.
Οι προβολές ταινιών της Λ.Ο.Α θα γίνουν φέτος στις 1, 2 & 3 Δεκεμβρίου στο Αυτόνομο Στέκι
(Ζ.Πηγής & Ισαύρων)
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
(Ζ.Πηγής & Ισαύρων)
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Παρασκευή 1.12 20.00
everything will be fine, της angela maccarone, 1999
Η ιστoρία δύο εντελώς διαφορετικών αφρικανο-γερμανίδων γυναικών που ζούν στο Βερολίνο. Η Ναμπού, μία νεαρή λεσβία προσπαθόντας να κερδίσει πίσω την πρώην φίλη της Κάτια, πιάνει δουλειά σαν καθαρίστρια σε ένα διαμέρισμα κοντά στο δικό της. Εκεί ζει η Κίμ, μία όμορφη μαύρη στρέιτ γυναίκα, που οι επιλογές της, είναι πολύ κοντά σε αυτό που θεωρείται επιτυχία (γάμος-καριέρα). Ανάμεσα στις δύο γυναίκες αναπτύσσεται μία ιδιαίτερη σχέση και ο έλεγχος δεν αργεί να χαθεί…
Η ιστoρία δύο εντελώς διαφορετικών αφρικανο-γερμανίδων γυναικών που ζούν στο Βερολίνο. Η Ναμπού, μία νεαρή λεσβία προσπαθόντας να κερδίσει πίσω την πρώην φίλη της Κάτια, πιάνει δουλειά σαν καθαρίστρια σε ένα διαμέρισμα κοντά στο δικό της. Εκεί ζει η Κίμ, μία όμορφη μαύρη στρέιτ γυναίκα, που οι επιλογές της, είναι πολύ κοντά σε αυτό που θεωρείται επιτυχία (γάμος-καριέρα). Ανάμεσα στις δύο γυναίκες αναπτύσσεται μία ιδιαίτερη σχέση και ο έλεγχος δεν αργεί να χαθεί…
22.00 gendernauts, της monika treut, 1997
Ένα ντοκιμαντέρ για την τρανς κοινότητα του Σαν Φρανσίσκο στα τέλη του 20ου αιώνα, λίγα χρόνια πριν την πρώτη πορεία τρανς υπερηφάνειας. Μέσα από καταθέσεις, φωτογραφίες, την καλλιτεχνική δουλειά τους, τους κοντινούς τους ανθρώπους παρακολουθούμε την προσπάθεια υπέρβασης του συστήματος των δύο φύλων από μία ζωντανή και δυναμική κοινότητα.
Ένα ντοκιμαντέρ για την τρανς κοινότητα του Σαν Φρανσίσκο στα τέλη του 20ου αιώνα, λίγα χρόνια πριν την πρώτη πορεία τρανς υπερηφάνειας. Μέσα από καταθέσεις, φωτογραφίες, την καλλιτεχνική δουλειά τους, τους κοντινούς τους ανθρώπους παρακολουθούμε την προσπάθεια υπέρβασης του συστήματος των δύο φύλων από μία ζωντανή και δυναμική κοινότητα.
24.00 ecstasy in berlin, της Maria Beaty 2004
Όλα ξεκινούν με ένα λευκοφορεμένο χέρι να της αγγίζει το λαιμό, επιδεικνύοντας πόσο ευάλωτη είναι, ενώ σιγά σιγά την παραδίδει σε ένα λικνιστικό, υπέροχα παρατεινόμενο φιλί από μια εκπληκτική και ισχυρή γυναίκα. Η τέλεια σάρκα της άλλοτε δέχεται τρυφερά χάδια και άλλοτε τρυφερές ξυλιές, τα χείλη της άλλοτε δέχονται φιλιά κι άλλοτε λατρεύουν μια γυαλιστερή δερμάτινη μπότα. Με εκλεπτυσμένο αισθησιασμό και σεξουαλική ένταση, όλες οι επικίνδυνες ανταμοιβές οδηγούν στην ικανοποίηση του ερωτικού πόθου.
Όλα ξεκινούν με ένα λευκοφορεμένο χέρι να της αγγίζει το λαιμό, επιδεικνύοντας πόσο ευάλωτη είναι, ενώ σιγά σιγά την παραδίδει σε ένα λικνιστικό, υπέροχα παρατεινόμενο φιλί από μια εκπληκτική και ισχυρή γυναίκα. Η τέλεια σάρκα της άλλοτε δέχεται τρυφερά χάδια και άλλοτε τρυφερές ξυλιές, τα χείλη της άλλοτε δέχονται φιλιά κι άλλοτε λατρεύουν μια γυαλιστερή δερμάτινη μπότα. Με εκλεπτυσμένο αισθησιασμό και σεξουαλική ένταση, όλες οι επικίνδυνες ανταμοιβές οδηγούν στην ικανοποίηση του ερωτικού πόθου.
Σάββατο 2.12
18.30 celluloid closet, των rob epstein και jeffrey friedman, 1996
Οι ταινίες φτιάχνονται ήδη εδώ και 100 χρόνια, και gay χαρακτήρες υπάρχουν σε αυτές από την αρχή. Με αποσπάσματα από περίπου 100 ταινίες του Hollywood και συνεντεύξεις παραγωγών και αστέρων του Hollywood, το Celluloid Closet καταγράφει μία επική ιστορία- που μπορεί να γίνει και από ξεκαρδιστική μέχρι και ενοχλητική. Εξετάζει τους μύθους για την σεξουαλικότητα και τις απόψεις για τους σεξουαλικούς ρόλους όπως αυτοί εξελίσσονται μέσα στον 20ο αιώνα.
Οι ταινίες φτιάχνονται ήδη εδώ και 100 χρόνια, και gay χαρακτήρες υπάρχουν σε αυτές από την αρχή. Με αποσπάσματα από περίπου 100 ταινίες του Hollywood και συνεντεύξεις παραγωγών και αστέρων του Hollywood, το Celluloid Closet καταγράφει μία επική ιστορία- που μπορεί να γίνει και από ξεκαρδιστική μέχρι και ενοχλητική. Εξετάζει τους μύθους για την σεξουαλικότητα και τις απόψεις για τους σεξουαλικούς ρόλους όπως αυτοί εξελίσσονται μέσα στον 20ο αιώνα.
20.30 rules of the road, της su friedrich, 1993
Η ιστορία/διαδρομή ενός έρωτα, ειπωμένη με όχημα ένα από τα αντικείμενα που μοιράζεται το ζευγάρι: το παλιό, μπέζ στέισον βάγκον, με την ψεύτικη ξύλινη επένδυση. Ένα τυπικό οικογενειακό αμερικάνικο αμάξι που ανήκει όμως σε μια μη τυπική αμερικάνικη οικογένεια: την αφηγήτρια και τη σύντροφό της. Η ιστορία της σχέσης τους καταγράφεται μέσα στις λεπτομέρειες της χρήσης και της καθημερινής φροντίδας του αμαξιού.
Η ιστορία/διαδρομή ενός έρωτα, ειπωμένη με όχημα ένα από τα αντικείμενα που μοιράζεται το ζευγάρι: το παλιό, μπέζ στέισον βάγκον, με την ψεύτικη ξύλινη επένδυση. Ένα τυπικό οικογενειακό αμερικάνικο αμάξι που ανήκει όμως σε μια μη τυπική αμερικάνικη οικογένεια: την αφηγήτρια και τη σύντροφό της. Η ιστορία της σχέσης τους καταγράφεται μέσα στις λεπτομέρειες της χρήσης και της καθημερινής φροντίδας του αμαξιού.
21.00 damned if you don't, της su friedrich, 1987
Η Su Friedrich προσπαθώντας να καταγράψει τη σχέση καθολικισμού και γυναικείας σεξουαλικότητας, φτιάχνει ένα μωσαϊκό ιστοριών/εμπειριών οι οποίες δένονται μεταξύ τους σε τέλεια αρμονία. Εργαλεία του φιλμ είναι η ασπρόμαυρη ταινία “Black Narcissus” (1947, σκηνοθεσία Michael Powell), η βιογραφία μιας καλόγριας που έζησε τον 16ο αιώνα σε ένα ιταλικό μοναστήρι, κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε για ομοερωτική σεξουαλική συμπεριφορά και μια βωβή ιστορία αποπλάνησης.
Η Su Friedrich προσπαθώντας να καταγράψει τη σχέση καθολικισμού και γυναικείας σεξουαλικότητας, φτιάχνει ένα μωσαϊκό ιστοριών/εμπειριών οι οποίες δένονται μεταξύ τους σε τέλεια αρμονία. Εργαλεία του φιλμ είναι η ασπρόμαυρη ταινία “Black Narcissus” (1947, σκηνοθεσία Michael Powell), η βιογραφία μιας καλόγριας που έζησε τον 16ο αιώνα σε ένα ιταλικό μοναστήρι, κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε για ομοερωτική σεξουαλική συμπεριφορά και μια βωβή ιστορία αποπλάνησης.
20.00 mango kiss, της sascha rice, 2004
Είναι 1993 όταν η Lou με την Sassafras, μετακομίζουν στο Σαν Φρανσίσκο, πιάνουν σπίτι μαζί και κατόπιν ερωτεύονται. Αρχίζουν να ορίζουν την ηθική και τα όρια της σχέσης τους και αποφασίζουν να δεχτούν η μία για την άλλη, την δημιουργία παράλληλων σεξουαλικών σχέσεων. Η ταινία με κάθε καλή πρόθεση και ειλικρίνεια αγγίζει το θέμα της αποκλειστικότητας των ερωτικών σχέσεων, ένα ζήτημα που ταλαιπωρεί την λεσβιακή κοινότητα εδώ και πολλά χρόνια…
κυριακή 3.12
κυριακή 3.12
18.30 after stonewall, του john scagliotti, 1999
Ένα ντοκιμαντέρ, που καταγράφει το lgbt κίνημα, από την εξέγερση του Stonewall και μετά. Ξεκινώντας από το Κίνημα Απελευθέρωσης του ’70 και τα Φεστιβάλ Γυναικείας Μουσικής φτάνει στην επιδημία του Aids και τα Gay Games. Μαθαίνουμε για τους αγώνες, τις ήττες αλλά και τους θριάμβους μιας περήφανης, αλλά παρόλα αυτά ακόμα στιγματισμένης, κοινότητας. Η ταινία καταγράφει τις προσωπικές αφηγήσεις τρανς ατόμων, λεσβιών και γκέι αντρών, που μεταμόρφωσαν όχι μόνο τις ζωές τους, αλλά και ολόκληρη την αμερικάνικη κοινωνία.
Ένα ντοκιμαντέρ, που καταγράφει το lgbt κίνημα, από την εξέγερση του Stonewall και μετά. Ξεκινώντας από το Κίνημα Απελευθέρωσης του ’70 και τα Φεστιβάλ Γυναικείας Μουσικής φτάνει στην επιδημία του Aids και τα Gay Games. Μαθαίνουμε για τους αγώνες, τις ήττες αλλά και τους θριάμβους μιας περήφανης, αλλά παρόλα αυτά ακόμα στιγματισμένης, κοινότητας. Η ταινία καταγράφει τις προσωπικές αφηγήσεις τρανς ατόμων, λεσβιών και γκέι αντρών, που μεταμόρφωσαν όχι μόνο τις ζωές τους, αλλά και ολόκληρη την αμερικάνικη κοινωνία.
20.30 watermellon woman, της cheryl dunye, 1996
Η Cheryl είναι μία νεαρή μαύρη λεσβία που ζει στην Φιλαδέλφεια και δουλεύει σε ένα βίντεο κλαμπ, ενώ το όνειρό της είναι να γίνει κινηματογραφίστρια. Ξεκινά να ψάχνει τις ρίζες της στην ιστορία και επικεντώνεται στην ζωή μιας μαύρη ηθοποιό της δεκαετίας του ’60, την Fae Richards. Παράλληλα γνωρίζει την Diana, μία λευκή πελάτισσα του βίντεο κλαμπ, την οποία ερωτεύεται. Η ταινία, με χιούμορ και φαντασία, προσπαθεί να φέρει στην επιφάνεια τις αλληλεπιδράσεις και συγκρούσεις μεταξύ της λεσβιακής και της μαύρης κοινότητας.
Η Cheryl είναι μία νεαρή μαύρη λεσβία που ζει στην Φιλαδέλφεια και δουλεύει σε ένα βίντεο κλαμπ, ενώ το όνειρό της είναι να γίνει κινηματογραφίστρια. Ξεκινά να ψάχνει τις ρίζες της στην ιστορία και επικεντώνεται στην ζωή μιας μαύρη ηθοποιό της δεκαετίας του ’60, την Fae Richards. Παράλληλα γνωρίζει την Diana, μία λευκή πελάτισσα του βίντεο κλαμπ, την οποία ερωτεύεται. Η ταινία, με χιούμορ και φαντασία, προσπαθεί να φέρει στην επιφάνεια τις αλληλεπιδράσεις και συγκρούσεις μεταξύ της λεσβιακής και της μαύρης κοινότητας.
22.30 pourquoi pas moi?, της stephanie guisti, 1999
H Camille, η Eve, η Ariane και ο Nick είναι φίλοι, 20 χρονών, ανοιχτά ομοφυλόφιλοι σχεδόν παντού. Από την άλλη δεν έχουν αντιμετωπίσει ποτέ το γεγονός ότι δεν έχουν μιλήσει στις οικογένειές τους, για την σεξουαλικότητά τους. Μόνο η μητέρα της Camille το ξέρει και συμφωνεί με την κόρη της ότι έχει έρθει η ώρα να μιλήσουνε στους γονείς τους και οι υπόλοιπες. Μαμά και κόρη λοιπόν, αποφασίζουν να οργανώσουν στο σπίτι τους ένα σαββατοκύριακο αποκαλύψεων. Παρά τους ενδοιασμούς όλες τελικά θα καλέσουν τους γονείς τους...
(Αναδημοσίευση από το site της Λεσβιακής Ομάδας Αθήνας)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου