του επόμενου
μήνα. Τις ώρες ποου θα εκδικάζεται η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον της
κυκλοφορίας του, με δικηγόρο της προσφεύγουσας πλευράς τον Αλέξη Στεφανάκη,
πιθανόν τα πρώτα αντίτυπα να βρίσκονται στα κεντρικά βιβλιοπωλεία. Ο συγγραφέας
του Αντώνης Τσιπιανίτης, αρχισυντάκτης στα περιοδικά της Ιmako και τώρα
συνεργάτης τους, θαύμαζε υπερβολικά τη ζωή του πρωταγωνιστή. Σύμφωνα με
πληροφορίες, παρακολούθησε από την πρώτη στιγμή την έρευνα της αστυνομίας στα
δαιδαλώδη και σκοτεινά μονοπάτια αναζήτησης του δράστη: του Γεωργιανού μακελάρη
με το κουζινομάχαιρο, που βρίσκεται τώρα στον Κορυδαλλό και λέει επιτηδευμένες
ασυναρτησίες, όπως «δεν θυμάμαι ακριβώς πώς έσφαξα και τι ώρα και ποιοι άλλοι
ήταν μέσα στο σπίτι» την αιματηρή νύχτα της 3ης Ιουνίου.
Ο συγγραφέας άρχισε μανιωδώς να μαζεύει και να αποθηκεύει στον σκληρό δίσκο του
υπολογιστή του τα σενάρια, τις φήμες, τις εικασίες της πόλης για τον επώνυμο
φίλο του πρωταγωνιστή που εμπλεκόταν, αλλά δεν προέκυψε από την προανακριτική
διαδικασία. Συμμάζεψε όλα τα δημοσιεύματα, τα ρεπορτάζ των αστυνομικών
συντακτών, το περιεχόμενο της δικογραφίας, τις συγκλονιστικές καταθέσεις. Οπως
είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, μεγάλο μέρος της πλοκής του βιβλίου εφάπτεται με
την αλληγορική παρουσίαση προανακριτικών καταθέσεων και περιγραφών που έδωσαν
σημαντικοί μάρτυρες που επισκέφτηκαν την Ασφάλεια. Και φυσικά και ο μοναδικός
αυτόπτης, ο κάτοικος της πλατείας Βικτωρίας, που -όπως ισχυρίστηκε- τρεις μέρες
μετά τη σφαγή στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών, είδε τον δράστη τη νύχτα του φόνου να
ανοίγει την πόρτα και να μπαίνει στο αυτοκίνητο του δημοφιλούς πρωταγωνιστή.
Επίσης, μεγάλο μέρος του βιβλίου έχει αφιερωθεί στην παρουσίαση της
προσωπικότητας του ήρωα: του «Αλέξη», που «φωτογραφίζει» τον Νίκο Σεργιανόπουλο,
αλλά -υπό τον φόβο της απαγόρευσης- είναι άλλος. Είναι ένας μποέμ τύπος που του
αρέσει να πίνει τον «χυμό» της ζωής του μέχρι το τέλος, αναζητώντας την αγάπη
στο σκοτάδι, όπως προκύπτει και από τον τίτλο του εξωφύλλου. Με αναπόφευκτους
κινδύνους στα ξεστρατίσματα και στις συμβατικότητες της καθημερινότητας, που
περιγράφονται με το αγαπημένο τραγούδι του «Αλέξη», το ζεϊμπέκικο της Χαρούλας
Αλεξίου: «Μια ζωή μέσα στους δρόμους και στις νύχτες, μια ζωή με παρανόμους και
ξενύχτες». Η αντιστοιχία με τις μουσικές προτιμήσεις του Νίκου Σεργιανόπουλου,
βέβαια, εδώ είναι ξεκάθαρη. Ο τηλεοπτικός Κωνσταντίνος Μαρκοράς λάτρευε την
Αλεξίου και ο φίλος του Αλέξανδρος Ρήγας είχε πολλές φορές χρησιμοποιήσει τα
κομμάτια της στους «Δύο Ξένους». Ερώτημα παραμένει εάν ο συγγραφέας υιοθετήσει
στο πόνημά του το κίνητρο της δολοφονίας του «Αλέξη» που δίνει η Ασφάλεια: το
έγκλημα για λόγους σεξουαλικής αντεκδίκησης. Το βιβλίο και ο συγγραφέας μένει να
απαντήσουν.
ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ «ΑΠΑΝΤΑ» Η (ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΗ) ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Η οικογένεια του δολοφονηθέντος Νίκου Σεργιανόπουλου δεν σηκώνει δεύτερη
κουβέντα περί συμβιβασμού και δεν διαπραγματεύεται με κανέναν «για ζητήματα
τιμής», όπως προκύπτει από ανθρώπους του περιβάλλοντός της. Ηδη, κατά τις ίδιες
πηγές, έχει αποστείλει εξώδικες προσκλήσεις να σταματήσει κάθε απόπειρα έκδοσης.
Μάλιστα, αποκαλύπτεται ότι ο συγγραφέας Αντώνης Τσιπιανίτης, ο οποίος είχε
εκτεθεί στην τηλεόραση και σε περιοδικά λέγοντας ότι το βιβλίο θα αφορά τον
Σεργιανόπουλο, είχε επικοινωνήσει μαζί τους και τους ζήτησε άδεια για να
προχωρήσει στο εγχείρημα, την οποία του αρνήθηκαν θεωρώντας την απόπειρά του
«ιεροσυλία». Οι ίδιοι άνθρωποι παρουσιάζουν τον γαμπρό του ηθοποιού Χρήστο
Παπαθεοδώρου εξοργισμένο με τον Τσιπιανίτη, αφού δεν δίστασε, όπως λένε, να
επικοινωνήσει με το βαφτιστήρι του μακαρίτη (ο οποίος σήμερα είναι φοιτητής) και
να ζητήσει τη βοήθειά του για συλλογή στοιχείων και εξιστόρηση λεπτομερειών που
αφορούσαν την προηγούμενη προσωπική και επαγγελματική του ζωή. Ο φοιτητής
αρνήθηκε και φέρεται να του είπε με κατηγορηματικό τρόπο: «Πού να ξέρω εγώ για
τον νονό μου; Δεν θα σου πω τίποτα».
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ
Ποιος Θα Υποδυθεί
Τον «Σεργιανόπουλο»;
Ξεκίνησαν ήδη οι συζητήσεις για τη μεταφορά στην κινηματογραφική οθόνη του μυθιστορήματος «Ο Άντρας Που Αναζήτησε την Αγάπη στο Σκοτάδι», του Αντώνη Τσιπιανίτη που εμπνέεται από τη ζωή και το τέλος του Νίκου Σεργιανόπουλου.
Η παραγωγός εταιρία σκοπεύει να τηρήσει πολύ χαμηλούς τόνους και να αποφύγει τη δημοσιότητα μέχρι την ολοκλήρωση της δίκης του Γεωργιανού καθ' ομολογίαν του δολοφόνου (θα ξεκινήσει τέλη Σεπτεμβρίου), αλλά και μέχρι να καταλήξει στο καστ των βασικών πρωταγωνιστών.
Αυτή τη στιγμή οι συζητήσεις αφορούν -τι άλλο;- το πρόσωπο που θα ενσαρκώσει στην οθόνη τον Αλέξη, τον κεντρικό ήρωα του μυθιστορήματος, που είναι εμπνευσμένος από τον Νίκο Σεργιανόπουλο. Η παραγωγός εταιρία θέλει να είναι βέβαιη ότι το πρόσωπο που θα επιλεγεί θα καλύπτει τις προσδοκίες του κοινού και ειδικά των πολυπληθών θαυμαστών του αδικοχαμένου ηθοποιού γι' αυτό και σκοπεύει να ερευνήσει προσεκτικά το ποιον θα επιθυμούσαν να δουν σε αυτό το ρόλο. Ήδη γίνονται, αθόρυβα, δειγματοληπτικές έρευνες στις οποίες οι ερωτώμενοι/ες έχουν, ως τώρα, απαντήσει ότι ως ιδανικά πρόσωπα για τον κεντρικό πρωταγωνιστικό ρόλο θα ήθελαν να δουν: Τον Ιωσήφ Μαρινάκη, τον Αλέξανδρο Σταύρου, και τον Παναγιώτη Μπουγιούρη. Ενδιαφέρον όμως είναι ότι αρκετοί προτείνουν να μην έχει καμία εξωτερική "ομοιότητα" ο πρωταγωνιστής με τον Σεργιανόπουλο, να είναι ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο, όπως ο Αντώνης Φραγκάκης, ο Στράτος Τζώρτζογλου, ή ο .... Σάκης Ρουβάς!
Κάποιοι μάλιστα πρότειναν να ανατεθεί ο ρόλος σε κάποιο καινούριο "άφθαρτο" πρόσωπο που να μην έχει ταυτιστεί με άλλους ρόλους. Όλοι πάντως τονίζουν πως περιμένουν να δουν στο πρόσωπο του πρωταγωνιστή να συνυπάρχουν ο άντρας και το "παιδί" και στο βλέμμα του να αποτυπώνεται ο εσωτερικός του κόσμος.
Οι συζητήσεις συνεχίζονται, αν και το βέβαιο είναι ότι η παραγωγός εταιρία σκοπεύει να κινηθεί πολύ προσεκτικά ώστε να μην αντιμετωπίσει τα προβλήματα που αντιμετώπισε το βιβλίο «Ο Άντρας Που Αναζήτησε την Αγάπη στο Σκοτάδι» - το οποίο, αν και πρόκειται για ψυχολογικό μυθιστόρημα που προσεγγίζει με συγκινητικό τρόπο τον ήρωά του, παρουσιαζόταν, μέχρι να κυκλοφορήσει, από αρκετά δημοσιεύματα και από κάποιες εκπομπές ως ένα τάχα σκανδαλοθηρικό βιβλίο. Για το λόγο αυτό η εταιρία σκοπεύει να βγάλει προς τα έξω την απόφασή της να προχωρήσει στην υλοποίηση αυτής της ταινίας όταν θα έχει καταλήξει στο βασικό καστ και θα έχει συμφωνήσει με τους ηθοποιούς, ώστε οι συζητήσεις να κινηθούν στο «σωστό» πλαίσιο.
yupi.gr
«Με το βιβλίο μου ήθελα να αγαπήσουν τον άνθρωπο που με ενέπνευσε...»
"Ενέπνευσε"???. Τον πιστέψαμε τώρα.
Αφού το κίνητρό του είναι τόσο ...αγνό, γιατί δεν δημοσίευσε το πόνημά του στο διαδίκτυο ώστε να τον αγαπήσουν περισσότεροι; Kαι γιατί ο ίδιος άνθρωπος δεν τον ...ενέπνευσε όσο ζούσε και τον ενέπνευσε μόλις δολοφονήθηκε.
Γιατί δεν με πείθει;
Γιατί μου κάνει περισσότερο σαν κοράκι παρά σαν συγγραφέας;
Γιατί δεν περίμενε μέχρι να ησυχάσει ο νεκρός "του ανθρώπου που τον ενέπνευσε"; Τόσο πια δεν μπορούσε να αντισταθεί στην ...έμπνευσή του;
Αλλά στη βράση κολλάει το σίδερο, τώρα είναι ευκαιρία να βγάλουν παράδες πάνω στον νεκρό. Ο συγγραφέας-κοράκι και ο μπλογκεροεκδοτικός του οίκος.
υ.γ.
Ετικέτες "λογοτεχνία"; Σαν να λέμε δηλαδή Καβάφης και κοράκια ένα πράγμα; Νομίζω ότι αδικείτε τους γνήσιους λογοτέχνες που έχετε αναρτήσει ως τώρα, erva_cidreira.
Προσωπικά καθόλου δεν με ενδιαφέρει και ούτε πρόκειται να διαβάσω το συγκεκριμένο σκανδαλοθηρικό πόνημα. Ούτε με συγκινεί ιδιαίτερα ο μελό τρόπος που ο συγγραφέας του επιλέγει να το υπερασπιστεί.
Δεν μπορώ να καταλάβω όμως τί σημαίνει "να ησυχάσει ο νεκρός", "το πώς αισθάνονται οι συγγενείς κτλ". 'Ολα αυτά μου φαίνονται απλά αφορμή για λογοκρισία του χειρίστου έιδους. 'Ασχετα αν το κίνητρό της είναι σκανδαλοθηρικό, χρηματικό ή οτιδήποτε άλλο, είναι εντελώς ανεπίτρεπτο να παρεμποδίζεται η δημοσιογραφική και ιστορική έρευνα για τον οποιονδήποτε. Καλώς ή κακώς υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται να μάθει πως έζησε και πέθανε ο συγκεκριμένος.
Σημασία έχει να διαφυλάξουμε τα προσωπικά δεδομένα των ζωντανών και όχι να θεωρούμε ότι τους συνοδεύουν και στον τάφο τους.
gay super hero: Δεν μπορώ να καταλάβω όμως τί σημαίνει "να ησυχάσει ο νεκρός"
Ένα σχήμα λόγου είναι για να εκφράσω την απέχθειά μου για τα "κοράκια" που σπεύδουν να επωφεληθούν.
είναι εντελώς ανεπίτρεπτο να παρεμποδίζεται η δημοσιογραφική και ιστορική έρευνα
Η "έρευνα" ως λέξη, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Προϋποθέτει κόπο, επιμονή και κυρίως χρόνο. Τώρα εμείς πρέπει να πιστέψουμε ότι ο εν λόγω συγγραφεύς-κοράκι, μέσα σε λίγους μήνες έκανε έρευνες, κοπίασε, συνέγραψε, υπέβαλε το πόνημά του σε εκδοτικούς οίκους, το μελέτησαν, το ενέκριναν και του το εξέδωσαν στο πιτς φιτίλι;
Aν αυτό δεν είναι ο ορισμός της "αρπαχτής" τότε ποιος είναι;
Mπορεί να είναι και αρπαχτή (αν και 12 μήνες μου φαίνονται αρκετός καιρός) και σκανδαλοθηρικό και ό,τι θες. Οι μηνύσεις και τα δικαστήρια δεν βλέπω πού κολλάνε.
Αστικός Κώδικας
Αρθ. 57. Δικαίωμα στην προσωπικότητα.
Όποιος προσβάλλεται παράνομα στην προσωπικότητα του έχει δικαίωμα να απαιτήσει να αρθεί η προσβολή και να μην επαναληφθεί στο μέλλον. Αν η προσβολή αναφέρεται στην προσωπικότητα προσώπου που έχει πεθάνει, το δικαίωμα αυτό έχουν ο σύζυγος, οι κατιόντες, οι ανιόντες, οι αδελφοί και οι κληρονόμοι του
από διαθήκη. Αξίωση αποζημίωσης σύμφωνα με τις διατάξεις για τις αδικοπραξίες δεν αποκλείεται.
12 μήνες είναι πολύ λίγος χρόνος για έρευνα, αλλά εδώ δεν του πήρε ούτε δέκα για όόόόόόλη την διαδικασία. Αν το κείμενο που παραθέτει ο erva_cidreira, είναι από το βιβλίο του, και δεν είναι η παρουσίαση από τον μπλογκεροεκδοτικό οίκο, δικαιολογείται που δεν μπόρεσε να συνθέσει προτάσεις και έγραψε με το """"λογοτεχνικό""" στυλ λέξη-τελεία, λέξη-τελεία. Το παθαίνουν αυτό οι ...βιαστικοί """συγγραφείς""".
Δημοσίευση σχολίου