1.4.09

Η ΑΛΗΘΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝ

.
"Μεγάλωσα καθολικός το θρήσκευμα υπό το βάρος του προπατορικού αμαρτήματος που σαν δαμόκλειος σπάθη αιωρείτο επάνω από το κεφάλι μου. Το σεξ ήταν αμαρτία, γιατί όπως έμαθα το μήλο που έφαγαν οι προπάτορες και έχασαν τον Παράδεισο δεν ήταν μήλο αλλά μπανάνα. Κάθε φορά που υπέκυπτα λοιπόν στην "κακή" πράξη του αυνανισμού κυλούσα σε ένα βάραθρο ενοχής και ακολουθούσε μια μεγάλη περίοδος όπου το 'Χαίρε Μαρία' και το 'Πάτερ Ημών' ήταν τα μόνα μέσα εξιλέωσής μου.
Κρατιόμουν με τα δόντια να μην επαναλάβω το "αμάρτημα" που γινόταν συνήθως όταν έκανα μπάνιο τυλιγμένος στην πανδαισία του ζεστού νερού επάνω στο γυμνό κορμί μου.
Το πρώτο μου ερωτικό αντικείμενο ήταν ο Απόλλων του Μπελβεντέρε. Ξεφυλλίζοντας το Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό Ήλιος, ήμουν γύρω στα δώδεκα, ανακάλυψα το περίφημο γλυπτό -έτσι νόμιζα τότε- που μου προκάλεσε ρίγη συγκίνησης. Μάλιστα, τοποθέτησα το πέος μου επάνω στην εικόνα, αφήνοντας ένα ανεξίτηλο κίτρινο αποτύπωμα στο απορροφητικό απλό χαρτί της έκδοσης, η θέαση του οποίου κάθε φορά μου προκαλεί ένα τρυφερό συναίσθημα. Λίγα φύλλα πιο κάτω μια Αφροδίτη με άφησε εντελώς αδιάφορο. Η αγάπη μου για αυτό το βάρβαρο ρωμαϊκό αντίγραφο κράτησε ως την ημέρα που ανακάλυψα σε ένα περιοδικό τέχνης τα ανδρικά γυμνά του Μιχαήλ Αγγέλου στην Καπέλα Σιστίνα. Ύστερα τα γούστα μου έγιναν πιο "λαϊκά", όπως το εξώφυλλο ενός νεαρού ημίγυμνου άντρα στην Μάσκα -περιοδικό αστυνομικών περιπετειών και μυστηρίου.
Στην εξομολόγηση ο άγιος ιερωμένος με ρώτησε αν έκανα κακές πράξεις, μόνος μου ή με άντρα ή με γυναίκα, πράγμα που δεν κατάλαβα και ρώτησα την μάνα μου, τι ήταν κακή πράξη με άντρα ή γυναίκα και μια και αρνήθηκε να μου απαντήσει και εγώ δεν είχα αγγίξει ούτε άντρα ούτε γυναίκα παρά μόνο το πουλί μου συμπέρανα ότι αυτό ήταν κακή πράξη!"...


Ο Ανδρέας Καραγιάν θα παρουσιάσει το βιβλίο του «Η Αληθής Ιστορία» (Καστανιώτης, 2008) στο βιβλιοπωλείο Πολύχρωμος Πλανήτης, την Τετάρτη 8 Απριλίου στις 20:30

1 σχόλιο:

Ναυτίλος είπε...

Το βιβλίο το διάβασα πριν από μερικές εβδομάδες. Είναι απίστευτος ο τρόπος με τον οποίον ο συγγραφέας δίνει πληροφορίες για την εποχή και την ζωή του. Με συνεπήρε ο ρομαντισμός, η αθωότητα, αλλά και οι τόσο απαλά χρωματισμένες περιγραφές των αναζητήσεων του στα μονοπάτια της σεξουαλικότητας. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.